کد خبر : 29967
تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2016 - 06:40
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 602 بازدید

اصلاح‌طلبان حزبی بروجرد به دیدار سرپرست معاونت سیاسی استاندار لرستان رفتند/ خجسته‌پور در عمل به‌دنبال همگرایی سیاسی

خبرنگار هومیان‌نیوز: دبیران احزاب اصلاح‌طلب بروجرد به دیدار سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان رفتند. صبح سه‌شنبه 30 آذرماه دبیران احزاب اصلاح‌طلب شهرستان بروجرد به دیدار حبیب‌اله خجسته‌پور رفتند که به تازگی به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان منصوب شده است. انتصاب خجسته‌پور موجی از حمایت احزاب اصلاح‌طلب استان لرستان را در پی […]

%d8%ae%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d9%be%d9%88%d8%b1

خبرنگار هومیان‌نیوز:

دبیران احزاب اصلاح‌طلب بروجرد به دیدار سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان رفتند.

صبح سه‌شنبه 30 آذرماه دبیران احزاب اصلاح‌طلب شهرستان بروجرد به دیدار حبیب‌اله خجسته‌پور رفتند که به تازگی به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان منصوب شده است.

انتصاب خجسته‌پور موجی از حمایت احزاب اصلاح‌طلب استان لرستان را در پی داشته است و خجسته‌پور نیز این موج حمایتی بی‌سابقه‌ی کنش‌گران حزبی و غیرحزبی اصلاح‌طلب را مهم‌ترین «سرمایه‌ی اجتماعی» خویش دانسته است.

او در حال حاضر با حفظ منصب، فرماندار شهرستان خرم‌آباد است.

وی در ایام رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری خردادماه سال 92 رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان لرستان بود. خجسته‌پور علاوه بر فعالیت سیاسی، کارنامه‌ی کنش‌گری رسانه‌ای نیز دارد؛ او از اواخر دهه‌ی 70 خورشیدی در نشریات اصلاح‌طلب استان، می‌نوشته است.

در دوران حکمرانی دولت احمدی‌نژاد نیز خجسته‌پور نوشته‌هایش را در نشریات اصلاح‌طلب بیان لر و سیمره، قلمی می‌کرد.

اجماع احزاب اصلاح‌طلب استان لرستان برای حمایت از خجسته‌پور یک رویداد مهم اصلاح‌طلبانه در لرستان محسوب می‌شود.

چونکه خجسته‌پور در قامت مدیریتی جدید، با حمایت اصلاح‌طلبان و نیز با همگرایی سیاسی فعالیت خویش را آغاز کرده است.

خجسته‌پور در اقدام و عمل و در همین روزهای نخستین شروع فعالیتش به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به‌دنبال تقویت همگرایی در بین اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید گام برداشته است.

این دو یعنی حمایت اصلاح‌طلبان و استقبال خجسته‌پور از همگرایی حامیان دولت تدبیر و امید، دو مزیت مهم سیاسی برای مدیریت سیاسی، امنیتی و اجتماعی خجسته‌پور است.

نسل دوم و سوم اصلاح‌طلبان استان لرستان (جوانان اصلاح‌طلب) نیز خجسته‌پور را نماینده‌ی آمده از خودشان می‌دانند و به همین علت انتصاب خجسته‌پور را در منصب جدید، یک موفقیت سیاسی برای خود ارزیابی می‌کنند.

بیان دیدگاه !

نام :