کد خبر : 30757
تاریخ انتشار : 13 فوریه 2017 - 13:38
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 578 بازدید

افتتاح سالن بدنسازی دانشجویی با حضور رئیس دانشگاه لرستان

سالن بدنسازی دانشجویی شهدای دانشجو متعلق به دانشگاه لرستان که در خوابگاه پسرانه ولیعصر (عج) خرم‌آباد قرار دارد با حضور رئیس دانشگاه لرستان افتتاح شد. نیم‌روز دوشنبه 25 بهمن‌ماه، رئیس دانشگاه لرستان و معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌الله یونسی، راهی خوابگاه پسرانه ولیعصر (عج) شهر خرم‌آباد شدند تا سالن بدنسازی دانشجویی آنجا را که […]

سالن بدنسازی دانشجویی شهدای دانشجو متعلق به دانشگاه لرستان که در خوابگاه پسرانه ولیعصر (عج) خرم‌آباد قرار دارد با حضور رئیس دانشگاه لرستان افتتاح شد.

نیم‌روز دوشنبه 25 بهمن‌ماه، رئیس دانشگاه لرستان و معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌الله یونسی، راهی خوابگاه پسرانه ولیعصر (عج) شهر خرم‌آباد شدند تا سالن بدنسازی دانشجویی آنجا را که سالها بود خرابه شده و به حال خویش رها شده بود، اینک، مجهزشده و نوسازی شده، به بهره‌برداری برسانند.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی در آیین شروع به کار سالن نوسازی و بهسازی شده‌ی شهدای دانشجو در جمع فعالان شورای صنفی دانشجویی گفت:«توجه به زیرساختها از مهم ترین موضوعات اقتصاد مقاومتی است».

وی تصریح کرد:«عقل سالم در بدن سالم است و تقویت تربیت بدنی و تقویت زیرساختهای تربیت بدنی، گامی است در جهت ارتقاء سلامت جامعه».

گفتنی است بهسازی و نوسازی این سالن از آذرماه امسال کلید خورد.

مساحت این سالن نوسازی‌شده نزدیک به 300 مترمربع است.

سالن با هزینه‌ای بیش از 130 میلیون تومان از محل منابع مالی داخلی دانشگاه لرستان و از محل صرفه‌جویی‌ها، بهسازی و نوسازی شده است.

دانشجویان پسر دانشگاه لرستان می‌توانند از این سالن به صورت تمام وقت استفاده کنند که در خوابگاه پسرانه دانشجویی قرار دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی خبر داد که در روزهای آینده نیز دو سِت 20 ایستگاهی وسیله‌های بدنسازی برای دانشجویان دختر نیز در خوابگاه‌های آنها نصب می‌شود.

بیان دیدگاه !

نام :