کد خبر : 33073
تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2017 - 06:26
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 462 بازدید

بازدید نماینده خرم‌آباد و چگنی از نمایشگاه استانی کتاب لرستان

نماینده خرم‌آباد و چگنی و عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد بیرانوندی از نمایشگاه استانی کتاب لرستان بازدید کرد و به گفت‌وگو با ناشران و غرفه‌داران و مدیران فرهنگی نشست. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در عصر روز پنجشنبه 30 شهریورماه راهی نمایشگاه استانی کتاب لرستان شد که در مصلی الغدیر […]

نماینده خرم‌آباد و چگنی و عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد بیرانوندی از نمایشگاه استانی کتاب لرستان بازدید کرد و به گفت‌وگو با ناشران و غرفه‌داران و مدیران فرهنگی نشست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در عصر روز پنجشنبه 30 شهریورماه راهی نمایشگاه استانی کتاب لرستان شد که در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد با حضور 400 ناشر و 4500 عنوان کتاب در حال برگزاری است.

دکتر بیرانوندی در گفت‌وگو با ناشران و غرفه‌داران بر حمایت از این‌گونه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی برای تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه تأکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا حنان و سایر مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز دکتر بیرانوندی را همراهی کردند و گزارش‌های کاری این نمایشگاه را به دکتر بیرانوندی ارائه کردند.

مسئول هماهنگ‌کننده‌ی نمایشگاه استانی کتاب استان لرستان، سجاد بهاروند می‌گوید:«این نمایشگاه از تاریخ 29 شهریور تا چهارم مهرماه در حال برگزاری است و شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 4 تا 9 از این نمایشگاه بزرگ بازدید کنند و کتابها نیز با تخفیف حداکثر 30 درصدی فروخته می‌شوند».

یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب لرستان با حضور 400 ناشر از سراسر کشور از تاریخ 29 شهریورماه تا چهارم مهرماه در محل مصلی الغدیر خرم‌آباد در حال برگزاری است.

دیدگاه ها

نجفی در گفته :

سلام ظاهرا خرم اباد فقط یک نماینده دارد. نخیر شیخ حنان خرماباد نماینده دیگری هم دارد شما مدیون مردم خرم اباد هستید

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :