کد خبر : 32374
تاریخ انتشار : 13 جولای 2017 - 09:40
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 222 بازدید

برتر شدن آموزش و پرورش لرستان در حوزه سلامت و تندرستی

چند روز پیش، زمین چمن طبیعی به ابعاد 50 در 40 متر را در انتهای محله کوی ارتش خرم‌آباد خیابان بابک، مدرسه عزیزی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستان، فرید بهرامی، افتتاح کرد. به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، بهرامی می‌گوید:«رویکرد کاری حوزه تربیت‌بدنی آموزش و پرورش، توسعه ورزش‌های همگانی و استعدادیابی است». […]

چند روز پیش، زمین چمن طبیعی به ابعاد 50 در 40 متر را در انتهای محله کوی ارتش خرم‌آباد خیابان بابک، مدرسه عزیزی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستان، فرید بهرامی، افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، بهرامی می‌گوید:«رویکرد کاری حوزه تربیت‌بدنی آموزش و پرورش، توسعه ورزش‌های همگانی و استعدادیابی است».

فروردین‌ماه 93 بود که بهرامی بر مسند معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان تکیه زد. او دانش‌آموخته تربیت‌بدنی است.

به هشتم خردادماه 96 رسیدیم؛ یک نامه از وزارت آموزش و پرورش به مدیرکل آموزش و پرورش لرستان واصل شد.

نامه‌ی اداری به امضای مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، دکتر حسن ضیاءالدینی است.

در آن نامه‌ی اداری، خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، خدانظر دریکوند نوشته شده است که آموزش و پرورش لرستان در اجرای چند برنامه به‌ رتبه‌ی برتر در سطح کشور، دست یافته است:

برنامه‌ی سفیران سلامت؛

برنامه‌‌ی پیشگیری از معلولیت‌ها  غربالگری اختلالات ژنتیکی؛

طرح دادرس؛

کلاس‌های ضمن خدمت.

این‌ها حوزه‌هایی که براساس ارزیابی وزارتی به رتبه برتر در سطح کشور دست یافته‌اند و این یک موفقیت کاری برای آموزش و پرورش لرستان است.

در استان لرستان که یک میلیون و 760 هزار نفر جمعیت دارد تعداد 320 هزار دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند. در حال حاضر، خدانظر دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان است. وی دانش‌آموخته‌ی جامعه‌شناسی است.

بیان دیدگاه !

نام :