کد خبر : 6986
تاریخ انتشار : 18 ژانویه 2014 - 15:53
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 758 بازدید

تشکر از شهردار کوهدشت

جمعی از اهالی شهرک امام خمینی کوهدشت در نامه ای به هومیان نیوز از شهردار کوهدشت تشکر کردند. به گزارش هومیان نیوز : پیش از این پایگاه تحلیلی خبری هومیان نیوز با انتشار گزارشی با عنوان ” کوهدشت پس از باران ” به انعکاس وضعیت  آب گرفتگی انتهای خیابان شهید رضایی کوهدشت پرداخت . براین […]

4

جمعی از اهالی شهرک امام خمینی کوهدشت در نامه ای به هومیان نیوز از شهردار کوهدشت تشکر کردند.

به گزارش هومیان نیوز : پیش از این پایگاه تحلیلی خبری هومیان نیوز با انتشار گزارشی با عنوان ” کوهدشت پس از باران ” به انعکاس وضعیت  آب گرفتگی انتهای خیابان شهید رضایی کوهدشت پرداخت . براین اساس شهرداری کوهدشت در اقدامی به موقع و ضربتی با شن ریزی منطقه ی نام برده ، به زیرسازی آن پرداخت تا عبور آسان و بی دردسر را برای ساکنان محله به ویژه شهرک امام خمینی و روستاهای مسیر فراهم کند.

بنابراین گزارش ، جمعی از اهالی شهرک امام خمینی درنامه ای به هومیان نیوز ، از شهردار کوهدشت تشکر کردند. دراین نامه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

شهردار محترم شهرستان کوهدشت جناب آقای مهندس کرمی ، از این که از طریق زیرسازی انتهای خیابان شهید رضایی ( دارایی سابق) مشکل تردد اهالی شهرک امام خمینی را مرتفع نمودید صمیمانه تشکر به عمل می آوریم . امیدواریم درصورت امکان آسفالت منطقه مورد نظر را نیز در دستور کار خود قرار دهید .

با احترام جمعی از اهالی شهرک امام خمینی شهرستان کوهدشت

دیدگاه ها

شهروند در گفته :

باعرض سلام خدمت شهروندان خوبم وقتی یک شهردار کاربکنه مردم مردم قدردان او هستن هرچند این کارها وظیفه اس و یک مسئول باید کارکنه اما چه کنیم که عادت کرده ایم مثل ندید بدید ها شده ایم و اگه کاری واسمون انجام میدن باید کلی قربون صدقه بریم.

[پاسخ]

ازاهالی شهرک امام خمینی در گفته :

از هومیان نیوز و همچنین از شهردار خوب کوهدشت متشکریم.

[پاسخ]

چرا تشکر؟وظیفه است که کارانجام بدن دنده شون نرم .

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :