کد خبر : 3804
تاریخ انتشار : 20 آگوست 2013 - 20:36
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 641 بازدید

تشکیل کمیته های امنیت محله محور در کوهدشت/ ضرورت مشارکت مردم در ارتقا امنیت

  کوهدشت – خبرگزاری مهر‌: فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت با تشریح موضوع امنیت در کوهدشت از تشکیل کمیته های امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد. سرهنگ محمد صادق رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بحث امنیت یک مقوله نسبی و پیچیده است که 27 سازمان و نهاد در این راستا به […]

 

کوهدشت – خبرگزاری مهر‌: فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت با تشریح موضوع امنیت در کوهدشت از تشکیل کمیته های امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد صادق رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بحث امنیت یک مقوله نسبی و پیچیده است که 27 سازمان و نهاد در این راستا به انجام وظیفه و فعالیت می پردازند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه امنیت بستر همه فعالیت های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است، افزود: اگر امنیت نباشد هیچ گونه فعالیت و برنامه ای که در شان مردم است انجام نخواهد گرفت.

وی در رابطه با وضعیت امنیت لرستان و کوهدشت عنوان کرد: امنیتی که در لرستان و در شهرستان کوهدشت وجود دارد در شاخصهای مختلف در سطح بالایی قرار دارد اما ما متاسفانه با مقوله احساس نا امنی روبه رو هستیم که این امر بسیار مهم تر از خود نا امنی است.

سرهنگ رستمی ادامه داد: مردم کوهدشت و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا کوهدشت را در کشور به عنوان یک شهر امن معرفی و براین احساس نا امنی غلبه کنند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه نباید نسبت به اتفاقاتی که در اطراف مان رخ می دهد بی تفاوت باشیم، از مردم خواست اگر تخلفی را می بینند با دادن گزارش به نیروهای امنیتی و انتظامی در
ایجاد امنیت مشارکت داشته باشند.

سرهنگ رستمی ادامه داد: وقتی در این زمینه مشارکت نمی کنیم در حقیقت در بحث ارتقا سطح امنیت جامعه خود کوتاهی کرده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یکی از بحث هایی که مد نظر است موضوع تشکیل کمیته های امنیت محله محور است که در سطح شهرستان در حال انجام است.

فرمانده انتظامی کوهدشت با تاکید بر تقویب ارتباط پلیس و بسیج در راستای مقابله با جرایم و ناامنی یادآور شد: استفاده از نیروهای بسیج و تلفیق فعالیت آنها با نیروی انتظامی باعث تسریع کارها و ارتقا سطح امنیت می شود.

عکس و خبر: حشمت آزادبخت/خبرگزاری مهر

دیدگاه ها

بسیجی در گفته :

خواهشمندم اگر قصد این کار را دارید از نیروهای پایگاهها استفاده نکنید نیرو های گردان قهرمان امام حسین (ع) استفاده کنید …
سلام بر حسین …
سلام بر ادامه دهندگان راه حسین (ع)
درود بر فرمانده مدیر و توانای گردان امام حسین (ع)کوهدشت جناب سرهنگ نورعلی .

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :