کد خبر : 22939
تاریخ انتشار : 21 نوامبر 2015 - 14:42
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 536 بازدید

تقسیم کار برای ساماندهی خدمات به زائران حسینی/ مسئولیت اجرایی برعهده سپاه و پشتیبانی بردوش استانداری

  گروه اجتماعی: ستاد اربعین به ریاست استاندار لرستان هوشنگ بازوند تشکیل شد و به‌خاطر امکانات سپاه و تجربه این نیرو قرار شد مسئولیت‌ اجرایی خدمات‌دهی به زائران بردوش سپاه باشد و البته مسئولیت پشتیبانی بردوش استانداری. البته ریاست ستاد اربعین استان استاندار است و جانشین وی نیز مدیرکل بازرسی استانداری است. این تقسیم کار […]

استانداری لرستان

 

گروه اجتماعی: ستاد اربعین به ریاست استاندار لرستان هوشنگ بازوند تشکیل شد و به‌خاطر امکانات سپاه و تجربه این نیرو قرار شد مسئولیت‌ اجرایی خدمات‌دهی به زائران بردوش سپاه باشد و البته مسئولیت پشتیبانی بردوش استانداری.

البته ریاست ستاد اربعین استان استاندار است و جانشین وی نیز مدیرکل بازرسی استانداری است. این تقسیم کار به‌خاطر این بوده است که سپاه امکانات لجستیکی و تجربه و تخصص در برپایی ایستگاه‌ها(اردو زدن) دارد و فرمانده سپاه استان سردار کشکولی نیز اعلام آمادگی کرد که سپاه استان لرستان آمادگی کامل دارد در این راستا نهایت همکاری را داشته باشد تا زائران بازگشته از اربعین در موضوع استراحتگاه و پذیرایی با مشکل خاصی روبه‌رو نشوند.

هر سال میلیون‌ها ایرانی برای زیارت بارگاه مطهر سالار و سرور شهیدان امام حسین(ع) در آیین اربعین در کربلا حضور می‌یابند. براساس این تقسیم‌بندی که در جلسه اخیر ستاد اربعین به تصویب رسید همکاری پتشیبانی همه دستگاه‌های اجرایی استان لرستان زیر نظر استانداری خواهد بود.

 

بیان دیدگاه !

نام :