کد خبر : 28897
تاریخ انتشار : 19 اکتبر 2016 - 09:30
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 694 بازدید

تهران به عملکرد آقامیرزایی نمره مطلوب داد

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز: بهمن ماه 93 بود که غلام‌رضا آقامیرزایی به حکم وزیر کشور و به پیشنهاد استاندار لرستان به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان منصوب شد. اینک اواخر مهرماه 95 است و بازرسان آمده به استان گزارش داده‌اند آقامیرزایی اهل پلدختر در کارنامه‌ی کاری مدیریتی‌اش، نمره بیست گرفته است. […]

آقامیرزایی

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز:

بهمن ماه 93 بود که غلام‌رضا آقامیرزایی به حکم وزیر کشور و به پیشنهاد استاندار لرستان به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان منصوب شد.

اینک اواخر مهرماه 95 است و بازرسان آمده به استان گزارش داده‌اند آقامیرزایی اهل پلدختر در کارنامه‌ی کاری مدیریتی‌اش، نمره بیست گرفته است.

بازرسان از دو موضوع به وجد آمدند:

آقامیرزایی اعتبارات شورا را دقیقاً در همان جایی که باید هزینه می‌کرده است هزینه کرده است.

و دوم، مدیریت سیستماتیک در استان موفق از آب درآمده است و استاندار لرستان و معاون سیاسی استاندار توانسته‌اند با یک مدیریت بین بخشی سیستماتیکی به نبرد با مواد مخدر بروند.

بازرسان پیشنهاد داده‌اند از آقامیرزایی، استاندار، معاون سیاسی استاندار، دادستان مرکز استان، فرمانده پلیس استان و شهردار خرم‌آباد تقدیر کنند.

آقا میرزایی قبل از اینکه دبیر شورا شود معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری لرستان بود.

وی سال‌ها تجربه کار مدیریت مالی دارد و همیشه به‌عنوان یک مدیر منضبط در امور مالی شناخته می‌شود. مدیریت امور مالی به او آموخته است که ریال به ریال هزینه‌ها باید از روی حساب و کتاب باشد و از مدیریت مالی شلخته و بدون نظم، دوری شود.

انضباط مالی از شاخص‌های یک مدیریت توسعه‌گرا و موفق است.

مدیر اهل پلدختر، هم‌چنین کوشش فراوانی کرد تا مدیریت بین بخشی و فرابخشی برای مبارزه‌ی سیستماتیک اداری و انتظامی با مواد مخدر در استان لرستان، تقویت و عملیاتی‌تر شود.

مرکز ماده 16 خرم‌آباد که تنها مرکز نگه‌داری معتادان متجاهر مَرد در استان است به همت آقامیرزایی و حمایت حوزه‌ی اجتماعی و سیاسی استانداری لرستان، به سرعت رنگ نوسازی به خود گرفته  و از کهنگی نجات پیدا کرده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، قاسم ولیزاده به چکیده خبر می‌گوید:

«اولین استانی در کشور هستیم که با پیگیری‌هایی که از وزارت کشور داشتیم توانستیم مبلغ 400 میلیون تومان، برای یاری به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان دریافت کنیم».

دیدگاه ها

جمعی ازاصلاح طلبان وحامیان دولت درلرستان در گفته :

جناب غلامرضا آقامیرزایی
انتخاب شمارا به کسب نشان مطلوب وموفق مدیرنمونه استانی وکشوری وکسب
نمره 20 از سوی بازرسان وزارت کشور را به شما ،مردم ولایتمدار واستاندار محترم
لرستان تبریک و توفیق روز افزونتان را آرزومندیم.
جمعی از اصلاح طلبان و حامیان دولت درلرستان.

[پاسخ]

اصلاح طلب در گفته :

تبریک به جناب آقامیرزایی.انشاالله درآینده نزدیک به منصب فرمانداری بنشینید دلاور.

[پاسخ]

جمعی ازاصلاح طلبان خرم آباد پاسخ در تاريخ جمعه 21 اکتبر , 2016 5:42 ب.ظ:

تبریک به مدیرکاردان انشاالله درمنصب فرمانداری هم موفقیت روزافزونتان راشاهد باشیم.

[پاسخ]

جواد حسن زاده در گفته :

ضمن تبریک به جناب آقای غلامرضا آقا میرزایی و با آرزوی موفقیتهای بیشتر برای ایشان ، از جناب آقا میرزایی با اون اخلاص و صداقت و پشتکار کمتر از این انتظار نمیرفت. در زمان تصدی مدیر کل امور اداری استانداری همه پرسنل استانداری و فرمانداریها و بخشداریهای تابعه شاهد تحول در سیستم امور اداری استانداری در زمان تصدی ایشان بودند.مهمترین ویژگی ایشان اخلاص،ساده زیستی،همدل و همدرد بودن با همکاران،تلاش و پشتکار عجیب و از همه مهمتر صداقت وی از ایشان چهره ای شایسته و محبوب ساخته ،حقا که کمتر از این انتظار نمیرفت .انصافا مایه افتخار همکاران ما در استانداری و فرمانداری و بخشداریهای تابع هستن.این موفقیت را به ایشان و استاندار محترم و مجموعه پرسنل همکار تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیقات ایشان و همکاران عزیز را از خداوند خواهان و خواستارم.

[پاسخ]

شهروند در گفته :

تبریک به جناب آقامیرزایی
انشاالله در روزهای آتی خبرانتصاب ایشان به سمت فرماندار یکی ازشهرهای لرستان
به اطلاع عموم میرسد.

[پاسخ]

سوری در گفته :

برادرارجمندم موفق وسر بلند باشید. این موفقیت را به شما تبریک عرض می نمایم

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :