کد خبر : 33292
تاریخ انتشار : 11 اکتبر 2017 - 21:34
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 200 بازدید

تهمت به رئیس قوه قضائیه توطئه دشمن بود

  نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نماد اقتدار و امنیت است، گفت: تهمت زدن به رئیس قوه قضائیه توطئه دشمن بود. به گزارش هومیان نیوز به نقل از مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان گفت: سردار مهدیان نسب فرمانده […]

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نماد اقتدار و امنیت است، گفت: تهمت زدن به رئیس قوه قضائیه توطئه دشمن بود.

به گزارش هومیان نیوز به نقل از مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان گفت: سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گزارش بسیار خوبی از عملکرد این نهاد ارائه دادند که نشان گر حجم عظیم ماموریت ها و وظایف نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون است.

نیروی انتظامی نماد اقتدار و امنیت است

وی با بیان اینکه سردار مهدیان نسب در موقعیتی در سمت فرماندهی انتظامی لرستان قرار گرفت که حجم عظیم کاری در پیش رو بود و نیروی انتظامی درگیر مناسبت ها و برنامه های مختلف بود، تصریح کرد: خوشبختانه در این مدت کوتاه ایشان توانست تسلط بسیار خوبی در استان پیدا کند و در این مدت شایستگی و لیاقت سردار مهدیان نسب ثابت شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نماد اقتدار و امنیت است؛ امروز نیروی انتظامی به عنوان مظهر قدرت نظام و برقرار کننده امنیت پایدار در جامعه مطرح است، افزود: نیروی انتظامی مایه آرامش در جامعه است و هرکجا خلاء نیروی انتظامی وجود دارد، می بینیم که آسایش و آرامش از آن منطقه رخت بر می بندد.

عملکرد مثبت نیروی انتظامی باعث افزایش ماموریت های این نهاد شده است

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به عنوان مظهر قدرت، امنیت، نظم و مردم داری در جامعه مطرح می شود، افزود: این موضوع جای شکر دارد، برخلاف نهاد ها و سازمان های دیگر که به دلیل ضعف عملکرد ها هرروز از ماموریت های آنها کاسته می شود و این ماموریت ها به بخش های دیگر واگذار می شود؛ اما در نیروی انتظامی روز به روز به ماموریت های این نهاد افزوده می شود.

وی یادآور شد: این موضوع به دلیل عملکرد مثبت نیروی انتظامی است؛ نیروی انتظامی تنها سازمان پاسخگوی شبانه روز است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ۲۴ ساعته پاسخگو است، به طوریکه امروز در نیروی انتظامی مسابقه خدمت وجود دارد، اگر قبلا مشکلی پیش می آمد و مردم با پلیس ۱۱۰ تماس می گرفتند و پلیس ظرف ۱۵ دقیقه در محل حادثه حاضر می شد؛ امروز پلیس به دنبال کاهش این زمان است؛ گفت: این نعمت الهی است، اقبال مردم به نیروی انتظامی نعمت الهی است.

آیت الله میرعمادی خطاب به کارکنان نیروی انتظامی ادامه داد: بر اساس فرامین امام حسین(ع)، مراجعه مردم به شما در حل مشکلات شان یک نعمت الهی است.

تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه امنیت پایدار

وی با بیان اینکه امروز امر به معروف و نهی از منکر را مردم از نیروی انتظامی می خواهند، برخورد با قانون شکنان، اجرای احکام الهی، تنظیم بازار، اجرای منظم مراسم های مذهبی و دینی و … را از نیروی انتظامی می خواهند، تصریح کرد: این نشانه عملکرد مثبت و قاطع و درخشان نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در لرستان نیز در ابعاد گوناگون موفق عمل کرده است، افزود: خداوند در قرآن کریم شهری را مثال می زند که از امنیت پایدار برخوردار است و اقتصاد آن شهر روز به روز در حال رشد است؛ این موضوع نشان می دهد که تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه امنیت پایدار است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه امنیت پایدار محصول چند عامل است، اظهار داشت: ایمان و اعتقاد راسخ به خدا و حاکمیت تقوا و اخلاق از جمله عواملی است که منجر به امنیت پایدار می شود.

وی با بیان اینکه تبعیت از ولایت و رهبری امنیت آفرین است، تصریح کرد: امروز مستحکم ترین نظام در دنیا نظام جمهوری اسلامی ایران است، این استحکام امنیت در سایه ولایت و رهبری محقق شده است، تصریح کرد: استحکام نظام به دلیل وجود رهبری مقتدر، بابصیرت و با صلابت است؛ اگر رهبر یک جامعه سست باشد، امنیت آن نیز سست خواهد بود.

انجام حرکت های ایذایی در درون کشور در دستور کار دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه حضور مردم و مشارکت آنها از دیگر عوامل ایجاد امنیت پایدار در جامعه است، افزود: اگر مردم همکاری نکنند امنیت ایجاد نمی شود، وحدت، اتحاد و انسجام عمومی از عوامل امنیت پایدار است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه امروز درخت انقلاب تنومند، پرثمر و پرآوازه شده است، ایران اسلامی امروز در دنیا اثر گذار است و بدون ایران در منطقه نمی توان تصمیم گیری کرد، اظهار داشت: به موازت این موضوع، دشمنی استکبار جهانی و مواجهه استکبار با انقلاب ابعاد گسترده ای یافته است.

وی با بیان اینکه یکی از ابعاد این مواجهه، برهم زدن نظم عمومی است، حرکت های ایذایی در درون کشور و ایجاد اخلال در امنیت داخلی از ابعاد مواجهه استکبار با انقلاب است، تصریح کرد: مدتی قبل تعدادی از عناصر داعش و ضد انقلاب با یکی از عناصر امنیتی آل سعود دیداری داشتند و در آنجا اعتراف کردند که ما عملیات های بزرگ را در ایران نمی توانیم انجام دهیم.

توطئه جدید دشمن، متوجه نیروی انتظامی است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: به این نتیجه رسیدند که هر نوع حرکت ایذایی که می توانند در ایران اجرا کنند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه به نظر من این توطئه جدید دشمن برای مقابله با ایران متوجه نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی باید با بصیرت حرکت کند.

وی با بیان اینکه بالابردن آمار خودکشی، افزایش طلاق، آسیب زدن به خانواده ها، از بین بردن امنیت روانی جامعه و رواج تهمت ها و دروغ ها توطئه دشمن است، تصریح کرد: سرویس های اطلاعاتی آل سعود، آمریکا و اروپا دست به دست هم داده اند برای تهمت زدن به شخصیت های نظام در فضای مجازی.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه دشمنان چنان دروغ را رنگ و لعاب می دهند که هرکسی می شوند باور می کند، افزود: همین تهمتی که به رئیس قوه قضائیه زدند با همین رویکرد بود، دشمنان سرمایه گذاری می کنند و سیل تهمت ها را به شخصیت ها وارد می کنند.

حفظ آبروی مردم به دست نیروی انتظامی است

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه چند وقت پیش نیز فتوایی را از من در رسانه ها مطرح کرده بودند در حالیکه من چنین کلماتی را نگفته بودم، چون موضع گیری قاطع داشتم چنین مسئله ای را مطرح کردند، افزود: بدانید یکی از توطئه های امروز استکبار و منافقین علیه انقلاب، تهمت زدن به شخصیت ها است.

وی ایجاد مزاحمت های درونی، ایجاد فضای التهاب در جامعه و برهم زدن آرامش و آسایش مردم را از توطئه های دشمن برشمرد و ادامه داد: امنیت اخلاقی، روحی و روانی و حفظ آبروی مردم به دست نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی در این بخش ها باید حساس باشد.

دیدگاه ها

لرستانی در گفته :

چرا اینهمه تهمت وافترا به رئیس جمهوری که ۲۴ میلیون رای آورده کس نیست دفاع بکند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

مقیم مرکز در گفته :

احترام نماینده ولی فقیه واجب اما حاج آقا چرا جناب خاتمی که بی شک یکی از محبوبترین رئیس جمهورهای بعداز
انقلاب است را جاسوس انگلیس معرفی میکنند اما یک نفر نیست که از ایشان دفاع کند!؟

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :