کد خبر : 34133
تاریخ انتشار : 9 ژانویه 2018 - 20:45
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 412 بازدید

جسد پسر جوان در منزل مسکونی کشف شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: پس از اطلاع قتل یک شهروند و دفن جنازه در منزل مسکونی اقدام به حفاری در منزل مسکونی شد که جنازه مردی جوان در زیرخاک کشف شد. به گزارش هومیان نیوز، حمید علیرضایی از کشف جسد مدفون‌شده در منزل مسکونی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس اعلام خبری مبنی […]

نتیجه تصویری برای قتل

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: پس از اطلاع قتل یک شهروند و دفن جنازه در منزل مسکونی اقدام به حفاری در منزل مسکونی شد که جنازه مردی جوان در زیرخاک کشف شد.

به گزارش هومیان نیوز، حمید علیرضایی از کشف جسد مدفون‌شده در منزل مسکونی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس اعلام خبری مبنی بر قتل یک شهروند و دفن جنازه در منزل مسکونی به آتش‌نشانی خرم‌آباد، نیروهای سازمان به محل موردنظر اعزام شدند.

?وی افزود: صحت موضوع موردبررسی قرارگرفته و پس از حفاری از منزل مسکونی جسد مدفون‌شده در زیرخاک کشف شد.

?میرزایی معاون عملیات آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: پس از اطلاع موضوع در محل حضور یافته و اقدام به حفاری در منزل مسکونی شد که جنازه مردی جوان در زیرخاک کشف شد.

? و اما جزئیات:

?با توجه به شواهد اولیه جوانی حدود ۲۴ ساله به دلیل توان مالی زیاد یک سال گذشته توسط یک نفر از دوستانش به قتل می‌رسد.
?این جوان خرم‌آبادی که پدر و مادر خود را در یک تصادف از دست می‌دهد و تمام اموال خانواده به او می‌رسد توسط دوست صمیمی خود با ضربات چاقوی میوه‌خوری در منزل مسکونی خود به قتل رسیده است.
?قاتل پس از قتل دوستش اقدام به قطع انگشت وی کرده و با اثرانگشت او تمام اموال مقتول را به نام خودکرده است و پس از آن جسد را دریکی از اتاق‌های منزل خود دفن می‌کند.
?یک دستگاه سواری دنا که متعلق به مقتول بوده نیز در دست قاتل است که با توجه به پیگیری‌های پلیس، قاتل دستگیرشده و امروز با حضور نیروهای قضایی درصحنه جرم حضور داشت و به قتل انجام‌شده اعتراف کرده است.

بیان دیدگاه !

نام :