کد خبر : 32442
تاریخ انتشار : 19 جولای 2017 - 10:13
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 800 بازدید

جوابیه ی شهرداری کوهدشت به مطلب « وعده ای که روی زمین ماند / از کتاب من حمایت مالی نشد »

  «بسمه تعالي » با ادب و احترام به نويسنده، شاعر ، فعال اجتماعي و مولف كتاب « راز اسارت و راه نجات انسان در قرن 21» دوست خوبم بايد بگويم روح شاعر بسيار لطيف تر از آن است كه به سادگي به خود اجازه توهين به اشخاصي را بدهد و قطعاً اين الفاظ توهين […]

 

«بسمه تعالي »
با ادب و احترام به نويسنده، شاعر ، فعال اجتماعي و مولف كتاب « راز اسارت و راه نجات انسان در قرن 21»
دوست خوبم بايد بگويم روح شاعر بسيار لطيف تر از آن است كه به سادگي به خود اجازه توهين به اشخاصي را بدهد و قطعاً اين الفاظ توهين آميز در متن يادداشت حضرتعالي مغاير با متن كتاب تأليفي خودتان است.
اين يعني آن چه مي نگاريد با آن چه مي كنيد خيلي همخواني ندارد وقتي شاعر و نويسنده مي شويم ناخودآگاه اسوه و الگوي ديگران مي شويم پس رعايت ادب و احترام به ديگران كم ترين انتظار از يك شاعر است چرا كه فردوسي ، حافظ، سعدي و مولانا و … لقب شاعر دارند و شما نيز هم از طرف بنده به عنوان حسابدار و مسئول امور مالي شهرداري كوهدشت در خصوص پرداخت اعانه به حضرتعالي كم ترين وظيفه اي كه دارم تطبيق موضوع پرداخت هزينه ها با قوانين و مقررات موضوعه است.
حسابداران و كارشناسان امور مالي و امروزه حتي اكثريت شهروندان خوب مي دانند كه كمك ها و اعانات موضوع ماده 17 هزينه هاي جاري شهرداري بايستي دقيقاً مطابق با آئين نامه نحوه هزينه كرد اعتبارات مذكور پرداخت گردد و ظرافت و دقت بنده در كنترل هزينه هاي و لزوم تصويب و وجود اعتبار لازم ، امري بديهي است و ربطي به رنديت و حيله گري و مكاري ندارد.
بدين روي اينجانب از آنجايي كه در قبال انجام درست وظايفم مورد توهين شما قرار گرفته ام حق طرح شكايت را براي خودم مسلم و محفوظ مي دانم ولي به جهت جلوگيري از صرف زمان و احترام به درك حضور ديگري و مخاطبان فهيم، شخص شخيص شما را به رهايي و اسارت نفس در قرن 21 توصيه مي كنم.

سليماني
مدير مالي شهرداري كوهدشت

دیدگاه ها

کریمی در گفته :

ادب مرد به ز دولت اوست؛ آدم عاقل چرا باید به دیگران توهین کنه ، اون هم به آقای سلیمانی که همه او را کارمندی وظیفه شناس پرتلاش میشناسند؛ من به عنوان یه کوهدشتی با عرض شرمندگی از حضور آقای سلیمانی عدرخواهی نموده و خویشتن داری و سعه صدرشان را تحسین میکنم.

[پاسخ]

مرادی در گفته :

تو شهرداری کوهدشت یکی از واحدهای که نظم و قانون مداری در ان زبان زد است حسابداری می باشد . خدا وکیلی اگه از واحدی دیگر از شهرداری گله مندی می شد من حق را به نویسنده می دادم .

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

دوست عزیز خودتون رو ناراحت نکنید در دیاری که اندیشمندانش به بهانه ای واهی عطای شهرشون رو به لقایش بخشیده اند دور از انتظار نیست که هر کسی کبادی هنر و شعر و ادب بکشد.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :