کد خبر : 6123
تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2013 - 18:02
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 471 بازدید

حجت الاسلام طهماسبی: ما اول باید خودمان را بسازیم

امام جمعه ي شهرستان كوهدشت در اولين روز از همايش پدافند غيرعامل و در جمع حلقات صالحين با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکردرجامعه و ارزش خودسازی گفت: ما باید اول خودمان را بسازیم سپس به امر به معروف و نهی از منکر دیگران بپردازیم. به گزارش هومیان نیوز:حجت الاسلام طهماسبي، خداوند […]

download (2)

امام جمعه ي شهرستان كوهدشت در اولين روز از همايش پدافند غيرعامل و در جمع حلقات صالحين با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکردرجامعه و ارزش خودسازی گفت: ما باید اول خودمان را بسازیم سپس به امر به معروف و نهی از منکر دیگران بپردازیم.

به گزارش هومیان نیوز:حجت الاسلام طهماسبي، خداوند را خريدار جان و مال مؤمنين دانست و اظهار داشت: خداوند وعده داده است كه در مقابل جهاد مؤمنين، بهشت رضوان را قرار دهد.

وي با بيان اينكه خداوند به وعده ي خودش وفا مي كند؛ بيان داشت: انسان بايد اول به خداوند نزديك شود و با نفس خود مبارزه كند و اهل عبادت و روزه باشد؛ بعد مي تواند اهل امر به معروف و نهي از منكر باشد.

مام جمعه ي شهرستان كوهدشت، امر به معروف و نهي از منكر را با حفظ حدود و معيارهاي الهي دانست و گفت: سلوك عاشورا و راه امام حسين (ع) امر به معروف و نهي از منكر بود.

حجت الاسلام طهماسبي با بيان اينكه اگر قيام امام حسين(ع) نبود؛ از اسلام هيچ خبري نبود؛ تصريح كرد: حفظ اسلام و همه ي ارزش ها در گرو امر به معروف و نهي از منكر است.

وي یادآورشد: نماز جماعت و تبليغ ارزش هاي اسلامي  يك معروف است.

 

بیان دیدگاه !

نام :