کد خبر : 32609
تاریخ انتشار : 7 آگوست 2017 - 07:55
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 158 بازدید

خبرنگاران لرستان تجلیل میشوند

مدیرکل دفتر استاندار لرستان و روابط عمومی استانداری لرستان، مسعود بهرام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما خبر داد که در روز 19 مردادماه از خبرنگاران استان لرستان تجلیل می‌شود. بهرام‌نژاد، 17 مردادماه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و توضیح داد:«به علت آنکه آقای استاندار در روز 17 مردادماه در یک مأموریت کاری […]

مدیرکل دفتر استاندار لرستان و روابط عمومی استانداری لرستان، مسعود بهرام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما خبر داد که در روز 19 مردادماه از خبرنگاران استان لرستان تجلیل می‌شود.

بهرام‌نژاد، 17 مردادماه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و توضیح داد:«به علت آنکه آقای استاندار در روز 17 مردادماه در یک مأموریت کاری در تهران است آیین تجلیل از خبرنگاران استان در روز پنجشنبه 19 مردادماه امسال به ضیافت ناهار در خرم‌آباد در تالار آرشین برگزار می‌شود».

وی افزود:«لیست اسامی خبرنگاران استان با استعلام از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات استان دریافت شده است و براساس لیستی که ارائه کرده‌اند تعداد خبرنگاران اعلام شده 203 نفر است».

بهرام‌نژاد تشریح کرد این آیین با همکاری استانداری لرستان، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات لرستان برگزار می‌شود.

وی گفت:«نماینده معزز ولی فقیه در استان لرستان نیز دعوت شده‌اند که در این آیین شرکت کنند و بدیهی است آقای استاندار هم در این آیین حضور خواهند داشت».

بیان دیدگاه !

نام :