کد خبر : 29363
تاریخ انتشار : 1 دسامبر 2016 - 12:35
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 220 بازدید

خجسته‌پور مهم‌ترین اهداف کاری‌اش را بیان کرد: قانون‌گرایی، عقلانیت، هم‌افزایی همراه با تفکر سیستمی

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان نیوز: سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور تشریح کرد که قانون‌گرایی، عقلانیت، هم‌افزایی همراه با تفکر سیستمی از رویکردهای کاری‌اش خواهد بود. حبیب‌اله خجسته‌پور صبح پنجشنبه 11 آذرماه در جلسه‌ی شورای اداری استان لرستان در سخنانی کوتاه کلیات مربوط به اولویت‌های کاری حوزه‌ی مدیریتی جدیدش را […]

خجسته‌پور

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان نیوز:

سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور تشریح کرد که قانون‌گرایی، عقلانیت، هم‌افزایی همراه با تفکر سیستمی از رویکردهای کاری‌اش خواهد بود.

حبیب‌اله خجسته‌پور صبح پنجشنبه 11 آذرماه در جلسه‌ی شورای اداری استان لرستان در سخنانی کوتاه کلیات مربوط به اولویت‌های کاری حوزه‌ی مدیریتی جدیدش را برای حاضران توضیح داد:

«قانون‌گرایی، عقلانیت، هم افزایی همراه با تفکر سیستمی از اهداف کاری حوزه‌ی سیاسی خواهد بود و در این راه از همه استمداد یاری داریم».

خجسته‌پور تصریح کرد:

«ارتباط حاکمیت با مردم باید تقویت شود و مردم بایستی ربط داده شوند با توسعه‌ی احزاب، سازمان‌های مردم‌نهاد، کانون‌های کارگری و سازمان‌های بانوان تا سه حوزه‌ی سیاسی، امنیتی و اجتماعی با تقویت مشارکت مردم، تقویت شوند و این همان تقویت ارتباط حاکمیت با مردم است».

وی درباره‌ی حوزه‌ی امنیتی نیز تشریح کرد:

«رویکرد و تلاش ما این است که علاوه بر اینکه امنیت پایدار در استان لرستان، تقویت شود سطح احساس امنیت نیز در استان ارتقاء یابد».

او بیان کرد:«افتخار می‌کنم سرباز نظام جمهوری اسلامی، معتقد و ملتزم به قانون اساسی جمهوری اسلامی که در فردا روزیی یعنی 12 آذرماه 37 سال پیش توسط ملت تصویب شد، کارگزار و مجری سیاست‌های دولت تدبیر و امید در راستای منویات مقام معظم رهبری بوده‌ام و دعا می‌کنم و دعا کنید در آینده نیز همین‌گونه باشیم».

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در مورد سیدسعید شاهرخی هم توضیح داد:

«بنده 33 ماه به عنوان فرماندار به صورت مستقیم با آقای شاهرخی کار کردم و هرجا با تنگناهایی روبه‌رو می‌شدیم از رهنمودها و تجربیات جناب آقای شاهرخی استفاده می‌کردیم».

خجسته‌پور ادامه داد:

«از آنجا که بنده با حفظ سِمَت هنوز فرماندار خرم‌آباد هستم به نمایندگی از 11 فرماندار استان از زحمات آقای شاهرخی تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم ایشان بتوانند در استان قزوین، یک سفیر خوب برای استان لرستان باشند».

حبیب‌اله خجسته‌پور سخنانش را با یک شعر به فرجام رساند:

«خدایا چنان کن سرانجام کار/ که تو خشنود باشی و ما رستگار».

اشاره می‌شود با حکم استاندار لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور که هم‌اینک فرماندار شهرستان خرم‌آباد است به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان منصوب شد.

با حکم وزیر کشور، سیدسعید شاهرخی نیز که از آبان‌ماه 92 تاکنون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان بود به‌عنوان معاون سیاسی استانداری استان قزوین منصوب شد.

استاندار لرستان، انتخاب خجسته‌پور را به دو علت دانسته است:

اول:

ویژگی‌های شخصیتی خجسته‌پور:

خوش‌ اخلاق، خوش برخورد، صبور، خوش‌نام و با درایت، تعامل خوب با مردم، مدیران، روحانیون و خانواده‌های معظم شهدا؛

دوم:

توجه به کادرسازی و رشد نیروهای بومی استان لرستان.

بیان دیدگاه !

نام :