کد خبر : 21584
تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2015 - 16:05
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,051 بازدید

«داماد» خرم‌آباد سوگوار شد!

پدر همسر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، ساعتی پیش{شامگاه سه‌شنبه 31 شهریورماه} در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. مرحوم لوایی از نیروهای انقلابی و معتمد مردم خرم آباد بود. علت فوت وی کهولت سن عنوان شده است. منبع: تسنیم  تیتر: اتاق خبر عکس: هومیان نیوز

شریعتمداری
پدر همسر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، ساعتی پیش{شامگاه سه‌شنبه 31 شهریورماه} در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.

مرحوم لوایی از نیروهای انقلابی و معتمد مردم خرم آباد بود. علت فوت وی کهولت سن عنوان شده است.
منبع: تسنیم 
تیتر: اتاق خبر
عکس: هومیان نیوز

دیدگاه ها

حکمت ستاری در گفته :

خدارحمتش کند.چه سعادتی خوش بحال چنین انسانهای
اینان صالحان هستنددرای ماه مهمانی خدا دراین روزای مبارک به مهمانی ابدی خدارفتن دعوت حق را لبیک گفتند .برای هرکسی مهیا نخواهد شد مگر آنانکه به معتی واقعی کلمه انسان وبنده راستین خدا هستند

[پاسخ]

نویدضیایی _اسدی پور در گفته :

خانواده محترم لوایی و ممصارم خرمی
درگذشت جناب لوایی را تسلیت گفته، برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای شما
صبر از درگاه باریتعالی آرزومندم.
نویدضیایی_ اسدی پور

[پاسخ]

محمد رضا از کوهدشت در گفته :

با سلام خدمت هم ولایتی های عزیز و البته مردم شریف استان وایران
بله خدا رحمت کند آن خدا بیامرز را و برای جناب آقای شریعتمداری و همسر محترمشان صبر آرزو میکنم. خوب شاید الان وقت مناسبی برای طرح موضوع با استاد شریعتمداری نباشد ولی ما مردم خس و خاشاک که دسترسی به این از ما بهترون نداریم خیلی خلاصه عرض کنم که سال گذشته تقریباً همین ایام بود که ایشان باتفاق آقای روحانی در جلسه ای در خرم آباد در خصوص حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرحها و پروژه های استان صحبت میکردند و حتی وقتی صحبت از پروژه پتروشیمی کوهدشت مطرح گردید ایشان اعلام حمایت از طرح نمودند و گفته بودند که بطور ویژه آن را پیگیری خواهند کرد. چه شد؟ و بکجا رسید این پیگیری و حمایت؟ هیچ.
بنده بعنوان فردی که در کوهدشت متولد و مدت 29 سال در این شهر زندگی کرده ام مثل سایر همسالان ، لیاقت داشتن شهری بهتر وبا شرایط زندگی بهتری هستیم در این شهر الان چه داریم؟ شاید تنها صنایع مطرح در آن چند کابینت سازی و کانال کولر سازی باشد وبس.
شهری با قدمت بیش از هزار سال در وضعیتی است که شریفترین و با غیرت ترین جوانانش یا با قرض و وام یک ماشینی تهیه کرده و مسافرکشی میکنند و بقیه که همچین پولی را ندارند طبیعی است که به سمت راههای نادرست جهت امرار معاش میروند.دلخوش بودیم با آمدن پتروشیمی به شهرمان همان چند نفری هم که مشغول میشدند میتوانست چشم انداز خوبی برای شهر باشد و آثار مثبت آن را در زندگی روزمره نشان دهد.
مدتی که جنگ حیدریها و نعمتی ها در خصوص اینکه پروژه در کدام طرف شهر باشد باعث خوابیده شدن کار شده بودند ولی وقتی که خود شرکت بالاخره با محاسبات علمی زمین طرح را انتخاب کرد و خرید همه خودشان را کنار کشیدند و در ست در زمانیکه می بایست بطور جدی حمایت خود را از پیشبرد این پروژه نشان دهند صحنه را خالی کرده و به دولتی های غافل از هر دغدغه غیر از دغدغه شخصی واگذار نموده اند.
در حال حاضر شرکت پتروشیمی کوهدشت با پرداخت چند میلیارد تومان ، زمین مورد نیاز طرح خریداری کرده است زمینهائی که به اسم شهرک صنعتی بوده ولی از ده سال پیش تاکنون هیچکس به این زمینها نزدیک نشده است.حال شرکت زمین را خریداری کرده و چشم به امید همراهی بزرگان شهر و دلسوزان مردم دارد تا با پیگیری از مقامات استان و تهران موانع پیش روی این طرح را بردارند. همین نشریه وزین هومیان میتواند بعنوان محور و متولی انجام هماهنگی بین مسئولین اجرای این طرح و مقامات محلی و مرکز نشین باشد.
میتوان با انجام مصاحبه های مختلف با دست اندر کاران پروژه ، مشکلات و موانع را شناسائی و با همت جمعی نسبت به حل آنها اقدام نمود.
بنده با اطمینان میگویم چنانچه این طرح مورد حمایت مردمی و مسئولین قرار نگیرد خیلی طول نخواهد کشید که سرمایه گذار روی خود را از این طرح و حتی این شهر واستان برگردانده و عطایش را به لقایش میبخشدو ما می مانیم و در آرزوی ورود سرمایه گذار دیگر!
قربان صفا و محبت تمام همشهریام- محمد رضا

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :