کد خبر : 30205
تاریخ انتشار : 8 ژانویه 2017 - 12:34
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 452 بازدید

دیدار و گفتگوی شورای مرکزی حزب همبستگی استان لرستان با استاندار/در شهرستانها باید به نیروهای اصلاح طلب توجه بیشتری شود

خبرنگار هومیان‌نیوز: شورای مرکزی حزب همبستگی استان لرستان با استاندار دیدار کرد و مسائل مختلف را با هوشنگ بازوند در میان گذاشت. در این دیدار و گفت‌وگو که ساعت یک بعدازظهر روز یکشنبه 19 دی‌ماه در دفتر استاندار برگزار شد دبیر حزب، کرم ملک‌آسا از استاندار خواست هرچه سریع‌تر ابلاغ حبیب‌اله خجسته‌پور به عنوان معاون […]

%d8%ad%d8%b2%d8%a8%d9%87%d9%85%d8%a8%d8%b3%d8%aa%da%af%db%8c

خبرنگار هومیان‌نیوز:

شورای مرکزی حزب همبستگی استان لرستان با استاندار دیدار کرد و مسائل مختلف را با هوشنگ بازوند در میان گذاشت.

در این دیدار و گفت‌وگو که ساعت یک بعدازظهر روز یکشنبه 19 دی‌ماه در دفتر استاندار برگزار شد دبیر حزب، کرم ملک‌آسا از استاندار خواست هرچه سریع‌تر ابلاغ حبیب‌اله خجسته‌پور به عنوان معاون سیاسی استاندار صادر شود و نیز هرچه سریع‌تر یک نیروی توانمند اصلاح‌طلب به عنوان فرماندار شهرستان خرم‌آباد منصوب شود. ملک‌آسا عملکرد عمرانی و اقتصادی استاندار لرستان را با توجه به کمبود منابع مالی دولت، خوب و ماندگار در تاریخ لرستان ارزیابی کرد.

کمیته دانشجویی حزب، نیز وضعیت تشکل‌های دانشجویی اصلاح‌طلب را در دانشگاه‌های استان لرستان مساعد ندانست و استاندار لرستان نیز گفت قبول دارد فضای دانشجویی دانشگاه‌های لرستان عمدتاً در اختیار نیروهای منتقد دولت است.

در این جلسه هشدار داده شد سرخوردگی در بین دانشجویان ایجاد شده است که به ضرر اصلاحات است.

استاندار هم تأکید کرد به صورت ویژه به آسیب‌شناسی پرداخته می‌شود و از فرمانداران هم خواسته است این موضوع را پیگیری کنند.

دبیران شهرستانی حزب همبستگی و رؤسای کمیته‌های حزب گزارش دادند:

در پلدختر نیاز است به نیروهای اصلاح‌طلب توجه شود و در این زمینه نارسایی‌هایی هست؛

در الشتر وضعیت توجه به نیروهای اصلاح‌طلب آن‌‌چنان که باید و شاید مناسب نیست به ویژه در حوزه‌ی آموزش و پرورش و فرمانداری این شهرستان؛

در کوهدشت هم انتظار این است که به نیروهای اصلاح‌طلب، بیشتر توجه شود؛

در بروجرد هم ضرورت دارد به نیروهای اصلاح‌طلب توجه بیشتری شود؛

خواسته شد از استاندار لرستان که در مناصب مدیریتی استان به ویژه فرمانداران و معاونان فرماندار از بانوان استفاده شود؛

استاندار تأکید کرد با این موضوع موافق است و حتی به تازگی از فرماندار شهرستان چگنی خواسته است معاونش را از جامعه‌‌ی زنان انتخاب کند؛ بازوند گفت البته وضعیت انتصابات در استان لرستان در مقایسه با استان‌های همجوار بهتر است.

بیان شد که برای تقویت جامعه‌ی مدنی و شاخص‌های توسعه‌ی سیاسی کوشش دولتمردان استان بیشتر شود و جلسات با احزاب به صورت منظم تداوم یابد؛ هم‌چنین فرمانداران توصیه آن است به‌صورت منظم با احزاب جلسه داشته باشند؛

ضرورت دارد امکانات گردشگری در شهرستان‌های استان ایجاد یا تقویت شوند؛

نباید شهرستان‌ها به فضایی برای عزل و نصب‌های نمایندگان تبدیل شوند؛ زیرا اساساً وظیفه‌ی نماینده دخالت در عزل و نصب نیست بلکه تهیه قوانین خوب برای اداره‌ی کارآمد مملکت و نظارت بر اجرای قوانین است.

انتصابات به ویژه انتصابات مدیریتی در شهرستان‌های استان نباید به گونه‌ای رقم بخورد که باعث سرخوردگی حامیان اصلاحات شود؛ به همین علت انتظار این است که در این زمینه به شهرستان‌های استان، توجه بیشتری شود.

دیدگاه ها

اصلاح طلبان حامی دولت در گفته :

سر خوردگی یاس بی اعتمادی اصلاح طلبان دلفان نتیجه وپیامد بی توجهی معاونت سیاسی سابق استانداری است که متا سفانه بعد از نزدیک به چهار سال آزگار ویا بهتر بگوییم پایان دولت تدبیر وامیدهنوز مدیریت ادارات دلفان در دست حامیان احمدی نژاد می باشد واخیرا” هم انتصاب مدیرانی با مشی سیاسی احمدی نژاد وبا راهبرد ورویکرد جبهه پایداری در دلفان شاهد آن می باشیم که نمونه بارز وآشکار آن اداره صنعت معدن وتجارت معدن وتجارت یا همان اداره بازرگانی سابق می باشدکه موجی از اعترااض ونارضایتی در بین اصلاح طلبان وحتی توده مردم کوچه بازار در پی داشت معذالک انتصاب جناب خجسته پور محبوب اصلاح طلبان باعث خوشحالی وخرسندی شده ورجا واثق داریم که پیامدش تغییر وتحول وبه اصطلاح پوست اندازی هشت ساله در مدیریت ادارات دلفان باشیم وجز این راهی کم هزینه تر وجود نخواهد داشت واگر خدای نکرده در اسرع وقت اقدام سریع وعاجلی انجام نگیرد با عث ریزش ورویگردانی حامیان دولت خواهد شد چرا که در این چهار سال بی رویه در ساختار مدیریتی شهرستان به این اعزیزان هم اجحاف وهم ظلم مضاعف روا داشته شد.

[پاسخ]

محمد اسماعیلی -شهرستان ازنا در گفته :

جناب آقای شاهرخی معاونت سابق به خود اجازه نمی دارد از همراهان آقای روحانی حمایت کند همین امر باعث شد عده ای از مدیران یکه داز میدان انتصابات خلاف جهت دولت باشند وبی اعتنا به رای مردم ایده خود را به کرسی بنشانند همین صفی خانی مدیر فعلی که خوشبختانه این روزها زمزمه رفتنش سر زبانهاست یکی از مدیران بی اعتنا به شعارهای دولت بود اما خدا را شکر وسپاس دیری نپاید که ان شا ء الله بر کنار خواهد شد.

[پاسخ]

علی رازانی اصلاح طلب -بروجرد در گفته :

فکر نکنم برکناری یک مدیر ی که این گونه به انگیزه اعتماد وباور ورای مردم لطمه می زند کار سخت ونا ممکنی باشدمسو لین سیاسی ارشد استان این روزها در معرض قضاوت هستند ان شا ء الله موفق از آب در بیایند که بهانه ای نباشد برای عدم رای به دولت تدبیر وامید.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :