کد خبر : 23528
تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2015 - 21:40
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 715 بازدید

رئیس ستاد انتخابات استان در گفت‌وگو با هومیان‌نیوز خبر داد: تعداد ثبت‌نام‌کنندگان تا شامگاه یکشنبه، هفت نفر برای خبرگان و 62 نفر برای مجلس

  گروه سیاسی: شامگاه یکشنبه 29 آذرماه رئیس ستاد انتخابات استان لرستان، سیدسعید شاهرخی به خبرنگار هومیان‌نیوز گفت:«تاکنون تعداد هفت نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تعداد 62 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان ثبت‌نام کرده‌اند». معاون سیاسی استاندار که مسئولیت ستاد انتخابات استان را نیز بردوش دارد تشریح کرد:«این آمار […]

شاهرخی

 

گروه سیاسی: شامگاه یکشنبه 29 آذرماه رئیس ستاد انتخابات استان لرستان، سیدسعید شاهرخی به خبرنگار هومیان‌نیوز گفت:«تاکنون تعداد هفت نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تعداد 62 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان ثبت‌نام کرده‌اند».

معاون سیاسی استاندار که مسئولیت ستاد انتخابات استان را نیز بردوش دارد تشریح کرد:«این آمار تا ساعت بیست یکشنبه 29 آذرماه است و تا این ساعت بیشترین تعداد ثبت‌نام شده‌ها در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی با تعداد 15 نفر بوده است».

شاهرخی توضیح داد:«بعد از حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی، بیشترین تعداد ثبت‌نام شده‌ها از آن شهرستان بروجرد با تعداد 12 نفر و بعد هم شهرستان کوهدشت با تعداد 10 نفر است».

انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه امسال به‌طور هم‌زمان برگزار می‌شود. زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه و زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه شروع شده است. مدت ثبت‌نام نیز یک هفته خواهد بود.

دیدگاه ها

رضاپور در گفته :

جناب شاهرخی سلام علیکم

چرا
هیات های اجرایی اکثرا دولتی و مدیر و از طیف سیاسی خاصی هستن ایا این بسلامت انتخابات و اعتماد مردم ضربه نیزند
از
شورای محترم نگهبان میخواهیم که مدیران را از هیات های اجرایی منع و جایگزین مناسب انتخاب مناسب انتخاب نماید
مردم به شورای نگهبان اعتماد دارن

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :