کد خبر : 13127
تاریخ انتشار : 21 سپتامبر 2014 - 16:22
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,166 بازدید

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت تغییر کرد

در مراسمی بدون حضور خبرنگاران رسانه های گروهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت تغییر کرد.به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، به دنبال حواشی به وجود آمده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت و پس از چندین هفته داغ شدن بازار شایعات بالاخره با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتر طهماسب […]

download (9)
در مراسمی بدون حضور خبرنگاران رسانه های گروهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت تغییر کرد.
به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، به دنبال حواشی به وجود آمده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت و پس از چندین هفته داغ شدن بازار شایعات بالاخره با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتر طهماسب نظری به طور موقت به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوهدشت منصوب شد.
بنابراین گزارش صبح امروز یکشنبه دکتر طهماسب نظری در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت حضور پیدا کرد که به رغم مراجعه خبرنگاران به محل از ورود خبرنگاران به این جلسه جلوگیری به عمل آمد.
با انجام مراسم معارفه، طهاسب نظری مسئولیت سرپرستی شبکه بهداشت و درمان کوهدشت را در اختیار گرفت و این شبکه با مدیریت دکتر احمد امرایی خداحافظی کرد.
دکتر طهماسب نظری اهل شهرستان الشتر بوده و در حال حاضر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان است که گفته می شود با حفظ سمت مسئولیت سرپرستی شبکه بهداشت و درمان کوهدشت را پذیرفته است.
هوشنگ بادپی مسئول روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این رابطه گفت: دکتر طهماسب نظری تا زمان تعیین مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت مسئولیت سرپرستی این شبکه را پذیرفته است.
وی با بیان اینکه امروز دکتر نظری به منظور بررسی مسائل مختلف و گفتگو با مدیران این مجموعه به شهرستان کوهدشت سفر کرد یادآور شد: طهماسب نظری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تا زمان تعیین مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان کوهدشت نسبت به انجام امور شبکه اقدام خواهد کرد.
بنابر این گزارش چند هفته قبل بود که خبر زایمان زنی باردار در دستشویی محوطه بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت در برخی رسانه های کشور منتشر شد که موضوع زایمان این زن آنچنان بازتاب وسیعی داشت که بازرسانی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برای بررسی موضوع به این شهرستان اعزام شدند.
همین موضوع باعث شد تا انگشت انتقادها به سمت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت گرفته شده و طی هفته های گذشته بازار شایعات در مورد برکناری این مسئول داغ شود که امروز این موضوع به حقیقت پیوست.

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

چرا خبرنگارها رو راه ندادند؟
اگه همین خبرنگارها نبودن ندای مظلومیت شیدا و مادرش و پای سوخته برادرش به گوش چه کسی می رسید؟
سالی که نکوست از بهارش پیداست.
از نحوه معرفی شدن و … مشخصه که تصمیم جدی برای بهبود وضعیت ندارند.

[پاسخ]

وضع درمان در كل استان لرستان خيلي پائين است من براي يك عمل ساده فرزندم يك ماه دوندگي كردم كه به سختي تونستم موفق به اين كار شوم به مراكز مختلفي از جمله تامين اجتماعي . بيمارستان شهدا . و غيره مراجعه نمودم حتي مسئولين بيمارستانها هم جواب قانع كننده اي نداشتند اقاي آزادبخت اگه وقت شد حتما دراين خصوص مطالبي را بيان مينمايم

[پاسخ]

چرا سرپرست معرفی کردند در گفته :

اصلاح طلب. دوآتشه

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :