کد خبر : 18166
تاریخ انتشار : 20 آوریل 2015 - 10:19
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,542 بازدید

سه مدیر «موفق» از نگاه استاندار/ دو مدیر منصوبی دولت پیشین در بین برترها/ خطر اصلاح‌طلبان ناکارآمد!

هومیان‌نیوز/ تفسیر خبر: استاندار لرستان در گفت‌وگو با تارنمای یافته که هربار یک بخش این گفت‌وگو منتشر می‌شود گفته است در سال نود و سه دستگاه‌های اجرایی برتر استان، آب منطقه‌ای/ راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی بوده‌اند. جهادکشاورزی را  مهرداد غضنفری مدیریت می‌کند او منصوبی دولت تدبیر وامید است و از جمله مدیرانی است […]

میز مدیریت

هومیان‌نیوز/ تفسیر خبر: استاندار لرستان در گفت‌وگو با تارنمای یافته که هربار یک بخش این گفت‌وگو منتشر می‌شود گفته است در سال نود و سه دستگاه‌های اجرایی برتر استان، آب منطقه‌ای/ راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی بوده‌اند.

جهادکشاورزی را  مهرداد غضنفری مدیریت می‌کند او منصوبی دولت تدبیر وامید است و از جمله مدیرانی است که هم اصلاح‌طلب است هم از او به عنوان مدیری کارآمد نام برده می‌شود. مدیرکل راه و شهرسازی استان هم شهرام ملکی است. او از جمله مدیران منصوبی دولت پیشین است که در دولت فعلی نیز مدیریت وی تداوم داشته است و حالا استاندار لرستان می‌گوید از عملکرد وی راضی است. بسیاری از پهن‌شدن جاده‌های دوطرفه‌ی استان به جاده‌های چهارخطه در دوران مدیریت شهرام ملکی کلید خورده است. موافقان ملکی، وی را مدیری عمل‌گرا و موفق در حوزه کاری‌اش می‌دانند و اعتقاد دارند ملکی با کوشش مدیریتی، توانسته است در این چند سال اخیر، نوسازی جاده‌های استان را کلید بزند.

مدیریت شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان نیز بردوش علی‌امید سیفی است؛ وی نیز از مدیران منصوبی دولت پیشین است و در سال هشتاد و نه بر صندلی مدیریت آب منطقه‌ای استان لرستان تکیه زد. بدین ترتیب از سه مدیر موفق استان از نگاه استاندار در سال نودوسه/ دو مدیر، منصوبی دولت پیشین هستند و همین گفته‌‌ی استاندار محترم نشان می‌دهد دولت تدبیر وامید در استان لرستان، انتصاباتی چندان موفق و کارآمد نداشته است.

البته بهتر بود به این نکته هم پرداخته می‌شد که جناب استاندار تا چه حد از عملکرد فرمانداران شهرستانهای استان، راضی است؟ و تا چه از عملکرد مدیران مجموعه‌ی «داخل استانداری» رضایت دارد؟ در این گفت‌وگو البته جناب استاندار به گودرز کریمی‌فر/ مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان/ نمره بالای هفده داده است اما وی را جزء سه مدیر برتر استان در سال نود و سه، قرار نداده است. همچنین استاندار به مدیریت دکتر کوروش ساکی/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان/ نمره نوزده داده است.

نمره نوزده به دکتر ساکی در حالی داده شده که چندین حادثه تلخ از جمله مرگ معلم و سه دانش‌آموز که از درمانگاه ویسیان راهی مرکز استان شدند و سیلاب آن‌ها را به کام مرگ فرستاد/ مرگ کودک سه ساله پلدختری به علت عقرب‌زدگی/ زایمان زن در سرویس بهداشتی بیمارستان دولتی کوهدشت/ مرگ نوپای پانزده ماهه پلدختری به علت نبود جراح در بیمارستان دولتی پلدختر/  از حوادث تلخی است که در دوره مدیریت دکتر ساکی در استان لرستان، اتفاق افتاده است؛ هرچند دکتر ساکی، به طور جدی در زمینه پیگیری حقوق شهروندان در حوادث ذکر شده/ پای کار بوده و تلاش کرده چنین حوادثی، تکرار نشود. این نکته هم نباید فراموش شود که کسب سهیمه جراح متخصص برای بیمارستانهای دولتی خارج از مرکز استان (شهرستان‌های استان) نیازمند پیگیری سه حوزه است: ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان/ استاندار و نمایندگان استان در مجلس. بخشی از نابسامانی‌ها و علل چنین حوادث تلخی هم از گذشته به دکتر ساکی به ارث رسیده است؛ گذشته‌ای که برخی آگاهان سیاسی از آن به عنوان «میراث محمود» نام برده‌اند.

جالب این‌که دکتر ساکی هم در دوره دولت قبلی، (دولت دکتر احمدی‌نژاد) ریاست دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو استان ایلام و آذریایجان غربی را عهده‌دار بوده و این نشانگر آن است که جناب استاندار از بین مدیران منصوبی دولت تدبیر وامید که در دولت پیشین/ مسئولیت مدیریت کلان استانی نداشته‌اند صرفاً مدیر جهادکشاورزی استان را در بین برتر‌ها در سال نود و سه دانسته است و در یک رده پایین‌تر از برتر که «خوب» تلقی می‌شود به مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان نمره، «بالای هفده هیجده» داده است و باز در یک رده پایین‌تر از موفق‌های برتر به دکتر ساکی، نمره نوزده می‌دهد.

در استان لرستان، انتصابهای دولت تدبیر ضرورتاً از بین کارآمدها نبوده است! 

همین موضوع همواره دغدغه‌ی هومیان‌نیوز بوده است؛ این‌که انتصابات در استان لرستان ضرورتاً از بین کارآمدها نبوده است. در واقع اعتقاد داریم دو گروه از مدیران/ همیشه مانع توسعه‌ی لرستان بوده‌اند: اصلاح‌طلبان ناکارآمد و اصول‌گرایان ناکارآمد!‌

به همین خاطر اینکه استاندار در بین مدیران استان/ سه مدیری را به عنوان مدیران موفق سال نود و سه انتخاب می‌کند که از این سه مدیر/ دو مدیر، منصوبی دولت پیشین هستند حکایت از درستی تحلیل ما دارد. متأسفانه دیده می‌شود که در دولت تدبیر وامید هم گاهاً مناصبی به افراد داده شده به صرف این‌که این افراد اصلاح‌طلب و حامی تدبیروامید هستند اما به عینه می‌بینیم که مدیران کارآمد و برنامه‌محوری نیستند؛ یعنی اصلاح‌طلب بودن و حامی تدبیروامید بودن الزاماً به این معنی نیست که عنصر کارآمدی هم در انتصاب چنین مدیرانی، رعایت شده است.

در مورد اصول‌گرایان هم همین قاعده صدق می‌کند؛ اصول‌گرای ناکارآمد، مانع توسعه‌ی استان است. روشن است اولویت کاری در انتصابات، این است که باتوجه به آنکه دولت از بدنه اجتماعی حامی اعتدال و اصلاحات رأی گرفته است و رسیدن به قدرت سیاسی مدیون رأی بدنه اجتماعی حامی اعتدال و اصلاحات بوده است، بایستی مدیر اصلاح‌طلب و کارآمد (به صورت نسبی مدنظر است نه مطلق) بر مسند مدیریت‌ها تکیه بزند و چنانچه این مهم، محقق نشد اصول‌گرای کارآمد حامی دولت دکتر روحانی، بر صندلی‌های مدیریتی در سطح استان و شهرستان‌ها نشانده شود.

اما اینک و برمعیار این مصاحبه رسمی استاندار لرستان/ تحلیل هومیان‌نیوز نیز درست از آب درآمد مبنی بر این‌که دولت تدبیر وامید در استان لرستان نتوانسته است انتظارات توسعه‌گرایانه را در زمینه‌ی بکارگیری مدیران کارآمد محقق کند و در ناکارآمدی، هیچ تفاوتی بین مدیر اصلاح‌طلب و مدیر اصول‌گرا یا مدیر مستقل نیست. هرمدیری با هر تفکر سیاسی اگر ناکارآمد باشد خود به مانع توسعه‌یافتگی استان لرستان تبدیل می‌شود. چنانچه گفته شد ایده‌آل آن است که از مدیران اصلاح‌طلب کارآمد و بعد از آن از مدیران اصول‌گرای کارآمد در دولت فعلی در رده‌های مدیرکلی استانی استفاده بشود.

از این رو، مدیران اصلاح‌طلب ناکارآمد و مدیران اصول‌گرای ناکارآمد، همواره مانع حرکت شتابان به سوی پیشرفت استانی بوده‌اند.

می‌توانید برای دیدن کامل مصاحبه استاندار/ آدرس زیر را کلیک کنید:

http://yaftenews.ir/2014-08-22-19-23-33/8546-ostandar1f.html

دیدگاه ها

امیر در گفته :

چه خوب است جناب استاندار مردم از عملکرد یک مدیر راضی باشند مسکن مهر وجاده های نور آباد موید عملکردی است که جنابعالی می فرمایید.

[پاسخ]

ساکی زاده پاسخ در تاريخ دوشنبه 20 آوریل , 2015 5:54 ب.ظ:

خیلی جالبه چرا از استاندار نپرسیدید که با کدامین توجیه و دلیل و از همه مهمتر کدامین عملکرد مدیرعامل شرکت برق لرستان که از سال 1388 به لرستان آمد و مدیرعامل شد تاکنون همه می آیند و می رود ولی ایشان همچنان هست!!!!!!
حضور هفت ساله یک مدیرعامل غیر بومی در استان چه ضرورتی دارد؟؟ با کدام کارنامه درخشان این مدیر علی رغم اینکه این شرکت غیرسیاسی است
جای پرسش است که به آقای بحرینی که بازنشست شده بعداز 7 سال چه نمره ای می دهیم ؟؟؟؟؟؟؟؟ به خودمان در خصوص این شرکت بایستی 8 بدهیم .حال به عملکرد شرکت برق با این همه مشکلات ریزو درشت وهفت ساله باید چه نمره ای داد؟
قطعا مردم بهترین قضاوت را خواهند کرد!

[پاسخ]

ناصر پاسخ در تاريخ دوشنبه 20 آوریل , 2015 10:02 ب.ظ:

زمانیکه ریزگردها به استان ورود کردند معیار عملکرد اسفناک حوزه برق رو شد بنابراین نمره 6 را خواهیم داد به شرکت توزیع برق لرستان نسبت به کارنامه اش ،،،

[پاسخ]

وحید بیرانوند پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 21 آوریل , 2015 6:13 ب.ظ:

بی انصافی می شود اگر زحمات مدیر عامل غیر بومی برق لرستان را نادیده بگیریم.
بومی و غیر بومی و چپ و راست بودن؛ این مسئله باعث عقب افتادگی لرستان شده.
جناب ساکی زاده بیاییم و بجای غیر بومی و بومی کردن، از مدیران توانمند استان حمایت کنیم.

[پاسخ]

عباس پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 21 آوریل , 2015 10:07 ب.ظ:

بعضی افراد نام رسانه ای را ابزاری برای پیشبرد اهداف خودشان که منفعت شخصی است یدک می کشند همین که بعضی ها با نام خودشان به دفاع از مدیری ناکارآمد و ضعیف که اهل این استان هم نیست و منافع استان خود را به راحتی به آگهی می فروشند جای تاسف داره قطعا با این خودشیرینی حداقل یک صفحه آگهی رپرتاژ برای نشریه ای که کار می کنند می گیرند ….. انصاف این است که مدیری بقدری ضعیف است که از ترس برکناری خود میلیون میلیون هزینه می کند و عکس و تبلیغات راه می اندازد و بعضی افراد کوچک که کارشان استفاده از مدیران برای دریافت آگهی است مقاصد خود را دنبال می کنند و به حال این عرصه باید گریست !!!

زهراکار پاسخ در تاريخ چهارشنبه 22 آوریل , 2015 1:35 ق.ظ:

جناب وحید بیرانوند چه چیزی باعث میشود که شما باتمام وجود خودرا هزینه مدیرغیر بومی کنید!!! چرا مگر لرستان مدیر شایسته ندار!!! همه میدونند که جریان چیست…..!!!
ولی دوستان خاموشیهای پشت سرهم و اتصالیهای زیاد که باعث شده لوازم خانگی خیلیها سوخته که حتی چندین بار تلویزیون استان بارها نشان داده وب

ناشناس در گفته :

با سلام و تشکر از تحلیل هومیان .بنظرمن خیلی اتفاقات ناگوار درحیطه علوم پزشکی داشتیم چطور استاندار نمره 19 رابرای ساکی انتخاب کرده اند درصورتی که آموزش و پرورش دستگاه بسیار عظیمی است مدیرکل کارآمدی هم داردباید نمره پایین تر از علوم پزشکی را بگیرد .باید جز سه مدیر برتر قرارگرفت.

[پاسخ]

احمد رضا پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 21 آوریل , 2015 8:39 ق.ظ:

کلا مملکت از تند رویی رنج میبره چه اصول گرا وچه اصلاح طلب . دربین کامنتهای منتشره به راحتی میشه این قضیه رو احساس کرد . چیزی که گردانندگان سایت از اون غافل هستند این مطلبه که مردم میفهمند و نه فقط خود ایشان از درک برخوردارند . با تشکر و تاسف

[پاسخ]

کیوان در گفته :

اقای استاندار نفسش از جای گرم در میاد یعنی اقای ملکی راه شهرسازی همه استارت چهار خطه ها رو زده نه اینگونه نیست اینها در دوره مهندس کریمی مدیر کل راه ترابری سابق استارت خورده اقای استاندار بیاد یه اس بده به کل متقاضیان مسکن مهر می فهمه که خون به جیگر شدند بعد نمره 20 بده

[پاسخ]

داریوش گراوند در گفته :

سلام برهمه ،البته مدیران دردولتهای قبل وحال همگی مدیران دولت اسلامی هستند

[پاسخ]

کارمند بهداشت در گفته :

بنظرم انتخاب دکیر ساکی نشون میده که کل این انتخابها اشتباه و از پایه غلطه. چطور ممکنه علوم پزشکی زمان دکتر ساکی نمره قبولی بگیره؟!!! هرچند قبل از ایشان هم نمره ی قبولی نگرفته و نخواهد گرفت اما حق دکتر ساکی نیست که در بین سه نفر برتر باشه. این بی عدالتی در حق سایر مدیران است.
این را از ما که در بدنه ی بهداشت و درمان هستیم بپذیرید.

[پاسخ]

سام دریکوند از خرم اباد در گفته :

قرارنیست اگراستاندار نمره خوب داد مردم هم از دستگاها راضی اند ما که بجز مهندس غضنفری انصافا از هیچ کدام راضی نیستیم عملکرد محور راضی بودن باشد نه گزارشهای کاغذی ما بخشی از مردم که ارتباط داریم هیچ خبر خوشایندی که منافع مردم باشد از ابن مدیران ندیدیم اقای سیفی مدیرشهرستان خرم اباد چرا بازنشست نمیشه چرا سی وپنج سال خدمت کرده بابا سنش شصت هست مدیرانی که بازوند نمره داده به نظر ما بجز غضنفری نمره خوبی ندارند

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

به غیر از غضنفری وکریمی فر بقیه مدیران عملکرد مثبتی نداشته اند تحلیل استاندار کاملا اشتباه است استاندار با این بیان میخواهد به مردم بفهماند قصد عوض کردن مدیران دولت قبلی را ندارد.

[پاسخ]

غضنفر در گفته :

به نظرم آقای استاندار در حال فراهم کردن زمینه برای انتصاب افراد غیربومی است حال سوال اینجاست که از مدیر ان غیربومی قبلی چه خیری دیدیدیم که هنوز بفکر غیربومی ها هستیم چه مشکلی وجود دارد که در این دوره از مدیران متخصص بومی خیلی خیلی کم استفاده می کند
ای کاش این را می پرسیدید که چرا مدیر شرکت توزیع برق لرستان که انتقادات زیادی به عملکردش وجود دارد و و از سال 88 تابحال در لرستان مدیر هست تغییر نمی کند ؟؟؟؟؟
چه دلیلی دارد یک مدیر غیربومی 7 سال در استان ما باشد

[پاسخ]

شهروند پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 21 آوریل , 2015 7:27 ب.ظ:

کاهش امنیت روانی درمدارس درسال 93و92موید خیلی مطلب است.

[پاسخ]

نيازي در گفته :

ورزش لرستان تعطيل شده نه كاركنان نه ورزشكار نه مربي و نه هيات ديگر دل و دماغ كار كردن در اين شرايط موجود را ندارند

[پاسخ]

کم توقع در گفته :

معلومه استاندار توقعات سطح پایینی داره ! وقتی که نمره 19 به ساکی میده اونهم با فجایعی که در علوم پزشکی رخ میده !!!!!

[پاسخ]

ورزشكار در گفته :

من و دوستانم هم عطاي ورزش حرفه ايي رو به لقايش { مدير و معاونين و همشهرياش } بخشيديم

[پاسخ]

کار مند در گفته :

دو مدیر پر انرژی ومردم داروهمراه وهمگام با رای مردم ودولت تدبیر وامید آقایان کریمی فرد وغضنفری عملکردشان با عنایت به سایر مدیران کل استان رضایت بخش وامید وار کننده و مطلب بعد چرا مدیران بازنشسته ادارات سطح شهرستانها جا یشان به دیگران نمی دهندو مدیران ارشد استان بی تفا وت ونظارت نمی کنند ومطلب آخر مدیری که شش و هفت سال خدمت کرده کافی نیست.

[پاسخ]

ادينه طرهان در گفته :

به نظر بنده به عنوان يه فرهنگي نمره اقاي كريمي مديركل اموزش و پرورش بيشتر از پانزده نيست چرا كه با وجود مخالفت هاي مراجع ذيصلاح در خصوص اقاي هاشمي سرپرست منطقه طرهان كه پانزده ماه طول كشيد ايشون در مقابل ايستادگي كرد در اين مدت طرهان به غير از جناح بازي چيزي نديد ايا ايشون خبر نداشتن دانش اموزان ابتدايي دكتر شريعتي يك ماه از سال تحصيلي كذشت معلم نداشتن ايشون سه نفر از معلمان ابتدايي كه رشته شون ابتداييه فرستاده ازمايشگاه ديگه معلمي نمونده كه پايه اول و دوم تدريسكنه بعد از يك ماه دو خانم رو فرستادن اين در حالي است كه تمام معلمان ان مدرسه اقا هستن اين دو خانم زنگ تفريح شون در كلاس ميگذرانن اقاي كريمي مديريت فقط منصحر به مراكز استان ويا شهرستان نميشه بايستي به مناطق محروم هم توجهي داشت نمره شما كمتر از پانزده است

[پاسخ]

÷شت تنگ پاسخ در تاريخ چهارشنبه 22 آوریل , 2015 11:38 ب.ظ:

اقای ادینه وند
آیا می دونی که بدون داشتن امکانات صوتی تصویری اموزش امروز =صفر . و ایا می دونی که مدرسه شهید رضا کوشکی کلا برق نداشته ((حالا یه مدت کوتاهیه نمیدونم داره یا نه)) ایا جایی سراغ دارید که مدرسه در2کیلومتری اداره اموزش و پرورش بدون برق باشه
اموزشگاه مذکور از مدارس تحت پوشش اداره آپ طرهان می باشد

[پاسخ]

لرستانی در گفته :

با سلام وتشکر از نگاه تیز بینانه و با درایت استاندار محترم بر عملکرد مدیران کل استان و تقدیر از مدیرانی همچون دانشگاه علوم پزشکی / راه ومسکن / اموزش و پرورش/ جهاد کشاورزی / اب و فاضلاب و سایر مدیرانیکه صادقانه وبدون احتیاج به اویزان شدن به برخی نمایندگان دارند کار می کنند در اینجا نیز جا دارد از استاندار محترم بخواهیم نگاهی به کارنامه مدیران کل تامین اجتماعی / بهزیستی/ برق / ثبت احوال / تعاون روستایی / صنعت و معدن / ورزش / کنند زیرا در زیر مجموعه تعدادی از انان نا برابری و بی انگیزگی دربین کارکنان موج می زند لطفا تا دیر نشده کابینه را ترمیم کنند.

[پاسخ]

وحید بیرانوند در گفته :

سلام بر همکاران خودم در تارنمای یافته و هومیان نیوز
کاشکی به جای این مسئله که چه کسی را چه کسانی منصوب کردند و در چ زمانی منصوب شدند به مدیران کارآمد خود افتخار می کردیم.
این مسئله که در ابتدای این خبر مهرداد غضنفری را تافته جدابافته دانسته ایم و او را از نیروهای منصوب به دولت و یک افتخار دانسته ایم، پرهیز می کردیم و می گفتیم این سه مدیر در لرستان خوب عملکرده اند….
باید به جرات گفت استاندار لرستان در حوزه های آبفار، برق و تامین اجتماعی مدیران شایسته ای را در دست دارد و باید به دور از سلایق و عقاید جناحی و یا استانی از مدیران توانمند حمایت کرد.

[پاسخ]

کارمند تامین اجتماعی پاسخ در تاريخ چهارشنبه 22 آوریل , 2015 2:08 ق.ظ:

جناب و حید بیرانون هم استانی محترم بنده مطمنم از کارکنان تامین اجتماعی نیستی و شاید از شرکای اجتماعی این سازمان نیز نباشی در تعجبم چطور بدون هیچگونه شناختی از مشکلات پدید امده در این چند ساله برای این سازمان دم از موفقیت و نمره قبولی برای مدیر این اداره کل می زنی جهت اطلاع جنبعالی عرض کنم این سازمان در استانها دارای دوبخش بیمه ای و درمانی بوده و خوشبختانه در حوزه درمانی با روی کارامدن دولت تدبیر و امید بعد از دو ماه مدیر درمان تعویض و هم اکنون مدیریت ان را مدیری کارامد و بومی این شهر ااداره ولی برعکس در جوزه بیمه ای هر روز شاهد مشکلات و نارضایتی چه دربین کارکنان وچه در خصوص جامعه تحت پوشش هستیم تبعیض بیداد می کند و کار بجایی رسیده چند ماه پیش مسولین سازمان مرکزی به این نتیجه رسیدند مدیر فوق تعویض شود د ولی متاسفانه با دخالت یکی دونفر از نمایندگان بر روی گزینه پیشنهادی تاخیر ایجاد و هر چه زمان بگذرد خسران بیشتری به این اداره کل وارد می گزذذ.

[پاسخ]

کو گوش شنوا در گفته :

برحسب وظیفه وتکلیف وآنچه می بینیم ومی شنویم مطالب را گوش زد می کنیم اما متا سفانه جناب استاندار یا این کامنت ها را نمی خواند و یا اینکه خدای نکرده به آنها اهمیت نمی دهد وبه نظر شق دوم درست است آیا انصاف وعدالت است مدیرانی که منصوبین دولت احمدی نژاد اند که دست آورد آنها جز تورم وبحران اقتصادی و شعار های بی مصرف چیز دیگری نبود بمانند وجالب تر آنکه استاندار به آنها نمره قبولی بدهدو عزیزانی که طرفدار ودلسوز دوات اند کنار گذاشته شوندپس مردم برای چه چیز رای دادند وگر نه خواستار تغییر وتحول وجا بجایی مدیران بودنداما صدحیف اینگونه نشد و کام مردم را تلخ کردند اگر یک مجموعه به اتفاق مدیر یک سازمان را قبول ندارند چه اصرار وتوفیقی هست که استاندار از آنها دفاع بکند اکثر مدیران این چنین اندونکته مهمتر آنکه به خاطر نمایندگان مجلس وهمراهی استاندار با آنها این مدیران باید بمانند ورضایت مردم ان گونه که می بینیم توفیری ندارد واز طرف دیگر پایان کار نمایندگان مجلس می باشد اما واما رضایت مردم که به قول حضرت امام (ه) ولی نعمتان حکومت ودولت هستند باید جلب شو.

[پاسخ]

فلاح در گفته :

انصافا‏ ‏مدیرکل‏ ‏آموزش‏ ‏وپرورش‏ ‏استان‏ ‏در‏ ‏زمره‏ ‏مدیران‏ ‏موفق‏ ‏‏ ‏سال‏ ‏گذشته‏ ‏است‏ ‏تاکنون‏ ‏مدیر‏ ‏کلی‏ ‏به‏ ‏درایت‏ ‏وتعامل‏ ‏دکتر‏ ‏کریمی‏ ‏به‏ ‏استان‏ ‏لرستان‏ ‏نیامده‏ ‏است‏ ‏.البته‏ ‏مدیر‏ ‏کل‏ ‏هایی‏ ‏چون‏ ‏اسفندیار‏ ‏پور‏ ‏وماکنعلی‏ ‏را‏ ‏هم‏ ‏نباید‏ ‏فراموش‏ ‏کرد‏ ‏.بدترین‏ ‏مدیر‏ ‏کل‏ ‏کلانتر‏ ‏بود‏ ‏که‏ ‏تلخی‏ ‏های‏ ‏دوران‏ ‏وی‏ ‏وتغییراتش‏ ‏فراموش‏ ‏نخواهد‏ ‏شد

[پاسخ]

همشهری در گفته :

برای اقای استاندار متاسفم اولا چهار خطه کردن جاده ها کار اقای ملکی نیست و ای کاش اقای استاندار پیگر مسکن مهر نوراباد می شد که پیمانکار پولهارا چکار کرد؟ دوم اینکه اقای سیفی چه گلی به سر اب استان زده سوم اینکه در زمان مدیریت اقای دکتر ساکی عملا بیمارستانهای استان به قتلگاه تبدیل شده اند و چند ده نمونه بارز وجود دارد که به علت عدم رسیدگی به بیمار جانش را از داده و اصلا بیمار در بیمارستانها حق حیات ندارند.چهارم اینکه ای کاش اقی استاندار از نیروهای کاردان و مخلص اصلاح طلب استفاده می کرد جای تاسف است که نیروهای ناب و کارکن اصلاح طلب بیرون از گود هستند.

[پاسخ]

کریمی در گفته :

همه چیز مثل روز برای مردم روشن است چرا در دولت گذشته برای مذاکرات بی رمق وبی نتیجه دلواپسی وجود نداشت چون دولت دولت اصول گرا وانتخاب خودشان بود وچرا مذاکرات هسته ای دولت تدبیر وامید دلواپس ومنقد دارد بازهم جواب مثل روز روشن برای مردم است دولت تدبیر وامید منتخب آنها نیست ومی بایست مخا لفا کنند وچرا یک عده از مدیران احمدی نژاد دفاع می کنند و با عنا وینی تحت عنوان دفاع از مدیرات بدون وابستگی وسلایق جناحی باز چون دولت قبلی منتخب خودشان بود ودولت فعلی این گونه نیست ودر نهایت مردم در انتخاب دکتر روحانی بدون شک دست رد ونه بزرگ به سینه سلیقه وجناح حاک دولت قبل زدند مطلب از این روشنتر به ذهنم نمی رسد که مورد مواقت دوست داران وحا میان دولت تدبیر وامید می باشد .

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

درود بر جناب کریمی فر مدیر کل آموزش وپرورش

[پاسخ]

اصلاح طلب طرفدارحق در گفته :

به نظرمن ازجناب بازوندکه خودمنتصب دولت عدالتخواه!احمدی نژادبوده اندبیشترازاین انتظار نمیرود.خیلی ازمدیرانی که گذاشتن دوپایی هستندونمره پایین آنهاربطی به اصلاح طلیان ندارد.درشهرستانی مثل کوهدشت افرادی هستندکه به قول نماینده اسبق کوهدشت،امای راد،صلاحیت وزارت را هم دارند.آیادرلرستان قحط الرجال است که افرادی چون ……….بایدمدیران آن باشند؟!ضمناآقای بازونداصلااصلاح طلب نیست.

[پاسخ]

ورزشکار در گفته :

این طبقه بندی مغرضانه است من از ورزشکارانی هستم که با اداره کل ورزش در ارتباط هستم این نقد به این دستگاه غیر منصفانه است نظمی که الان در این مجموعه هست در دورا ن قبل نبوده انصافا درست و اصولی کار میکنند متاسفانه دست بعضی ها کوتاه ه شده مدام در حال حاشیه درست کردن میباشند حتی میتوانم بگم کار کیاست ولی کار درستی نیست برادراز این کار دست بردارید خدا شاهد و حاضر می باشد دروغ وتهمت نزنید

[پاسخ]

همشهری در گفته :

وقتی مردم به خاطر نبود متخصص در شهرشان باید به مرکز بیایند و بین راه تصادف کنند وجانشان از دست بدهند ویا خوردن محصولات کشاورزی با کود شیمیایی وآلوده به سموم سلامتیشان به خطر میافتد آنوقت است که از دست استاندار باید نمره بالا بگیرند مردم هم حرف زیادی میزنند ویا مدیر کل اموزش و پرئرش که و وضع آموزش که تعطیل شد ه بهداشت مدارس اسفناک است و مدارس غیر انتفاعی مردم را سر کیسه کرده و مدارس دولتی تبدیل به جایی برای بی پولها شده باید نمره بالا بگیرند این وسط استاندار بدون نمره مانده و همه تقصیرها هم به گردن دو مدیر دیگر است همه این نمره ها سیاسی است.

[پاسخ]

شهروند از خرم آباد دوشنبه سوم فروردین 94 در گفته :

درتوصیفی مقطع ابتدایی چهار رتبه بندی برای ارزشیابی وجود دارد 1-خیلی خوب 2 خوب 3قابل قبول 4نیاز به تلاش بیشتر بهتر بود از این روش استفاده میشد تاشاید حق این مدیران زحمتکش که24ساعته کار میکنند ضایع نشود

[پاسخ]

كارشناس در گفته :

لطفا جناب آقاي مهندس بازوند استاندار محترم بفرمايند :
1- تخصص و سواد آقاي ملكي راه وشهرسازي در زمان انتصاب چه بوده
2-آيا فردي كه حتي مهندس نيست مي تواند مديريت موفق بر دو اداره كل (راه و مسكن شهرسازي )داشته باشد جايي كه 99 در صد كارها مهندسي و فني است
2-آقاي ملكي در دولت قبل از استاندار ي به ناگهاني مدير كل شد.
4- وضعيت راهها و مسكن مهر خرم آباد گواه مسئله است
5-نمره ايشان زير ده است حالا شايد ناپئلوني 10 بشه .
يا حق

[پاسخ]

لرستانی در گفته :

خدا می داند بنده فرهنگی ومعلم نیستم وتعصب هیچ کس هم ندارم اما انصافا”از دکتر کریمی بهتر در سطح مدیران استان نمی بینم اما جناب استاندار ولد مدیر صنعت ،ومعدن استان به کدامین فاکتور وشاخص مثبت به پیشنهاد شما مدیر شده خدایش ظلم به کارکنان شریف این سازمان شده است واز طرفی دیگر مدیر برکنار شده قبلی هم کارایی لازم نداشت با این اوصاف عملکرد ایشان از او بهتر نیست ولذا مردم نظاره ودیدبان خوبی هستند وخوبان را خوب می شناسندبه غیر از یک اداره صنعت ،معدن وتجارت رئیسش طرفدار دولت می باشد (کوهدشت) سایر ادارات این گونه نیست به چه چیز ایشان بنا زیم وبه ایشان نمره بدهیم.

[پاسخ]

دوستان در گفته :

استاندار محترم جه خوب بود همینطوری که خوبها را هم معرفی نمودید مدیران ناکارامد هم معرفی میکردید واقعا اقای …… مدیر کل ورزش وجوانان لیاقت کار کردن در دولت تدبیر وامید را دارد ایشان ناکارامد است خواهشا برسی کنید.

[پاسخ]

همشهری در گفته :

ما مردم باید نمره بدهیم نه استاندار کریمی فرد 5 غضنفر 8 و ساکی 3 پول آموزش وپرورش صرف زنگ های مختلف و همایش ها میشود دریغ از توجه به آموزش وضع بهداشت در خیلی از مدارس درحد صفر و بحرانی میباشد کاش پول همایش بهداشتی صرف کیسیه زباله سطل آشغال ویا زدن واکسن هپاتیت به دانش اموزان میشد زنگهایی مختلف در طول سال فقط برای تشکر از همدیگر و قدردانی از مسولان میشود کاش پولها صرف خرید وسایل ورزشی میشد.

[پاسخ]

ورزشکار در گفته :

چرا اینقدر به مدیر کل ورزش بی مهری میشود ایشان خیلی کارشان درسته ما که از کشتی گیران هستیم واقعا از ایشان تشکر میکنیم بلاخره صاحب یک سالن آبرومند با فضای بسیار مناسب شده ایم بیشترین ضربه به کشتی استان را هیت قبلی زده امیدوارم که هیچ وقت رای نیاورند خیلی وقت که کشتی استان بی نام شده و جز حسرت چیزی برایمان نمانده حالا که مدیری کارامد آمده برای اینکه جلو پیشرفتش رو بگیرند مدام حاشیه سازی میکنند و متاسفانه بیشتر کمر به تخریب ایشان بسته اند نمره ایشان از بیست هم بیشتره

[پاسخ]

مدیر کل راه و شهر سازی را نه می شناسم و نه میدونم چه اقدامت مفیدی انجام داده اما
ایا انتصاب مدیران راه در شهرستانها از جمله اقدامات مدیر کل نیست؟ به یقین می دانیم که تمام جادههای کشور از جاده های لرستان بهترن 4خطه و اسفالت عالی و باز هم تمام جادههای شهرستانهای استان از کوهدشت بهترن ایا این مسول راه و شهر سازی کوهدشت ((خدایی نمی دونم از چه طیف سیاسی است))کار مهمی هم انجام داده؟ برای خط کشی یه مسیر 4کیلومتری تا چند ماشین تصادف نکردن هیچ اقدامی نکرد

[پاسخ]

امید در گفته :

سلام کاش استاندار محترم خو شان رابرای غضنفری هزینه نمیکر دند سری به پرسنل بزنند وقتی نارضایتی وجود دارد مدیر موفق است کدام اصل مدیریتی ارن جمله را قبول دارد کلزا گندم ومحصولات اصلی چقدر تولید شده است شیلات به اکجارسیده است سری به مراکز خدمات بزنید باز نشستگان را دریابید از قول شما دروغ می.گویند نمونه مدیران ایشان رییس مرکز تحقیقات است که منطقشان را خبر قبل دیدیم این نمره سیاسی نیست

[پاسخ]

همشهری در گفته :

باسلام به نطرم استاندار محترم در خصوص تصحیح اوراق مدیران با عجله وشتاب عمل کرده یابقی کلامشروط شده اند خیلی از دستگاهها کاملا رها شده است حال که جناب استاندار محترم سربحث را دراورده با یک قضاوت کارشناسی ودرست حسابی اتنجام دهدوبا عینک خوشبیاته اوراق رابا حوصله تصحیح وتجدیدنطر فرمایید

[پاسخ]

کریمی در گفته :

ابقای مدیران کل تامین اجتماعی/مسکن وشهرسازی/تعاون روستایی /شرکت غله وبازرگانی / امور اقتصادی ودارایی//یعنی ابقای تمام مدیران ادارات شهرستانها که با هیچ حساب وکتابی قابل قبول نیست وتلاش ورای مردم به دکتر روحانی برای ماندگاری این عده بوده!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :