کد خبر : 27216
تاریخ انتشار : 4 جولای 2016 - 22:18
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 423 بازدید

علی جهان‌آرا در گفت‌وگو با هومیان‌نیوز: از پاسخگویی مجازی مسئولان حمایت می‌کنم/ در عملکردسنجی عملکرد کمیسیون‌های شورا هم لحاظ شود

  عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، علی جهان‌آرا به هومیان‌نیوز گفت:«یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد اعضای شورای شهر توجه به عملکرد کمیسیون‌های شوراست». وی از کلید خوردن ارزیابی عملکردها توسط رسانه‌ها حمایت کرد و بیان داشت:«این روند خوبی است که رسانه‌ها عملکرد مدیران و مسئولان را ارزیابی کنند و البته شاخص‌های مهم‌تری را نیز […]

جهان آرا

 

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، علی جهان‌آرا به هومیان‌نیوز گفت:«یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد اعضای شورای شهر توجه به عملکرد کمیسیون‌های شوراست».

وی از کلید خوردن ارزیابی عملکردها توسط رسانه‌ها حمایت کرد و بیان داشت:«این روند خوبی است که رسانه‌ها عملکرد مدیران و مسئولان را ارزیابی کنند و البته شاخص‌های مهم‌تری را نیز در این ارزیابی‌ها ملاک قرار دهند».

جهان‌آرا که عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد است ادامه داد:«مثلاً ارزیابی این شاخص که عملکرد کمیسیون‌های شورا چگونه بوده است هم مهم است و اینکه چند درصد مصوبات کمیسیون‌ها در صحن علنی شورا هم به تصویب رسیده است اهمیت دارد».

او توضیح داد کمیسیون‌هایی که بیشترین مصوبات را از صحن علنی شورا دریافت کرده‌اند بی‌تردید کمیسیون‌های موفق شورای اسلامی شهر بوده‌اند و اعضای این کمیسیون‌ها نیز عملکردشان موفق بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تشریح کرد:«پرکار یا کم‌کار بودن کمیسیون هم مهم است که بایستی در ارزیابی‌ها لحاظ شود».

جهان‌آرا تأکید کرد بررسی عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر باید با نگاه به مجموع عملکرد کاری سه سال گذشته صورت گیرد.

وی هم‌چنین از همه‌ی مدیران و مسئولان خواست در فضای تلگرامی، «حضور پاسخ‌گویانه» داشته باشند.

او افزود:«فضای مجازی تلگرام یک فرصت است و مدیران و مسئولان در هر جایگاهی که هستند بهتر است در گرو‌های تلگرامی مفید حضور داشته و به انتقادات مردم پاسخ بدهند».

علی جهان‌آرا عصر دوشنبه 14 تیرماه با خبرنگار هومیان‌نیوز گفت‌وگو کرد.

بیان دیدگاه !

نام :