کد خبر : 30237
تاریخ انتشار : 10 ژانویه 2017 - 19:58
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 213 بازدید

فراخوان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه لرستان برای شرکت مردم در آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی

خبرنگار هومیان‌نیوز: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه‌ی استان لرستان از مردم استان لرستان دعوت کرده است در آیین بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی که روز چهارشنبه 22 دی‌ماه ساعت 10 صبح برگزار می‌شود به صورت گسترده شرکت کنند. قرار است در این آیین آیت‌الله دری‌نجف‌‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و از یاران قدیمی آیت‌الله […]

%d8%a7%d8%aa%d8%ad%d8%a7%d8%af-%d9%85%d9%84%d8%aa

خبرنگار هومیان‌نیوز: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه‌ی استان لرستان از مردم استان لرستان دعوت کرده است در آیین بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی که روز چهارشنبه 22 دی‌ماه ساعت 10 صبح برگزار می‌شود به صورت گسترده شرکت کنند.

قرار است در این آیین آیت‌الله دری‌نجف‌‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و از یاران قدیمی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برای مردم سخنرانی کند.

محل بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد است.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی که از یاران مورد اعتماد حضرت امام (ره) و رهبری و از پایه‌گذاران اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است غروب یکشنبه 19 دی ماه به علت سکته‌‌ی قلبی در سن 82 سالگی به دیدار حق شتافت.وی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

تشیع جنازه و تدفین پیکر آیت‌الله در روز سه‌شنبه 21 دی‌ماه در تهران با استقبال میلیونی مردم همراه شد و او در مرقد حضرت امام (ره) به خاک سپرده شد. استقبال مردم از تشیع جنازه‌ی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در طول تاریخ سیاسی پس از انقلاب کم‌نظیر بوده است.

دیدگاه ها

خرم آبادی در گفته :

سلام. حزب اعتدال وتوسعه،حزب همبستگی ،حزب وحدت و همکاری ملی،حزب ندای ایرانیان و بانوان نو اندیش هم فراخوان برای حضور در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کردند

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :