کد خبر : 31772
تاریخ انتشار : 15 می 2017 - 11:27
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 417 بازدید

قالیباف کنار رفت

  قالیباف از دور رقابت ها کناره گیری کرد. به گزارش هومیان نیوز، دقایقی پیش برخی رسانه های منتسب به محمدباقر قالیباف، با انتشار تیتر « به نفع مردم برای نجات اقتصاد، قالیباف در اوج اقتدار به نفع جریان انقلاب کنار رفت » از کناره گیری وی به نفع حجت الاسلام رئیسی خبر دادند. این […]

نتیجه تصویری برای قالیباف

 

قالیباف از دور رقابت ها کناره گیری کرد.

به گزارش هومیان نیوز، دقایقی پیش برخی رسانه های منتسب به محمدباقر قالیباف، با انتشار تیتر « به نفع مردم برای نجات اقتصاد، قالیباف در اوج اقتدار به نفع جریان انقلاب کنار رفت » از کناره گیری وی به نفع حجت الاسلام رئیسی خبر دادند.

این درحالی است که قالیباف می دانست رای چندانی ندارد و او که در جریان مناظره های تلویزیونی کاملن با شکست روبه رو شده بود تصمیم به انصراف گرفت تا به این وسیله پاسخ روحانی را با حربه ای دیگر داده باشد. البته باید منتظر ماند در روزهای باقی مانده کدام نامزدها کناره گیری خواهند کرد و بالاخره چند نامزد برای انتخاب مردم ایران در عرصه باقی خواهندماند؟

دیدگاه ها

علی در گفته :

درود بر قالیباف
حالا رای ما رئیسی بزرگ

[پاسخ]

مردم در گفته :

حال معلوم شد كي پوششي وبي برنامه است

[پاسخ]

ایمان در گفته :

همان بهتر که کنار رفت قالی باف بهتره بره دنبال بستنی چهارصدهزارتومانی خودش اینها حساب خودشون رو پس دادن و بحمدالله مردم چهره اینا رو خوب میشناسن. برو و تا هستی به فکر ثبت نام نباش. به نفع رئیسی هم کنار رفتی و صدهزار رای بهش تقدیم کردی با این کار چهره خودت رو واسه همیشه خراب و خراب تر کردی.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

درود بر مرد انقلابی و اقدام انقلابی …..
راستی اگر احمدی نژاد در صحنه بود اصلاح طلبان چه حالی داشتند حالا ؟؟؟؟؟

[پاسخ]

ارامش پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 16 می , 2017 7:49 ب.ظ:

به فضل خداروحانی پیروزه

[پاسخ]

اصلاح طلب در گفته :

پوششی کسی هست که حتی ستاد هم نداره!!!!!!

[پاسخ]

ارامش در گفته :

به فضل خداروحانی پیروزه

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :