کد خبر : 16936
تاریخ انتشار : 19 فوریه 2015 - 23:28
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,339 بازدید

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از کارمندش «سیلی» خورد/ این بار ماجرا چیست؟!

اختصاصی هومیان‌نیوز/ گروه حوادث:«این خانم 10 روز است که در محل کار حضور ندارد و شخصی خارج از مجموعه را به جای خود می‌گذاشت». این، استدلال مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان است درباره خانم «گ» که کارمند میراث فرهنگی لرستان است و البته همسر یکی از معاونان میراث فرهنگی لرستان؛ معاونی که حالا دیگر ابلاغ […]

سازمان میراث فرهنگی

اختصاصی هومیان‌نیوز/ گروه حوادث:«این خانم 10 روز است که در محل کار حضور ندارد و شخصی خارج از مجموعه را به جای خود می‌گذاشت». این، استدلال مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان است درباره خانم «گ» که کارمند میراث فرهنگی لرستان است و البته همسر یکی از معاونان میراث فرهنگی لرستان؛ معاونی که حالا دیگر ابلاغ معاونتش لغو شده است؛ زیرا به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی استان، کارآمد نبود.

اما این، همه‌ی داستان نیست!

پنجشنبه 30 بهمن‌ماه درحالی که عبدالرضا مهاجری‌نژاد قصد رفتن به استانداری را داشت؛ خانم «گ» در ساختمان میراث فرهنگی استان به وی اعتراض می‌کند که چرا به دبیرخانه منتقل شده است؟

و مهاجری‌نژاد پاسخ می‌دهد:«شما 10 روز در محل کارتان حاضر نشده‌اید و حالا باید از موزه به دبیرخانه منتقل شوید».

خانم «گ» کارمند بخش مردم‌شناسی موزه آخوند ابوست و حالا باید به فرمان مدیرکل به بخش دبیرخانه منتقل شود.

خانم «گ» اعتقاد دارد نباید به دبیرخانه منتقل شود زیرا تخصصی برای آن‌جا ندارد؛ اما مدیرکل میراث به گفته‌ی خودش، برایش قابل هضم نیست که یک کارمند 10 روز در محل کارش حاضر نشود و نیرویی بیرون از میراث فرهنگی را به جای خودش بگذارد!

در نهایت، جمله‌ی «پدر شمای لر را درمی‌آورم» همان است که خانم کارمند می‌گوید بعد از جر و بحث با مدیرکل میراث،‌ از زبان مدیرکل جاری شد و گفت‌وگو و انتقاد به «خشونت» ختم شد؛ کارمند می‌گوید وقتی این جمله را شنیدم اشک در چشمانم جاری شد و ناخودآگاه دستم را به طرف صورت وی پرت کردم؛ پرت‌کردن دست، همان «سیلی خوردن» مدیرکل است! اما مهاجری‌نژاد به هومیان‌نیوز می‌گوید:«من که دیوانه‌ و شیفته‌ی آثار تاریخی لرستان و این استان هستم چطور امکان دارد به قوم لر توهین ‌کنم؟».

برخی شاهدان به ما می‌گویند:«صدای سیلی بلند بود!».

کارمند اعتقاد دارد به قوم لر توهین شده است؛ اما مدیرکل میراث فرهنگی به شدت تکذیب می‌کند و اعتقاد دارد کسانی که از زیر کار در می‌روند می‌خواهند برایش «حاشیه‌سازی» کنند.

به هرحال حالا یک رویداد کم‌نظیر در لرستان رقم خورده است: «کارمند یک سازمان دولتی، یک سیلی بر صورت مدیرکل نواخت!»

موافقان خانم «گ»، حالا وی را «شیرزن لر» لقب داده‌اند که از حیثت قوم لر دفاع کرده است و آن روی سکه هم/  موافقان مهاجری‌نژاد (مدیرکل) نیز از جسارت مدیرکل میراث فرهنگی استان ستایش می‌کنند و او را یک مدیر جسور می‌دانند که حاضر به کوتاه‌آمدن در برابر خواسته‌های غیرقانونی نیست. هومیان‌نیوز نیز بی‌طرفانه دیدگاه دو طرف را برمعیار رعایت اخلاق حرفه‌ای منتشر می‌کند.

من همیشه گفته‌ام لرها بهترین مردم ایران هستند

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار هومیان‌نیوز حاشیه‌سازی را تاکتیک آن‌هایی می‌داند که کارآمد نیستند و می‌خواهند میراث فرهنگی، مدام در حاشیه بماند.

عبدالرضا مهاجری‌نژاد می‌پرسد:«چرا این خانم به مدت 10 روز در محل کارش حاضر نمی‌شده است؟».

مهاجری‌نژاد تشریح می‌کند:«این خانم یک سیلی بر صورت من نواخت و من هم گقتم: باز بزن!».

وی افزود:«شوهر این خانم هم کارآمد نبود و ابلاغ معاونت وی نیز لغو شده است».

او ادامه داد:«من همیشه گفته‌ام لرها بهترین مردم ایران هستند ولی متأسفم که همین خانم و شوهرش که معاون بود، آمدند نزد من و گفتند اگر می‌توانی ما را به کردستان انتقال بده؛ زیرا فرهنگ این منطقه پایین است و برای تربیت فرزندان‌مان با مشکل روبه‌رو می‌شویم!».

پیشینه‌ی رفتار توهین‌آمیز/ سازمان با ماندن شوهر مخالف بود!

خانم «گ» معتقد است که مدیرکل میراث فرهنگی استان سابقه‌ی رفتارهای توهین‌آمیز نسبت به دیگران را هم دارد و این اولین‌باری نیست که این‌گونه رفتارها از وی سر می‌زند. خانم «گ» از سابقه رفتار توهین‌آمیز مدیرکل میراث فرهنگی با یکی از خبرنگاران و نیز با دیگران سخن می‌گوید.

مهاجری‌نژاد هم اعتقاد دارد فیلم سیلی خوردن، موجود است و اوست که مورد هتک حرمت از طرف کارمندی قرار گرفته که 10 روز است در محل کارش حاضر نشده است.

چنانچه گفتیم خانم «گ» نیز تصریح می‌کند مدیرکل میراث فرهنگی به قوم لر توهین کرده؛ وگرنه چه دلیلی دارد بدون علت، مدیرکل، «سیلی» بخورد.

مدیرکل میراث فرهنگی البته بر این نکته هم تأکید می‌ورزد که شوهر این خانم، عملکردش از سوی مسئولان سازمان مورد انتقاد قرار داشته و حالا نیز به جای وی، یک فرد متخصص و تحصیل‌کرده در حوزه‌ی کاری‌اش را منصوب کرده‌ام.

برخی‌ها نیز توصیه می‌کنند فیلم سیلی‌خوردن منتشر شود تا افکار عمومی، بهتر بتواند قضاوت کند.

دیدگاه ها

هومیان نیوز در گفته :

حشمت آزادبخت:
بنده به عنوان یک مخاطب نه به عنوان مدیر سایت نظر می دهم و آن این که کارمندان میراث فرهنگی لرستان بیش از حد با آقای مهاجری نژاد برخورد می کنند وبهتراست بگذارند کارش را انجام دهند اگرهم اختلافی هست بهتراست بنشینند باهم رفع کنند .
بنده با ایشان سفر داشته ام و ایمان دارم که بسیار در زمینه میراث فرهنگی تخصص دارد و دلسوز آثار تاریخی لرستان است.
از میراثی های عزیز می خواهم اجازه دهند این اقا کارش را انجام دهد مگر مدیرکل های قبلی چه گلی بر سر این استان زد که این آقا نزده ؟.. دست کم جسارت کاری این آقا این است که به محض دیدن سنگ های تکه تکه شده ی میرملاس اشک در چشمانش حلقه بست و فوری دو نگهبان در ان جا مستقر کرد……
همه باهم برای آبادانی لرستان تلاش کنیم.

[پاسخ]

بدون سود پاسخ در تاريخ جمعه 20 فوریه , 2015 9:52 ب.ظ:

آقای آزادبخت کاملا باشما موافقم.موفق باشید.

[پاسخ]

حدیث پاسخ در تاريخ شنبه 21 فوریه , 2015 1:54 ب.ظ:

من مخالفم ، مگر شما جای کارمندان میراث هستید که اینجوری نوشتید. در مسافرت باید توهین کنه که شماذ متوجه بشیید در آن اداره چه خبره

[پاسخ]

آساره پاسخ در تاريخ یکشنبه 22 فوریه , 2015 8:44 ق.ظ:

موافقم

[پاسخ]

خبرنگاز در گفته :

با سلام جناب اقای ازاد بخت شما اگه این کامند را دوبار تکرار نمیکردی نمیشد شما نه به جای خانواده ان 7نفری که بیکار کردن .نه به جای این با سابقه های اداره هستی که بعد از بیست سال باید بهشون توهین بشی.پس اگه این اقا از روی کینه این کارو نمیکنه پس به عنوان مثال باید جای xوy عوض نشه.پس از مجادله با همسر یکی از معاونین باید ابلاغ او لغو وبدنه صلاحیت بشه.در ضمن خبرنگار شما مورد توهین این اقا قرار گرفت ولی حتی جایی نشنیدیم که این اقا معذرت خواهی کرده

[پاسخ]

حرفهای یک شاهد حاضر در محل که به گوش ما رسید در گفته :

با سلام زشته اقای مهاجری من خود اونجا شاهد بودم که به این خانم توهین کردید.وبارها وبارها شاهد تکرارهای مکرر توهین شما به کارمندان میراث در حد یک مدیر کل نیست که با کارمندان میراث مخصوصا خانمها برخورد کنید و به انها توهین کنید

[پاسخ]

ناظر عدالت در گفته :

با سلام جهت استحضار کلیه مردم شریف خرم آباد و مسئولین و اصحاب رسانه بنداند مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان جناب آقای مهاجرانی نژاد بنده از نزدیک شاهد و ناظر کلیه مسائل و مشکلات ایشان می باشیم در پیشگاه خداوند متعال مدیون هستم که نگویم ایشان یکی از بهترین مدیران و دلسوز ترین مدیری است که باشهامت وبدون باج دادن به دیگران کارهایش رابه بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد،متاسفانه هرازچندگاهی بعضی افراد فرصت طلب مانع انجام وظایف و اجرای برنامه‌های ایشان میشوند. چرا که این گونه افراد لیاقت و شایسته انجام هیچ کاری را ندارند‌وفقط به دنبال منافع شخصی خود هستند؟
جناب آقای دکتر مهاجری نژاد به خدا قسم زندگی خودش را وقف میراث فرهنگی لرستان نموده است.چرا دروغ میگوید آیا پیشگاه خداوند چه جوابی دارید ؟ و………

[پاسخ]

کارمند در گفته :

با سلام در این که اقای مهاجری ادم قانونمندی هست شکی نیست فقط در حد یک مدیر کل نیست که از الفاظ رکیک و بی هرمتی استفاده کند.فقط حق این هفت نفر نبود در این شرایط کشور و روند بیکاری اخراج شوند اقای دکتر به جای لجبازی با این جوانان میتوانست بلاخره راهی پیدا کند.انشا الله که مشکلات حل میشود

[پاسخ]

مهرگان در گفته :

با سلام خدمت دوستان بنده به عنوان یک شهروند لرستانی [لک]باتوجه به موضوعات طرح شده درمطلب فوق اینگونه به نظر م میرسد که سرکار خانم ضارب بااین عرق بومی باید با دیدن سنگ نگاره های 12هزار ساله نابود شده میرملاس به نشان اعتراض خود را به اتش میکشید نه اینکه به قول خودشان پست تخصصی خودشان را ده روز به شخصی خارج از سیستم واگذار نماید

[پاسخ]

مهردادی در گفته :

برای رفتار زشت این خانم متاسفم

[پاسخ]

خرم ابادی در گفته :

سلام بر قوم شریف لر سلام بر مردمان با اصالت لر اینان هر گز اجازه نخواهند عده ای کارهای خود را دستمایه این قوم قرار دهند تمام بدختیها و عقب ماندگیهای اقتصادی استان ما از برخی از نماینئگن اب میخورد که می خواهند با انتصابات اطرافشان مدیران کل را نیز بله قربان گو کنند و هر مدیری مثل مهاجری زیر بار این بی عدالتیها نرود باانواع تر فندها سعی در تخریب او می کنند..از استاندار عزبز و فعال استانمان جناب بازوند می خواهیم جلوی این بدعتهای ناثواب را تا دیر نشده بگیرد …

[پاسخ]

ز- ب در گفته :

تصدی طولانی مدت این خانم جز خدمت به علم دانش نبوده است. این ساختمان از یک ویرانه با همت ایشان تبدیل به کتابخانه و موزه صنایع دستی شد… قضاوت بر عهده آهل علم و دانش میگذاریم… این هم حاصل تصدی طولانی مدت …

[پاسخ]

بدون سود پاسخ در تاريخ جمعه 20 فوریه , 2015 11:42 ب.ظ:

والله تاجای که اطلا ع دارم تبدیل شدن به کتابخانه درزمان مدیریت مهندس رحمدل وتبدیل شدن به موزه صنایع دستی ازمصوبات دوردوم سفر دولت نهم میباشد.حالا ایشون چه نقشی داشتن شما بفرمایدماهم آگاه شویم.

[پاسخ]

صادق پاسخ در تاريخ شنبه 21 فوریه , 2015 10:15 ق.ظ:

این خانم هیچوقت در محل کارش حضور نداشته و هیچکدام از کارهی که شما میگویید را خانم گه انجام نداده.

[پاسخ]

جواد در گفته :

اخراج 7 کارمند، توهین به خبرنگار ، توهین به نماینده مجلس، جلوگیری از ادامه تحصیل کارمند زن … در مقطع دکتری… چقدر توهین به کارمندان … به خدا قسم عین واقعیت است. آن سیلی از طرف خیلی ها بود.

[پاسخ]

کارمتد میراث پاسخ در تاريخ جمعه 20 فوریه , 2015 9:31 ب.ظ:

ببینید آقای جواد ع
ما که همکاریم واز احوال هم باخبر
بهتر است کار کنیم تا جوسازی،
دورود بر مهاجری که جلوی کارنکردن و رانت خواری عده ای از همکاران را گرفت

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ شنبه 21 فوریه , 2015 10:26 ق.ظ:

به دلیل اینکه این 7 نفر بدون هیچگونه آزمون استخدامی و مصاحبه و گزینشی جذب شده اند و با استفاده از رانت و پارتی بازی حق افراد تحصیلکرده دیگر را ضایع کرده بودن

خانم دکتر مرمتم که در زمان میدران قبلی سمت معاون فنی اداره کل را دارا بود و در آن زمان وضعیت مالیش معمولی بود توانست در زمان معاونت خود راه صد ساله را یک شبه برود.

[پاسخ]

بدون سود پاسخ در تاريخ شنبه 21 فوریه , 2015 10:09 ب.ظ:

علی جان گل گفتی درموردمرمت گر برترکشور .ای ول.

[پاسخ]

م. پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 3 مارس , 2015 4:30 ب.ظ:

من یکی از اون هفت نفرم ما بین من و شما خدا قضاوت کنه ببینم کی با راند و پارتی اومده.

[پاسخ]

فرهنگی کوهدشت در گفته :

مردم لر غیرنمندند احسن برخانم گ سرسفره لر شکم گنده میکنند به جای تشکر توهین !مهمان نواز هستیم نه این رقمی آزادبخت عزیز نظرات شما محترم ولی ………….؟اگر من بودم احتمال ……………داشت برای مدیر …..!

[پاسخ]

محسن در گفته :

جناب آقای آزادبخت دوست گرامی این رفتار شما هم حرفه ای نیست که یکبار ایشون رو تخریب کنید بعد بیایید بعنوان یک مخاطب از ایشان طرفداری کنید رفتار شما حرفه ای نیست برادر. در ارتباط با این خانم هم باید بگوبم که خیلی از کارمندان سازمان های دولتی هنوز در حال و هوای آن دولت پاکدست هستند!!! شما از نظر قوانین اداری تخلف نموده اید و مسئول هستید و ایشان به شما ارفاق کرده اند که شما را به دبیرخانه منتقل کرده اند. لطفا اسم قوم لر رو به خاطر منافع شخصی خود به میان نیارید. کاملا هویداست که در هر سازمانی یک مافیا وجود دارد و ظاهرا جناب مدیرکل با این مافیا در میراث برخورد نموده است…

[پاسخ]

علی در گفته :

با سلام
هم استانی های عزیز:
در مورد لیاقت آقای مهاجرانی در پست تخصصی خویش شکی نیست(برخلاف برخی مدیران غیر متخصص). ایشان انسان وارسته و بزرگی است،خواهشن به شخصیت حقیقی هیچکس توهین نشه.
ولی در خصوص توهین به قوم لر:
برخی کارکنان در ادارات استان اگه بخوان به یکی توهین زننده کنن بهش میگن طرف لره.(جهت اطلاع) پس از ماست که به بر ماست.
اگه مدیر کل به قوم لر توهین کرده(که محاله) باید از طریق رسانه عذرخواهی کند.
اگه خانم گ با سیلی مدیر کل رو زده(که زده) بغیر از تخریب خود و قوم لر کاری انجام نداده که هواداراش بهش افتخار کنند و دچار تشنج توی استان بشن. هر زن باید جایگاه و حرمت خود رو حفظ کند.
با تشکر

[پاسخ]

بدون سود در گفته :

وامامهاجری نیاز به گفتن نیست درستترین پاکترین ومتخصص ترین مدیری است که به اداره آمده.جلوی سهم خواهی خیلی ها وایساده.بریدتحقیق کنید بع کامن بذارید.مرمت گربرتروالله خنده داره.

[پاسخ]

بدون سود در گفته :

آقای آزادبخت چراکامنت های بنده را نذاشتید؟

[پاسخ]

بدون سود در گفته :

کسی جلوی درس خوندن ایشونرونگرفته مرخصی بگیره بره درس بخونه…..امیدوارم نظرم حذف نشه.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 26 فوریه , 2015 1:36 ق.ظ:

مدیر اصلاح طلب میراث یه بام ودو هوا نمی شه,چطور یک دانشجو باید مرخصی بگیره ولی یکی دیگه می تونه تو اداره باشه و پست بگیره.شما که اهل قانونید باید بدونید گرفتن پست مدیریتی ومعاونتی در دوره دکتری خلاف ایین نامه دوره دکتری است .
راستی شنیدیم خودتون هم دانشجوی دکتری هستید.میشه بگید چطور در زمان تحصیل پست مدیریت گرفتید

[پاسخ]

ع- گراوند در گفته :

به راحتی می توان قضاوت کرد کسی که ده روز سر کار نبوده پس نه به قانون پایبند است ونه دروغ وتهمت زدن برایش کار سختی است واما اگر فیلمی هم هست حتمن باید بر روی سایت گذاشته شود.

[پاسخ]

افسوس و صد افسوس براي ميراث لرستان- در گفته :

افسوس و صد افسوس براي ميراث فرهنگي لرستاني كه به اين چاه غفلت و ناداني افتاده است.مردم لرستان چه گناهي كرده اند كه ميبايست ميراث نياكانشان به دست ناكارآمداني بيافتد كه در حل جزئي ترين مشكلات كارمندانش عاجز مانده است و تنها راه حل را توهين ، افترا و بي حرمتي مي داند.ادامه اين وضع به هيچ وجه به صلاح لرستان نيست بهتر است مسولين ارشد هرچه زودتر انديشه اي كنند.

[پاسخ]

کارمند میراث در گفته :

بنده خودم شاهد بودم که آقای دکتر ماجری هیچ توهینی به قوم لر نکردند. ایشون یکی از مدیران پاک دامن و کوشایی هست که تلاش بسیار زیادی برای توسعه گردشگری و میراث فرهنگی و حوزه صنایع دستی می کنه. رفتار این خانم هم بسیار زشت و زننده بود و هیچ منطقی این کار رو تأئید نمی کنه. درست نیست چون آقای مهاجری بومی نیست با نامردی تمام و تهمت نابجا ایشون رو تخریب کنیم. بنظرم این کار دور از خصلت های خوب لرهاست و باید قضاوت منصفانه در مورد این ماجرا بکنیم و همگی با هم تلاش کنیم توسعه گردشگری اتفاق بیفته و این حواشی تموم بشه

[پاسخ]

م.ر در گفته :

باسلام. با این کارهای کارمند میراث و نماینده مجلس به جز تخریب وجه اقوام لر پیش افراد غیربومی کاری پیش نبردند. ترو خشک رو باهم سوروندند. آقای مهاجری نژاد گذشت از بزرگان است شما ببخشید و قضیه رو دیگه ادامه ندید..با تشکر

[پاسخ]

افسوس و صد افسوس در گفته :

افسوس و صد افسوس براي ميراث فرهنگي لرستاني كه به اين چاه غفلت و ناداني افتاده است.مردم لرستان چه گناهي كرده اند كه ميبايست ميراث نياكانشان به دست ناكارآمداني بيافتد كه در حل جزئي ترين مشكلات كارمندانش عاجز مانده است و تنها راه حل را توهين ، افترا و بي حرمتي مي داند.ادامه اين وضع به هيچ وجه به صلاح لرستان نيست بهتر است مسولين ارشد هرچه زودتر انديشه اي كنند.

[پاسخ]

کونانى در گفته :

در استانى که تمام نىروى کار و تحصىل کرده آن فرار کرده اند باىد قدر افراد دلسوز غىر بومى را دانست و گر نه اوضاع از اىن هم وحشتناک تر مى شود.

[پاسخ]

کی گفته 10 روز سرکار نبوده چرا روز دوم یا سوم یا چهارم اخطار ندادید که کار به اینجا برسه.

[پاسخ]

دوست هومیان ( آزادبخت ) در گفته :

جناب آقای آزادبخت با عرض سلام به شما دوست عزیز و تشکر از شما بابت درج این مطلب ،
نوشته اید :
« از میراثی های عزیز می خواهم اجازه دهند این اقا کارش را انجام دهد مگر مدیرکل های قبلی چه گلی بر سر این استان زد که این آقا نزده ؟.. دست کم جسارت کاری این آقا این است که به محض دیدن سنگ های تکه تکه شده ی میرملاس اشک در چشمانش حلقه بست و فوری دو نگهبان در ان جا مستقر کرد…… »

اینجانب به عنوان فردی علاقمند به میراث فرهنگی که با فضای داخلی مجموعه میراث فرهنگی استان نیز آشنایی نسبی دارم و در این راستا مقالاتی هم نوشته ام خدمت شما دوست عزیز عرض می کنم که :
ـ کسی که با دیدن میرملاس اشک در چشمانش حلقه می زند لزوماً نمی تواند مدیر خوبی باشد. حتی به کارگماردن فوری دو نگهبان ( به جای علاج کردن ریشه ای مشکل ) نشان دهنده فقدان ثبات و تصمصمات سرسری است. . این رفتار عاطفی نمی تواند مصداق دلسوزی برای میراث فرهنگی استان باشد. همین رفتار عاطفی که نشان دهنده فقدان ثبات شخصیتی است اجازه می دهد که شخصی در یک جلسه رسمی برآشفته شود و رکن چهارم دموکراسی را با توپ و تشر زدن و توهین به یک خبرنگار لای جرز بگذارد.
دوست خوب من ؛
شما نمی دانید اما بدانید که در طول بیش از 10 سال تردد به میراث فرهنگی کارشناسانی به دلسوزی و تعهد اخلاقی همین خانم “گ” ، آقای ” ف” ، آقای ” ع ” آقای چ ” و چند نفر دیگر برای میراث فرهنگی این استان ندیدم. افرادی که در دوره مدیریت آقا به حاشیه رفتند. همین خانم گ یک کارشناس باسواد و علاقمند به میراث های فرهنگی و هویتی این دیار است که همسر او از معاونین میراث فرهنگی استان است. و همین برخورد با ایشان نشان دهنده صحت عرایض بنده است :
خانم گ با مدیر کل درگیر شده است و جناب مدیر نه تنها ایشان را برخلاف اصل شایسته سالاری به دبیرخانه تبعید کرده است بلکه حکم همسر ایشان را نیز معلق کرده است ؛ به این می گویند مدیریت اصلاح طلبانه از نوع شمالی آن !!!! !!!
اطلاح طلبی یک اخلاق است، نه یک حکم سیاسی ،اصلاح طلب به شعور مخاطبانش احترام می‌گذارد و بر سر سفره ای که نشسته است به میزبان بی حرمتی نمی کند. اصلاح طلب واقعی کسی است که به نمایندگان مردم ( حتی اگر دیگر نماینده هم نباشند ) احترام می‌گذارد. مدیر اصلاح طلب قبل از انتقال یا تبعید یک کارشناس از یک واحد تخصصی به بایگانی و دبیرخانه او را فرا می خواند و حتی اگر در هنگام تشریف فرمایی مدیر در مجموعه حاضر نبوده است، دلایل غیبت او را جویا می شود و نخست می کوشد که مشکل را از ریشه و به شکل اخلاقی حل کند ، نه این که جناب مدیر به این سبک زور خود را به افراد زیر دستش اثبات کند به نحوی که خود فرد هم نداند که چرا از واحدی به واحدی دیگر تنزل یافته است ….
باری این رشته سر دراز دارد و حقیر نیز بنا ندارم بیش از این وقت شما را بگیرم ، برای شما و سایت ارزشمندتان آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

[پاسخ]

حامد هداوند در گفته :

احسنت شیر زن لر
واقعا ادبش کردی

[پاسخ]

ع- گراوند پاسخ در تاريخ شنبه 21 فوریه , 2015 9:24 ب.ظ:

نه عزیزم اصلاً شیر نبوده .قانون شکنی این خانم با این ادعا پاک نمیشه

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه 21 فوریه , 2015 11:50 ب.ظ:

به تو میگن همکار
برات متاسفم

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ شنبه 21 فوریه , 2015 11:45 ب.ظ:

آقای هداوند عزیز
برادر بزرگوار به خدا کاری که این خانم گ کرده چیزی جز تخریب قوم لر و لرستانی نیست. متاسفانه به این زن میگیم شیرزن و به یه مرد که قاتله حتماً شیرمرد میگیم…

[پاسخ]

اسداله گراوند پاسخ در تاريخ یکشنبه 22 فوریه , 2015 1:15 ب.ظ:

علی جان ما هیچوقت به قاتل نمیگیم شیرمرد
ولی این خانم از قوم لر دفاع کرده
دایی من کارمند میراث فرهنگیه تایید کرد که مهاجری نژاد توهین کرده

[پاسخ]

محمد امرایی پاسخ در تاريخ یکشنبه 22 فوریه , 2015 1:43 ب.ظ:

حامد عزیز ، ایشان باید از راه قانون مطالبات خود را پیگیری میکرد . این جور برخورد کردن در شان یک زن مسلمان و آنهم تحصلکرده نیست . در هر صورت ما که نمی دانیم این آقای مدیر به قوم لر توهین کرده یانه ، اما با فرض اینکه توهین کرده باشد این خانم حق برخورد فیزیکی ندارد . حالا ایشان شده تنها مرد آن اداره و بلانسبت بقیه گونی سیب زمینی ! ؟

[پاسخ]

بدون سود در گفته :

.. به والله هرچی داره ازصدقه سر این اداره کل داره .امیدوارم فراموش نکرده باشه.

[پاسخ]

حسن در گفته :

اقای مهاجری نژاد اگر معاونین اداره هم همچون روابط عمومی اداره پشتیبان شما بودند چی میشد . …..

[پاسخ]

جلیل در گفته :

ظاهرا هومیان نیوز هم از مدیرکل هتاک حمایت میکند
متاسفم برای شما که از قوم لر حمایت نمیکنید

[پاسخ]

عطا در گفته :

درود بر شیرژن لک
مه ای او حمایته مه کم
دست درد نه کی خویه شجاعم

[پاسخ]

تشنه صداقت پاسخ در تاريخ یکشنبه 22 فوریه , 2015 1:33 ب.ظ:

برات متاسفم این حرکت ناشایست این خانم را خوب جلوه میدهی اگر شیرزنی این است پس خانمی که 16 میلیارد از مبالغ حق بیمه و مسکن مهر رانندگان تاکسی سرویس را اختلاس کرده و ان را خرج خرید بنز و بی ام و و ویلاهای انچنانی برای فرزندانش کرده نیز شیر زن است عزیزان بیایید واقع بین باشیم شیر زن ان زنی بود که کتاب دا را نوشت و ان حماسه ها را در راه دفاع از دین و کشورش انجام داد شیر زن مادران شهدا و جانبازانند که چنین دلاورانی تقدیم اسلام و انقلاب کردند بیایید یه کم از استفاده از وازه ها منصف باشیم و ان را هزینه مسایل شخصی نکنیم جناب عطا دعا می کنم خداوند راه درست اندیشیدن ر ا به ما عطا فرماید ضمنا جناب ازاد بخت هم از شما تشکر دارم وهم گلایه چرا کامنت قبلی مرا نزاشتید.

[پاسخ]

میرملاس دوست پاسخ در تاريخ دوشنبه 23 فوریه , 2015 12:18 ق.ظ:

برات متاسفم
تو کار این شیرزن رو با یک دزد مقایسه میکنی
خانم گنجی نماد زن لر است
نترس پاک و بی منت

[پاسخ]

كرامت پاسخ در تاريخ چهارشنبه 25 فوریه , 2015 2:51 ب.ظ:

چه نمادي جناب مير ملاس
آثار ميرملاس كل نابود بيه اي شيرزن ا كو بي كه نيله نقاشيل ميرملاس تيكه تيكه بوى!!!!!!!!!!!!!

اسداله گراوند در گفته :

همه با هم برای حمایت از قوم ولایتمدار لر کمپین تشکیل دهیم

[پاسخ]

ولايتي پاسخ در تاريخ یکشنبه 22 فوریه , 2015 7:55 ب.ظ:

دورود بر تو گراوند

[پاسخ]

علی دوستی پاسخ در تاريخ دوشنبه 23 فوریه , 2015 7:18 ق.ظ:

جناب گراوند
سالها قبل برای حمایت از قوم لر باید کمپین تشکیل میدادی نه امروز که چیزی از قوم لر به جز فقر و عقب موندگی نمونده
اصفهان و یزد با پولشون جهت پیشرفت کار کردن تو مدیران لرستان خرج پارتی بازی و حیف و میل کردن اون بودن
من شخصا رزومه اش رو دیدم از چند نفر مطمین هم در موردش شنیدم حالا یه مدیری که ۲۴ ساله مدیره کله دزد هم نیست اومده داره کار میکنه کمپین میخوای تشکیل بدی

[پاسخ]

بيطرف در گفته :

من هم با آقاي گراوند موافقم .

[پاسخ]

پس اون کارمندی که اداره در کمیته جذب نیروی انسانی آن را تایید و به هسته گزینش معرفی کردید و تاییدیه آن را گرفتید چرا اخراج کردید

[پاسخ]

دیگه خسته شدیم از بحث میراث فرهنگی این استان خوب هیچی به خودش ندیده در این اداره کل تخته کنید بره تا همه همو نکشتن.یعنی هیچ مسئولی نیست رسیدگی استان لرستان تا به امروز هیچی که به دست نیاورده از مسئولین با این اداره کل میراث پاک ابروی قوم لر هم داره میره

[پاسخ]

ايران سراي من است در گفته :

دست از نژاد پرستي بر داريد به خدا زشته ..مردم چه سياه چه سفيد…در برابر خدا يكسانند و تقوي مهمه ما انگار دوران بربريت زندگي ميكنيم ..الان تمام كشورها نيرو هاي كارامد رو جذب ميكنند ما ميخواهيم نيروهاي زحمت كش و فعال را فراري بديم نژاد پرستي از جمود فكري و عقب ماندگي است

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه 28 فوریه , 2015 9:47 ب.ظ:

با نظرتون موافقم

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

مردمان خردمند وقتی یه نفر دانشجو باشه طبق قانون باید مرخصی بگیره روزهاییی که کلاس داره ,اگه مرخصی نداشت باید کسر حقوق بشه.به همین سادگی.
خوشبحال شما که فوق لیسانس گرفتید بدونه اینکه مرخصی بگیریدو یا کسر حقوق بشید,
کاملا معلومه کدام قانونی عمل می کنند

[پاسخ]

ا.ن در گفته :

توهین به قوم بااصالت لربه هیچ عنوان قابل تحمل نیست.چرابایدمدیراستان غیربومی باشدمگردرابن استان مانیروی متخصص نداریم که دیگرهزینه اسکان درهتل مدیران غیربومی رانداشته باشیم.

[پاسخ]

ارغوان در گفته :

من مدرس دانشگاه هستم بارهابرای بازدیدوپروژه های دانشجوهابااین خانم برخوردداشته ام همیشه هم همکاری عالی بامن و دانشجوهاداشته انداین حاشیه سازی هادرمورداین شخصیت فرهنگی کذب محض است.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

حالا این خانم دارن به کارشون ادامه میدن یااخراج شدن؟

[پاسخ]

رحمانی پاسخ در تاريخ جمعه 5 فوریه , 2016 9:35 ق.ظ:

اخراج چی میگی بابا.ایشان چهره ی زیبای میراث کهن هستند

[پاسخ]

شیراز در گفته :

اتفاقات جالبی تو لرستان میوفته

[پاسخ]

شیر از قلی پو ر در گفته :

ای کا ش کشو ر ما مد یر انی ما نند مها جر انی نز اد دا شت مر د ی بسیار متخص جد ی در کا رش مر د ی دلسو ز بر ا ی میر ا ث فر هنگی با تخصص تجر به با لا

[پاسخ]

خورزوخان! در گفته :

با سلام و خسته نباشی ،هر دو طرف قضیه مقصرند یکی از نبود نظارت(10روز سرکار نیامدن)دیگری از بی ادبی(سیلی زدن).راس هرم مدیریت تخصصی باشد ولی شرط کافی نیست!وظایف کارمند مشخص باشد!دستگاه به این متشنجی تو برره هم پیدا نمیشه!پس هم کارمندش هم مدیرش مثل همند!!

[پاسخ]

یک کارمن میراث در گفته :

متاسفم برای قضاوتهای نادرستتان ، حال که آقای مهاجری نژاد رفته اند . اماقابل تامل انهایی که دم از تعصب می زنند ، بدانند اولا” خانم (گ ) لک هستند دوما” کجا بودند آنزمان که مدیر اسبق در جلسه کشوری به صراحت اعلام می دارد که ( خدا نکند من لر باشم ) چه توهینی بالاتر از این . این به اصطلاح شما شسر زن کجا بود که سیلی بر سورت وی بزند . نه تنها حرفی هم رد و بدل نشد بلکه خلی هم گرامی گردید .

[پاسخ]

ببل بازگير در گفته :

واقعا متاسفم
كدام مدير بعد از خدمت پشت سرش خوب گفتند؟
بنده بعنوان يك باستان شناس وي را قبول دارم

[پاسخ]

محسن رافعی پاسخ در تاريخ چهارشنبه 17 اکتبر , 2018 7:22 ب.ظ:

اصلا مشخصه که این خانم دروغ محض گفته،من الان ثابت میکنم.آیابجز لرها که وقتی باهمدیگه دعواشون میشه به همدیگه میگن برو لر….کسی دیگه اصلا چنین میگه وآیایک غیر لر اصلا تماشابکنه که یک لر به لر دیگه میگه برو لر باخودش نمیگه یعنی چه برو لر مگه لر اهانت است دراین استان.مگه لر بودن عیب است.اماهیچ جای دیگه اینطور نیست مثلا دوتاکرد باهمدیگه دعواشون بشه هیچوقت یکی به دیگری نمیگه برو کرد…..واین برولــــــــــــ رڔررر لهجه لاتهای ولفظ کوچه بازاری خرم آباده ویک فارس یایک غریبه وغیر لر اصلا اینو نمیدونه که موقع دعوا یاعصبانیت درلرستان اگه بگی خانم لر یامردلر به این مردم برمیخوره تااینکه افتخاربکنند .اینجا باید آقای مهاجری بایک لر مشورت میکرد واینوبه اومی آموخت وبعدأدردفاع ازخودباید میگفت آیاجمله بروخانم لر دراین استان اهانت محسوب میشه ومن ازکجا اینو فهمیدم ؟تنهاکسی معنای این جمله رامیدونه که اولا لر باشه دومأبزرگ شده بازار وشهرخرم آبادباشه ،تنهاشهرخرم آباد قسمت پشت بازار وشمشیرآباد تابرسه به کیو و قسمتهای بازارنشین وحتی حاشیه خرم آباد مثلا اقوام بالاگریوه ازاین لفظ استفاده نمیکنند وتنهاکسی اینومیفهمه که هم لر باشه وهم درمناطقی که گفتم به دنیااومده وبزرگ شده باشه وگرنه کسی مثل مهاجری اصلا چه میدونه که گفتن این جمله اهانت است.خوب مثلا به کسی بگی برو فارس،زرخانم بلوچ…..این اصلا اهانت نیست ولی مناطق بازارنشین مرکز استان این لـــــــررررررر گفت رابه معنای دهاتی وصحرایی وجنگلی ووحشی قلمداد میکنند یاساده ونادان وعوام که درمغز یک غیرلر اصلا قابل تفهیم نیست یک لفظ بومی است مثل قر. دیدین میگن قر د شو اورد یعنی همه راکشت.حالا مهاجری چه میدونه قر چیه یابروخانم لر یعنی چی.؟وایشون بخوبی میتونست اینگونه ازخودش دفاع بکنه که آیااگه من بگم خانم لر عیب است دراین منطقه وچرا؟وپاسخش راازخانم محترم کذاب میگرفت

[پاسخ]

رحمانی در گفته :

خانم گنجی خیلی قشنگه فکرنکنم اهل دعواباشه ایشان مثل یه حوری است.حوری که بدخلقی نمیکنه

[پاسخ]

اصلاح طلب خرم ابادی در گفته :

باسلام. جای تاسف دارد برای رفتار این خانم. اینگونه اعمال هست که متاسفانه قوم لر را خشونت طلب می دانند. پای خانم آبروی خودش و لرها روبرد. جالب اینه که در دادگاه این رفتار بزرگ منشانه خودش رو با قسم انکار میکرد. ایم دیگه چه شیرزنی هست.

[پاسخ]

محمدامیری چگنی در گفته :

با عرض ادب واحترام به قوم لر،اینجانب دانشجوی معماری ویک شهروند خرم ابادی هستم وبا این درگیری ها ومشاجرات کاری ندارم بنده برای تهیه مقاله چندین بار درزمان دامنشجویییم به عمارت ابولولو یااخوندابوطالب مراجعه کردم وچندباربه شخصه مراجعه به مسوول اونجا برای راهنمایی بیشترجهت مقاله نه تنها ایشون حضورنداشتن بلکه راهنایی هم نشدم

[پاسخ]

همت زاده پاسخ در تاريخ چهارشنبه 17 اکتبر , 2018 7:04 ب.ظ:

محسن

[پاسخ]

همت زاده در گفته :

یک غریبه اصلا نمیداند لفظ خانم یاآقای لر ازنظرمردم خرم آباداهانته

[پاسخ]

محسن رافعی در گفته :

خانم گنجی که عشق است

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :