کد خبر : 7817
تاریخ انتشار : 19 فوریه 2014 - 07:12
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 596 بازدید

مرغِ سبد کالا در کوهدشت “تخم” نگذاشت/ توزیع تخم مرغ شاید وقتی دیگر

      در حالی سبد کالا به سبدی پرماجرا تبدیل شده است که در شهرستان کوهدشت در میان اقلام توزیع شده اثری از تخم مرغ نیست تا مسئولان وعده دهند در مرحله بعد تخم مرغ ها رو توزیع می کنند.   به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز اعلام توزیع سبد کالا در برخی فروشگاه […]

 
 
در حالی سبد کالا به سبدی پرماجرا تبدیل شده است که در شهرستان کوهدشت در میان اقلام توزیع شده اثری از تخم مرغ نیست تا مسئولان وعده دهند در مرحله بعد تخم مرغ ها رو توزیع می کنند.
 

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز اعلام توزیع سبد کالا در برخی فروشگاه های مشخص شده سطح شهر کوهدشت با صف های طولانی مردم روبه شدیم که البته بعد از تقسیم بندی صورت گرفته و محول کردن کار توزیع سبد کالای اقشار مختلف به دستگاههای مرتبط تا حدودی از التهاب توزیع سبد کالا در این شهرستان کاسته شد.

این در حالیست که در حال حاضر مسائل دیگری گریبان توزیع سبد کالا در شهرستان کوهدشت را گرفته است، مسائلی که پاسخهای قابل تامل مسئولان را به دنبال داشت.

اگر از کنار مشکل کیفیت پایین برنج توزیع شده در فروشگاههای کوهدشت بگذریم، شاهد این موضوع هستیم که برخی فروشگاه های توزیع سبد کالا از توزیع تخم مرغ به مردم خودداری کرده اند و سبد کالا را منهای تخم مرغ به مراجعه کنندگان تحویل می دهند.

پیگیری خبرنگار مهر از مسئولان جواب قابل تاملی به دنبال داشت، جوابی که به نظر می رسد برای پوشاندن مشکل متولیان توزیع سبد کالا در تامین تخم مرغ مورد نیاز سبد کالا در این شهرستان است.

علی یاری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه می گوید: صف های نامنظم و شلوغ مردم مقابل فروشگاه های توزیع سبدکالا باعث شد تا فعلا از توزیع تخم مرغ به مردم خودداری شود.

وی ادامه می دهد: بیم آن می رفت که به علت شلوغی صف ها شاهد شکستن و ریختن تخم مرغ ها باشیم به همین علت توزیع تخم مرغ ها را به مرحله ای دیگر موکول کرده ایم!

یاری اظهار داشت: تاکنون تنها یک فروشگاه 10 کارتن تخم مرغ را توزیع کرده است که مشکلاتی را برای تحویل گیرنده ها به وجود آورد.

وی یادآور شد: مردم نگران نباشند و می توانند پس از خلوت شدن صف ها، به فروشگاه هایی که سبدکالا را دریافت کرده اند مراجعه کرده و تخم مرغ های خود را دریافت کنند.

به هر روی هر چند که پاسخ متولیان در این زمینه در نوع خود قابل تامل است، ولی باید منتظر ماند و دید که آیا وعده مسئولان برای توزیع تخم مرغ سبد کالا محقق خواهد شد و یا مردم باید تا مرحله بعدی توزیع سبد کالا در شهرستان منتظر بمانند.

دیدگاه ها

شاهیوند در گفته :

اصلا بجز تعاونی فرهنگیان و اتکا تمام تم مرغ را توزیع کردند

[پاسخ]

saye در گفته :

با سلام وخسته نباشید ازشما عزیزان زحمت کش ودوست داشتنی
من از وقتی که تخم مرغ های سبد کالا رو خوردم سه روزه مریضم
شما قضاوت کنید
روغن پختنی هست بجای سرخ کردنی آخه مصرفش چیه!
به قرآن تخم مرغ هاش ظاهرش سالمه توش بو میده…
دوبسته پنیر دادن یکماه تاریخ مصرفش هست خودمون هم یک بسته داشتیم شما بگید ما چطوری سه بسته رو تو یکماه بخوریم همش ما دو نفریم مزه پنیر بماد!!
مرغ های مونده ویخ زده که من تو عمرم نخوردم به خدا بو میده اصلا مزه نداره مگه تازه اش عیبی داشت خدا مارو ببخشه مجبور شدیم بیاندازم آشغالی…
چرا دولت میگه ایرانی کالای ایرانی بخر اونوقت برنجی که به مردم میدن خارجیه!!
واقعا دولت قصد تحقیر مارو داشته قصد تمجید ماروداشته اصلا قصدی داشته شما بگین…

[پاسخ]

اساره در گفته :

saye جان اگه این اجناس بو نمی داد به ما نمی دادن …مردم سالاری یعنی این!!پس چرا گزارش بالا نوشته مرغ کوهدشت تخم نذاشت؟؟قضیه ی گاو حسن شد که فرستادنش هندستون!!!

[پاسخ]

سلام اساره عزیزم کاملا حق با شماست

تا مسئولین از خودشون نگذرند نمی تونن مردم رو ببیند
به امید ظهور امام زمان…

[پاسخ]

کیوان در گفته :

انی خااااااااااااااااااااااااااااااا؟

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :