کد خبر : 32431
تاریخ انتشار : 19 جولای 2017 - 04:25
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 575 بازدید

معاون اقتصادی استاندار لرستان به دادگاه رفت/ علت: تفهیم اتهامات درباره تخلفات انتخاباتی

معاون اقتصادی استاندار لرستان به دادگاه رفت و «تفهیم اتهام» شد. مهرداد غضنفری در گفت‌وگوی ویژه با خبرنگار ما تشریح کرد:«صبح سه‌شنبه 27 تیرماه به دادگاه کیفری شعبه 102(خرم‌آباد) رفتم و در رابطه با انتخابات، تفهیم اتهام شدم». رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان، تیمور سپهوند خبر داده بود 30 مدیر در استان لرستان، […]

معاون اقتصادی استاندار لرستان به دادگاه رفت و «تفهیم اتهام» شد.

مهرداد غضنفری در گفت‌وگوی ویژه با خبرنگار ما تشریح کرد:«صبح سه‌شنبه 27 تیرماه به دادگاه کیفری شعبه 102(خرم‌آباد) رفتم و در رابطه با انتخابات، تفهیم اتهام شدم».

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان، تیمور سپهوند خبر داده بود 30 مدیر در استان لرستان، برایشان پرونده تخلفات انتخاباتی تشکیل شده و مراحل رسیدگی در قوه قضاییه در حال طی شدن است.

غضنفری توضیح داد:«از جمله اتهامات بنده این است که دستور به ادارات و مدارس داده‌ام که به استقبال دکتر روحانی بروند و تبلیغ به نفع ایشان کرده‌ام که تحت عنوان سوءاستفاده از موقعیت شغلی مطرح شده و نیز یکی دیگر از اتهامات بنده، فعالیت انتخاباتی در قالب جلسات و سفرهای داخل استان به نفع دکتر روحانی است».

انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌زمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد.

دکتر حسن روحانی با 57 درصد آراء دوباره رئیس‌جمهور شد. وی در دوره گذشته 51 درصد آراء را کسب کرد. آراء دکتر روحانی در این دوره نسبت به دوره قبل، افزایش یافت.

دیدگاه ها

گودرزي در گفته :

مدير محترم سايت ، فقط ايشون احضار شدن ؟ بقيه معاونين و فرماندارا احضار نشدن ؟
يا اينكه شما ميخوايد اقاي غضنفري رو قهرمان نشون بديد !!! متاسفانه قلم شما هم با
مصلحت انديشي براي خودتون مطلب مينويسه .

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :