کد خبر : 24352
تاریخ انتشار : 20 ژانویه 2016 - 16:50
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 719 بازدید

نجات جان جوان 26 ساله توسط جمعیت هلال احمر لرستان

جوان 26 ساله را گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان از مرگ نجات داد. حسین رضامرادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: مرکز کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان توانستند، با تلاش سه ساعته در کوهستان جوان 26 ساله را از مرگ حتمی […]

هلال احمر کشور

جوان 26 ساله را گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان از مرگ نجات داد.

حسین رضامرادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: مرکز کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان توانستند، با تلاش سه ساعته در کوهستان جوان 26 ساله را از مرگ حتمی نجات دهند.

وی از پایان عملیات نجات جوان پل‌دختری خبر داد و گفت: به دنبال تماس با مرکز 112 مبنی بر گیرافتادن این جوان در منطقه‌ای از ارتفاعات شهرستان پل‌دختر به نام رستم‌دوآب تیم امداد و نجات از کوهستان این جمعیت در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: این حادثه که عصر اتفاق افتاد و هرچه هوا تاریک‌تر می‌شد، ترس و نگرانی بیشتری بر خانواده این جوان حاکم می‌شد که همین امر باعث حساسیت این عملیات شده بود، پس از گذشت لحظاتی و شناسایی دقیق محل سقوط این جوان چوپان، تیم عملیات امداد و نجات از کوهستان به نزدیک‌ترین نقطه محل گیر افتادن فرد مورد نظر رسید.

مرادی ادامه داد: به محض استقرار تیم امداد و نجات کوهستان با استفاده از ست کوهستان و زدن کارگاه، این جوان که در شرایط خیلی خاصی قرار گرفته بود، را به طرز بسیار مطلوبی از ارتفاعات به دامنه کوه هدایت کرده و سپس به روستای محل اقامت وی انتقال دادند.

 

بیان دیدگاه !

نام :