کد خبر : 33959
تاریخ انتشار : 16 دسامبر 2017 - 20:29
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 778 بازدید

مراسم تجلیل از بازنشتگان شهرداری کوهدشت برگزارشد / مردم در پرداخت عوارض مشارکت چشم گیری ندارند

    در مراسمی از بازنشستگان شهرداری کوهدشت تجلیل شد. به گزارش خبرنگار هومیان نیوز،عصر شنبه ۲۵ آبان مراسمی با حضور فرماندار، مسئول سازمان تبلیغات، شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان برگزارشد.     دراین مراسم که در مجتمع امید اداره ارشاد کوهدشت انجام شد، سرپرست شهرداری این شهرستان با بیان این که بنیان […]

 

 

در مراسمی از بازنشستگان شهرداری کوهدشت تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار هومیان نیوز،عصر شنبه ۲۵ آبان مراسمی با حضور فرماندار، مسئول سازمان تبلیغات، شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان برگزارشد.

 

 

دراین مراسم که در مجتمع امید اداره ارشاد کوهدشت انجام شد، سرپرست شهرداری این شهرستان با بیان این که بنیان گذار انقلاب اسلامی بر امر خدمت گذاری به مردم این کشور تاکید داشتند، گفت: مقام معظم رهبری نیز فرموده اند که شهرداری سازمانی است که سروکارش با مردم است و باید روح خدمت گذاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشند.

 

 

محمد سوری ادامه داد: مجموعه ی شهرداری که با مردم ارتباط مستقیم دارند و وظیفه ی خدمت به مردم بردوش آن هاست، ناگزیرند به مطالبات مردم پاسخ گفته و جامه ی عمل بپوشانند.

سوری اظهار داشت: شهرداری در گذشته صرفا یک نهاد خدماتی و عمرانی بود اما امروزه با توسعه ای که پیداکرده وظیفه ی ارایه ی خدمات فرهنگی و اجتماعی را نیز عهده دار شده است. سرپرست شهرداری کوهدشت یادآور شد: همیشه آرزوی شهرداری و کارکنانش این بوده که با خدمت کردن به مردم در راستای توسعه و پیشرفت شهر گام های موثری بردارند و شهرداری کوهدشت هم با وجود مشکلات مالی که پیش رو داشته قدم هایی برداشته است.

 

 

وی افزود: توسعه و پیشرفت هرشهری بسته به مشارکت مرم آن است و امروز شهرداری، شورای شهر و مردم به عنوان یک مثلث متساوی الاضلاع باید با هم همکاری و تعامل داشته باشند و شهروندان به عنوان یکی از اضلاع این مثلث بایستی در حوزه ی پرداخت عوارضات به توسعه ی شهر کمک کنند. سوری افزود: متاسفانه در کوهدشت مردم در پرداخت عوارض مشارکت چشم گیری ندارند و همین از نظر مالی گریبان شهرداری را سخت چسبیده است و این وظیفه ی مسئولان شهرستان ایت که در قالب کارهای فرهنگی این موضوع را به مردم انتقال دهند که با مشارکت در پرداخت عوارض قطعا به توسعه ی محل زندگی خو کمک می کنند.

 

 

وی گفت: یکی از مشکلات شهرداری که به تاثیر عدم پرداخت عوارش از سوی مردم ایجاد شده است همین تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان عزیز است که می بایست زودتر از این ها انجام می شد. وی ادامه داد: کوهدشت حدود ۲۵ هزار خانوار دارد که از این رقم تنها ۵هزار خانواده شخصا و رسما عوارض پرداخت می کنند با این وجود انتظار خدمت دهی از جانب شهرداری را دارند.

 

 

مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری کوهدشت با سخنرانی فرماندار این شهرستان ادامه یافت و گروه موسیقی سیمره به اجرای موسیقی پرداخت. در خاتمه با اهدای لوح تقدیر و هدایا از بازنشستگان این سازمان در کوهدشت تجلیل شد.

سجاد رضایی مجری این همایش بود.

 

 

 

دیدگاه ها

....‌.‌.‌ در گفته :

تجلیل از بازنشستگان شد گفتن شهردار گفت بعضی تسویه شده ولی هنوز پولی ندادن

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

آقای شهرداری شما گفتی همه تسویه شد یا بیشترش بهشون دادم چی شد چرا از پول خبری نیست چرا……..

[پاسخ]

نشناس در گفته :

درودبرسلیمانی یارفقیران ضدضحاکان

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :