کد خبر : 31690
تاریخ انتشار : 10 می 2017 - 20:25
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 601 بازدید

واکنش اسماعیل دوستی به لیست اصلاح طلبان شورای شهر تهران / مگر مى شود هم بازيكن بود و هم داور؟!

    بسم الله ارحمن الرحیم  از ديشب كه ليست شوراى سياست گذارى اصلاح طلبان منتشر شده حجم بى سابقه اى از انتقاد نسبت به اين ليست شكل گرفته و من نيز وظيفه خود مى دانم با بيان چند نكته مسائلى را راجع به ليست مذكور بيان نمايم: اول شوراى سياست گذارى اصلاح طلبان از […]

نتیجه تصویری برای اسماعیل دوستی

 

 

بسم الله ارحمن الرحیم

 از ديشب كه ليست شوراى سياست گذارى اصلاح طلبان منتشر شده حجم بى سابقه اى از انتقاد نسبت به اين ليست شكل گرفته و من نيز وظيفه خود مى دانم با بيان چند نكته مسائلى را راجع به ليست مذكور بيان نمايم:

اول شوراى سياست گذارى اصلاح طلبان از روز آغاز فعاليتش مدعى بود كه در حال بررسى تخصصى نامزدها و رده بندى آنها بر اساس سوابق اجرايى و سياسى آنهاست.
اما ليست منتشر شده نشان مى دهد كه اساسا آن رده بندى صورت نگرفته يا اگر گرفته است افرادى از آن انتخاب شده و وارد ليست شده اند كه در رده هاى انتهايى آن حضور داشته اند. چون فقط شخص بنده به اندازه ى مجموع سه چهارم افراد اين ليست سابقه ى كار اجرايى و سياسى دارم اما شوراى سياست گذارى اينجانب را مستحق حضور در ليست ندانسته است.

دوم عجيب ترين اتفاقى كه در مورد بستن ليست شوراى پنجم افتاده اين است كه اعضاى شوراى سياست گذارى خودشان نامزد بوده اند و در كمال تعجب خودشان را در ليست قرار داده اند!!!
مگر مى شود كه در يك مسابقه هم بازيكن بود و هم داور؟!
البته از زمان ثبت نام اين افراد اعلام شد كه راى آنها براى خودشان بى اثر خواهد شد اما اشاره نشد كه تكليف لابى آنها براى خودشان چه مى شود؟!

سوم موردى كه وظيفه ى خود مى دانم مردم عزيز را از آن مطلع سازم تغيير ناگهانى حوزه ى تخصصى دو تن از اعضاى شوراى سياست گذارى در لحظه ى آخر است.
پس از پر شدن باكس معمارى-شهرسازى و باكس فرهنگى-آموزشى، اعضاى شوراى سياست گذارى متوجه عدم راى آورى دو تن از اعضاى اين شورا مى شوند. اتفاق عجيبى كه رخ مى دهد اين است كه حوزه ى آن دو را به يكباره تغيير داده و آن دو نفر را در باكس مديريت شهرى قرار مى دهند.
بايد عرض كنم اين امر بر خلاف صورتجلسه ى مكتوب خانه معلم است كه حوزه ى همه ى افراد مشخص شده بود و تغيير آن غير ممكن بود اما متاسفانه و در كمال ناباورى اين دو نفر كه هيچ تخصصى در حوزه ى مديريت شهرى ندارند از اين حوزه دو كرسى ليست را به خود اختصاص مى دهند.
اين اتفاق باعث مى شود كه على رغم اعلام قبلى مبنى بر اختصاص چهار كرسى به مديريت شهرى اينك تنها دو كرسى از آن اين تخصص باشد.

چهارم مورد آخر اين است كه همه ى ما مى دانيم مردم عزيز تهران با اميد بسيارى منتظر اعلام يك ليست توانمند بودند كه بتواند مشكلات عديده ى آنها را حل كند اما متاسفانه با ضعف وافرى كه در اين ليست ديده مى شود اعتماد آنها خدشه دار شده و بايد خيلى زود براى حفظ اين اميد چاره اى انديشيد.
ضمنا اين نكات با احترام تمام به افراد لايقى كه در اين ليست قرار گرفته اند و بر اساس وظيفه بيان شد.

دیدگاه ها

احمد در گفته :

سلام
با عرض معذرت دوست دارم دو نکته را متذکر بشوم:
اولاً ماندن آقای دوستی در شورای شهر تهران تا حدودی منافعی برای کوهدشت داشته و دارد.
دوماً و متاًسفانه حمایت های ایشان از آقای ّقالیباف تا حدود زیادی ایشان را از جرگه اصلاح طلنان خارج ساخت. بنظر میرسد ایشان تو دام قالیباف افتاد. بنابرین عدم اعلام ایشان در لیست کاندیداهای اصلاح طلب شورای شهر تهران کاملاً قابل پیش بینی بود.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

خدمات دور اول شما برای عفت جد تهران بسه مهندس!!!

[پاسخ]

ص آ در گفته :

بیچاره دوستی یه هو در چاهی که برای دیگران تدارک دیده بود فرو رفت و هر چه دست و پا میزنه هیچ فایده ای نداره . اینها همه از اون ظلمی است که شما در حق مردم طرهان بزرگ نمودید . وبه قول معروف چوب خدا صدا ندارد. ولی باید گفت در این مورد اتفاقا چوب خدا صدا داد اون هم چه صدایی ، صدایی که رسوایی آن سرتاسر کشور رو در بر گرفت که بالاخره نامردی

[پاسخ]

سلام در گفته :

مهندس یادت رفته در انتخابات 7 اسفند کوهدشت شما ها هم داور بودید هم بازیگر
بهرام که گور میگرفتی همه عمر/دیدی که گور چگونه بهرام گرفت

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

همین آقای دوستی اگه نبود خیلی از جوانهای کوهدشتی الان داشتند توی تهران کارگری می کردند چرا همه چیز را نادیده می گیرید هرکه برنده انتخابات شود چه فرقی میکند به حال شهر محرومی همچون کوهدشت؟ بخدا هیچ فرقی نمی کند. بس نیست دوستی به درد مردم شهرش خورده و خیلی از جوانهای کوهدشتی را در تهران استخدام کرده

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 11 می , 2017 6:41 ق.ظ:

همین آقای دوستی پتروشیمی کوهدشت رو داد به اراک تا روز قیامت ازش گذشت نمیکنم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 11 می , 2017 9:26 ق.ظ:

در پاسخ این کوهدشتی عزیز باید متذکر شد . برادر عزیز از این کوهدشتیهای به قول شما که آقای مهندس!اونها رو سر کار گذاشته ،برو تو تهران که به عنوان مامور سد معبر استخدام شدن، ببین چه جنایتهایی که در حق مردم بدبخت انجام نمیدن . ای کاش تو همین شهر خودمون بیکار و علاف میگشتن ولی در حق اون دستفروش بدبخت ظلم نمیکردن و ….

[پاسخ]

علیزاده در گفته :

البته اگر براساس عدالت ولیاقت استخدام کرده باشد عالی وارزشمند است در غیر این صورت پوچ وخالی ازارزش می باشد ملاک کار اخلاص است وبس.

[پاسخ]

هومیان نیوز در گفته :

مدیر هومیان نیوز:
دوستان مخاطب عزیز، هومیان نیوز از تایید کامنت های توهین آمیز معذور است.

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

در جواب همشهریان بزرگوار باید گفت که کدام یک از کسانی که از کوهدشت رفتند و رئیس شدند یک ریال به کوهدشت کمک کردند؟ چه کسی بود که پنج میلیارد برای ساخت مدرسه به این شهر کمک کرد. حق را بگوئید هرچند به زیانتان باشد.

[پاسخ]

احمد در گفته :

سلام
بهتر است جناب آقای دوستی به تصمیم شورای اصلاح طلبان تمکین کند .هر چند اشکالاتی بر آن وارد باشد و هرچه زودتر از پرداختن به مسايلی که موجب تضعیف جریان اصلاح طلبی و پراکندگی آرای مردم در این برهه حساس میشود پرهیز کند.

[پاسخ]

مطلع در گفته :

دوستی فقط فامیلهای درویش خود را بکارگیری کرده است

[پاسخ]

يك شهروند در گفته :

سلام
اولا اقايه دوستي يك اصلاح طلب فرصت طلبن
كه هفت اسفند خودشو نشون داد و خارج شدن از ليست تهران هم حقش بود دود فرصت طلبي بود كه ب چشمشون رفت
دومااقايه دوستي اگرم كاري برايه كوهدشتيا درتهران انجام بده يا مشغولشون كنه هنر نكرده چون دقيقا. بيست سال پيش اگه يادتون بياد اسماعيل دوستي يك فرد معمولي بود با همين مردم كوهدشت ب اين جا رسيده پس وظيفشه كاري انجام بده….. .و در روز هفت اسفندم مزد مردمو خوب داد

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :