کد خبر : 30147
تاریخ انتشار : 5 ژانویه 2017 - 21:42
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 520 بازدید

واکنش فرج اله مومنی به وکیل فرماندار سابق کوهدشت / چرا یاد آن خاطره تلخ را برای مردم زنده می کنند؟

  فرج اله مومنی از فعالان سیاسی اصلاح طلب استان لرستان به مطلب منتشر شده از طرف وکیل «کرم محمدی» فرماندار اسبق کوهدشت واکنش نشان داد. مومنی با بیان اینکه همیشه خود را پایبند به قانون دانسته و میدانم، گفت: همواره هم در جهت آرام کردن فضا تلاش کرده ام. مصاحبه اینجانب حدود ۴۰ روز […]

421207816_103966

 

فرج اله مومنی از فعالان سیاسی اصلاح طلب استان لرستان به مطلب منتشر شده از طرف وکیل «کرم محمدی» فرماندار اسبق کوهدشت واکنش نشان داد.

مومنی با بیان اینکه همیشه خود را پایبند به قانون دانسته و میدانم، گفت: همواره هم در جهت آرام کردن فضا تلاش کرده ام. مصاحبه اینجانب حدود ۴۰ روز پس از انتخابات و پس از شکل گیری اعتراضات مردم و در جهت تسکین آلام مردم و آرام کردن فضا منتشر شد. اما متأسفانه پس از گذشت حدود یک سال از انتخابات عده ای دائماً در حال تحریک مردم هستند.
وی در پاسخ به اظهارات «محسن باقرپور» که مدعی شده بود افرادی برای پادرمیانی و تقاضای بخشش از کرم محمدی بسیج شده و حتی برای جلب رضایت، والده ایشان (باقرپور) را نیز واسطه قرار داده اند، گفت: این ادعا کاملاً کذب است. مومنی ادامه داد: تا جایی که از سایر دوستان هم اطلاع دارم هیچ کدام از عزیزان درخواست بخششی از کرم محمدی نداشته اند. باقرپور صریحاً بگوید چه شخص یا اشخاصی جهت جلب رضایت کرم محمدی اقدام کرده اند؟
مومنی در پاسخ به اینکه «باقرپور» شرط بسته شدن پرونده را «عذرخواهی رسمی و علنی» از کرم محمدی عنوان کرده بود، گفت که یکی از مهترین منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات، «حق الناس» دانستن رای مردم است. از نظر ایشان مراقبت از رأی هر ایرانی، «واجب شرعی و اسلامی» است و هیچ کس حق ندارد در این امانت خیانت کند ضمن اینکه «نتیجه آرای» مردم نیز مظهر کامل حق الناس است و همه باید در مراقبت و دفاع از آن تلاش کنند. و تجربه هم نشان می دهد که یکی از مهم ترین مولفه های برگزاری یک «انتخابات سالم» و رعایت «حق الناس»، تعادل و توازن میان اعضای هیأت اجرایی و نظارت است. سابقه ی انتخابات ادوار گذشته ثابت نموده که هرگاه این توازن ایجاد شده، انتخابات سالمی برگزار شده است و در نقطه ی مقابل هر گاه ترکیب این هیأت یکدست و به نفع نامزدی خاص چیده شده باشد، با انتخاباتی پرحرف و حدیث روبرو بوده ایم. حال چه کسی می تواند ادعا کند که ترکیب هیأت های اجرایی و نظارت در انتخابات سال گذشته حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان یکدست نبوده است؟ چه کسی می تواند ادعا کند که شروع انتخابات در کوهدشت تا ساعت ۱۱ صبح به تاخیر نیفتاده است؟ چه کسی می تواند ادعا کند که انتخابات رومشکان تا ساعت ۱۱ صبح به پایان نرسیده است؟ متأسفانه حوادث تلخ انتخابات ۷ اسفندماه ۹۴ در کوهدشت و رومشکان چنان موجب «ناراحتی» و «ناامنی روحی» و «روانی» مردم این منطقه شده است که چند «نسل» زمان می خواهد تا آن خاطره تلخ از ذهن ها پاک شود. متأسفانه این بدبینی برای بسیاری از مردم بویژه جوانان به وجود آمده و خیلی ها اعتقادشان سست شده و اعتمادشان برای شرکت در انتخابات بعدی نیز سلب شده است. معتقدم هزینه ای که نظام بابت ماجرای انتخابات کوهدشت داده بدون اینکه نقشی در این موضوع داشته باشد، سخت گزاف بوده است و کسانی که با کلید زدن آن انتخابات عجیب و غریب، این هزینه های سنگین را به نظام تحمیل کردند، باید هم در دنیا و هم در آخرت پاسخ گو باشند. به نظر بنده هیچ خسارتی بالاتر از «بی اعتماد کردن مردم به نظام» و پشت پا زدن به «حق الناس» نیست. اگر این آقایان شجاعتی داشته باشند، بهترین کاری که می توانند انجام دهند این است که در جهت جلب اعتماد مردم به نظام و کم رنگ شدن آن خاطره تلخ، از مردم عذرخواهی کنند. بنابراین بنده معتقدم کسانی باید عذر خواهی کنند که به «مقدسات» توهین کرده اند، کسانی باید عذرخواهی کنند که «حق الناس مد نظر رهبر معظم انقلاب» را رعایت نکردند، کسانی باید عذرخواهی کنند که اعتماد مردم به نظام را بازیچه امیال خود کردند نه ما.
در پایان از آقای باقرپور این سوال را دارم که چه اصراری بر زنده کردنده زخم مردم دارند؟ چرا هر از چند گاهی با انتشار مصاحبه ای، موجبات ناراحتی و تألم خاطر مردم را به وجود می آورند؟ چرا یاد آن خاطره تلخ را برای مردم زنده می کنند؟ درست است که کرم محمدی به ایشان «وکالت حقوقی» جهت پیگیری پرونده را داده اند، اما آیا به ایشان در زنده کردن زخم مردم و رنجش اذهان عمومی هم «وکالت» داده اند؟

دیدگاه ها

مصطفی در گفته :

انصافا فرج شجاع و حق گو است
امیدوارم مسئولین به باقرپور تذکر بدهند تا دایما دنبال جنجال آفرینی و ایجاد التهاب نباشد.

[پاسخ]

مردی اصولگرااز جنس سرباز رهبری در گفته :

باسلام خدمت مردم شریف کوهدشت و رومشکان با مطالب زیر بعضی افراد افراطی به خودشون بیان و در این اواخر عمر افراط یکجانبه نگری را کنار بگذارند . و خدا را مد نظر قرار بدن . در کنار و بنام رهبری چرا به رهبر معظم انقلاب و مردم و رای مردم جفا میشود . مگر نه این اشرافگرایان امروزه در راس حکومت دارند دل رهبری را به درد میارن و اقایان سنگشون به سینه میزنن باور کنید شریک جرم هستید بسه دیگه …… لبیک یا خامنه ای

[پاسخ]

سلام در گفته :

درود بر فرج الله مومنی سردار اصلاحات کوهدشت خاتمی لرستان

[پاسخ]

مدیر در گفته :

از مسئولین محترم انتظار داریم به باقرپور تذکر بدهند تا جو شهر را ملتهب و مسموم نکند. چرا هر روز مصاحبه می کند؟
به ایشان تذکر بدهید که فقط وکیل باشد نه سخن پراکن! تا موجب تألم خاطر و نارحتی اکثریت قریب به اتفاق مردم شریف کوهدشت و رومشکان نشود
به نظرم هدف باقرپور به هیچ عنوانی دفاع از کرم محمدی نیست. هدفش کسب اعتبار و مشروعیت برای آقای نماینده است که با این اظهاراتش و این فضای مسموم و ملتهبی که همیشه ایجاد می کنه بیشترین ضربه را به نماینه محترم زده اند.

[پاسخ]

علی در گفته :

درود بر مومنی

[پاسخ]

اصلاح طلب در گفته :

این آقای باقر پور سخن از اصلاح طلبی می زند وعلیه کاندید اصلاحات کوهدشت سخن می گوید از خاتمی دفاع می کند وطرفدار دشمن خاتمی است .البته وکیل است ظاهرا وکالت پرونده ای گرفته که اجتماع نقیضین است مانده ام شب هنگام که سر بر بالین می گذارد به خود ونفس خویش چه می گوید .اظهارات تند این مرو خدشه ای است بر چهره وکالت واصلاح طلبی .کاش رسما وی را از جرگه اصلاح طلبان خارج کنند

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :