کد خبر : 27901
تاریخ انتشار : 21 آگوست 2016 - 16:38
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 636 بازدید

پاسخ بهرام‌نژاد به منتقدان هزینه‌های هفته‌ی فرهنگی

هزینه‌ها را با هزینه‌های هفته‌ي فرهنگی کرمان مقایسه کنید با صدای بلند از استاندار و معاون سیاسی تشکر می‌کنم 36 هزار بازدیدکننده داشتیم و این یک موفقیت است اسناد هزینه‌ها شفاف موجود است مدیرکل حوزه ریاست استانداری لرستان، مسعود بهرام‌نژاد در همایش فرمانداران استان گفت:«آنهایی که تا چند سال پیش انتقاد می‌کردند که چرا لرستان […]

بهرام مسعود‌نژاد

هزینه‌ها را با هزینه‌های هفته‌ي فرهنگی کرمان مقایسه کنید

با صدای بلند از استاندار و معاون سیاسی تشکر می‌کنم

36 هزار بازدیدکننده داشتیم و این یک موفقیت است

اسناد هزینه‌ها شفاف موجود است

مدیرکل حوزه ریاست استانداری لرستان، مسعود بهرام‌نژاد در همایش فرمانداران استان گفت:«آنهایی که تا چند سال پیش انتقاد می‌کردند که چرا لرستان به قدر کافی در بیرون از استان معرفی نمی‌شود حالا تغییر موضع داده منتقد هفته‌ی فرهنگی اقتصادی لرستان شدند!».

بهرام‌نژاد به این انتقاد که هزینه‌های میلیاردی برای برپایی این هفته خرج شده است چنین پاسخ داد:

«ای کاش منتقدان هزینه‌های برگزاری هفته‌ي فرهنگی اقتصادی لرستان را با هزینه‌های برگزاری هفته‌ی فرهنگی استان کرمان مقایسه کنند که در برج میلاد برگزار شد و هزینه‌ی یک سالن 1200 نفره در آن برج برای یک روز فقط مبلغ 60 میلیون تومان بوده است».

وی توضیح داد:

«به مراتب هزینه‌های بزگرای این هفته کمتر از هفته‌ی استان کرمان بوده است و بنده از برپایی چنین هفته‌ای که پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی استان لرستان را معرفی کرد قاطعانه دفاع می‌کنم».

او در حضور استاندار، معاونان استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرمانداران استان، مدیران ستادی استانداری و اصحاب رسانه با صدای بلند رو به استاندار و معاونانش گفت:

«بنده از جناب آقای استاندار و آقای شاهرخی سپاس‌گزاری می‌کنم به‌خاطر برگزاری چنین هفته‌ای؛ زیرا این چنین برنامه‌‌ای با این همه برنامه‌ریزی در استان لرستان مسبوق به سابقه نبوده است».

مدیرکل حوزه ریاست استانداری لرستان خطاب به منتقدان گفت:

«چرا برخی‌ها چشمان‌شان را بسته‌اند؟ آیا ندیدید در دو روز پنج وزیر از نمایشگاه هفته‌ی فرهنگی اقتصادی لرستان بازدید کردند؟ آیا سابقه داشته است در چنین برنامه‌هایی از استان لرستان پنج وزیر از هیئت دولت شخصاً از نمایشگاه بازدید کنند؟ البته ما می‌پذیریم نقاط ضعف هم داشته‌ایم و باید نقاط ضعف‌ها را در آینده جبران کنیم اما چه اشکالی دارد یک برنامه‌ی خوب فرهنگی اقتصادی برگزار شود و ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی لرستان معرفی شوند؟».

مسعود بهرام‌نژاد بر این نکته تأکید کرد که بین 35 تا 36 هزار نفر از برنامه‌ی هفته‌ی فرهنگی اقتصادی لرستان بازدید کرده‌اند و این مسبوق به سابقه نبوده است.

وی توضیح داد:

«98 درصد بازدیدکنندگان از ما می‌خواستند هر هفته چنین برنامه‌ای در تهران برگزار شود و همین خود نشان می‌دهد چقدر استقبال مردم از این برنامه گسترده بوده است و آیا این خود یک دستاورد فرهنگی اقتصادی برای معرفی استان لرستان در بیرون از استان نیست؟».

او وحدت رویه و حضور خبرنگاران را خوشحال‌کننده دانست و از خبرنگاران استان بابت پوشش خبری این رویداد مهم سپاس‌گزاری کرد و تأکید کرد:

«دو سه نفری نخواستند این رویداد مهم را ببینند و اساساً این دو سه نفر نمی‌خواهند چنین موفقیت‌هایی را ببینند».

مسئول نمایشگاه هفته‌ی فرهنگی اقتصادی استان لرستان تصریح کرد:

«همه‌ي اسناد هزینه‌ها به صورت شفاف موجود است و اگر نیاز باشد بنده آن‌ها را نشان همگان خواهم داد».

مسعود بهرام‌نژاد تأکید کرد بخشی از هزینه‌ها نیز توسط غرفه‌داران بخش خصوصی پرداخت شده است.

همایش فرمانداران استان لرستان عصر یکشنبه 31 مردادماه در محل دفتر استاندار لرستان برگزار شد.

دیدگاه ها

فعال سیاسی در گفته :

باسلام و عرض خدا قوت به انتقاد هایی که ریشه در مسائل جناحی دارد توجه نکنید

[پاسخ]

حامیان دولت تدبیر وامید در دلفان در گفته :

از ماست که برماست بی شک مسولین استانداری بهتر از هر کس آگاهند که در حق همراهان دکتر روحانی در ادارات خصوصا” شهرستانها بی مهری تضیع حقوق در روز روشن روا داشته شد ودر مقابل توهین کنندگان به دولت تدبیر وامید مورد تشویق قرار گرفتند و مسولیت گرفتند همین آقایان هستند که موی دماغ دولت هستند وبه انتقاد وتخریب دولت می پردازند اما با این وجود درس عبرت نگرفته وهمچنان بر ساز مخالفت بادولت می نوازند من باب نمونه مدیر باز نشسته فلان سازمان که با اسم دولت تدبیر وامید این میز و مسولییت را تصاحب کرده انگار که برای لجاجت ومخالفت با طرفداران دولت منصوب شده است گوشش بدهکار کسی هم نیست وبه خوبی می داند مدیر قبل از او به خاطر مشی مخالفتش با سیاست دولت بعد ار یکسال عزل وبرکنار شده نه تنها در س عبرت نمی گیرد بلکه همان مواضع را تکرارو ادامه میدهد زمانی که به خودمان انتقاد می شود زود بر آشفته می شویم اما این ظلم واجحا فها که در حق همراهان دولت می شود به خاطر رفاقت با فلان رئیس سازمان عریض وطویل سکوت می کنیم به اصطلاح یک بام ودو هوا چه خوب است قدری به خود آییم ومانع از تعدی به حقوق دیگران شویم نمونه اش در زیر مجموعه همان سازمان استانی در شهرستان دلفان به وضوح وآشکار مشاهده می کنیم

[پاسخ]

شهروند خرم آبادی در گفته :

لطفا در سایت درج شود
آقای بهرام نژاد :لرستان چه دارد که به دیگر مردم کشور نشان بدهیم بعنوان فرهنگ اقتصادی .کدوم کار اقتصادی .همه اینا که گفتی شعار هست. واقعا آمار دروغ ندهید….

[پاسخ]

از شما بیش از این انتظاری نمیرود باید ماست مالی کنید چون عملا کارمند استانداری میباشید نه یک اهل رسانه که در ذهن مردم میباشد

[پاسخ]

دلسوز در گفته :

خسته نباشید عالی بود

[پاسخ]

شهروند لرستاتی در گفته :

پس چرا دیدگاهها رانمیزارید پایگاه تحلیلی به اصطلاح مردمی

[پاسخ]

عظیم گودرزی حامی دولت در گفته :

سیاست کثیف یک بام دو هوا در سازمان صنعت ٰمعدن لرستان که چیدمان وجایگاه اصول گرایان می باشد نشات گرفته از استانداری میباشد مگر قدرت ولد که مخالف طرفداران روحانی بود ودر مدت یکساله مدیریت نا موق اش در این سازمان باپشتیبانی استانداری نبود وهم اکنون نیز مدیر یت بی تفاوت ومنفعل صفی خانی مگر باز هم زایده وتولید شده مشی قدرت ولد نیست دولت بیچاره وبرآمده از رای مردم آن هم استانی که 80 درصد به دکتر روحانی دادند این گونه مورد ظللم واجحاف همچون افرادی قرار می گیرد چه کسی باید پاسخگو باشد واقعا این گونه مدیران با محافظه کاری روی اعصاب مردم راه میروند وافتخار هم می کنند .

[پاسخ]

امرایی در گفته :

دوست عزیز به شما حق میدهم خداوند نیامرزد کسانی که سر سفره دولت نشسته اند ونمک دولت را می خورند ودر عوض طرفداران دکتر روحانی را اذیت وآزار می رسانندبه اسم اصلاح طلب وحامی دولت تدبیر وامید رئیس می شود به محض جلوس و ریاست حامیان احمدی نژاد وجلیلی را ابقا می کند آنهم با سابقه ای فرامونشدنی که مردم از دولت احمدی نژاد دارند که کشور را تا آستانه بحران وتورم 41درصدی بیش برد وآثارش سالهای سال ماندگار خواهد بود .

[پاسخ]

مرادعلی یوسفی در گفته :

جناب استاندار نماینده تام الاختیار دولت روحانی حکایت سازمان صنعت ،معدن وتجارت بیماری واگیری است که دچار اداره بازرگانی شهرستان دلفان نیز شده است شش ماه پیش حکم عزل مدیر اصول گرای احمدی نژادی این شهرستان نقل محافل و اصناف بازار گردید که متا سفانه تا کنون رئیس جدید معرفی نشده این گونه امورات نشان دهنده بی توجهی مدیران استان به این شهرستان می باشد.

[پاسخ]

شهروند خرم آبادی در گفته :

چشمم آب نمی خورد که توجه به این پیامهای بشد چرا که کسی که در موضع قدرت است پایین ترها نگاه نمی کند اما متاسفانه به یاد نمی آورد قبل از دولت روحانی نه قدرتی داشت ونه جایگاهی رای وحضور مردم در انتخابات باعث قدرت شماها شد چه خوب است به پشت سر خود نگاهی داشته باشید وپیگر این پیامها باشید بنده بارها وبارها ملاحظه کردهام بیشترین موضع گیریها وانتقادها در سایتهای مختلف به قدرت ولد وصفی خانی است آن هم به خاطر دولت ومردم ولکن نه چشم بینایی هست ونه گوش شنوایی که به جد وبا جسارت وشجاعت اقدام کند

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :