کد خبر : 28933
تاریخ انتشار : 24 اکتبر 2016 - 16:50
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 490 بازدید

پورنصیر معاون دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد شد

  تهیه این خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز: ولی‌اله پورنصیر که عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان لرستان است به عنوان معاون منابع انسانی و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی شهرستان خرم‌آباد منصوب شد. پورنصیر در دولت اصلاحات مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه دو خرم‌آباد بود و نیز در دولت تدبیر در سال 93 مسئولیت ریاست […]

 %d9%be%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%b5%db%8c%d8%b1

تهیه این خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز:

ولی‌اله پورنصیر که عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان لرستان است به عنوان معاون منابع انسانی و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی شهرستان خرم‌آباد منصوب شد.

پورنصیر در دولت اصلاحات مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه دو خرم‌آباد بود و نیز در دولت تدبیر در سال 93 مسئولیت ریاست اداره تندرستی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستان را بردوش گرفت.

هم‌چنین پورنصیر درجه مربیگری b و c  آسیا در رشته‌ی فوتبال را دارد و مربی تیم فوتبال فرهنگیان شهرستان خرم‌آباد است.

او در دانشگاه فرهنگیان نیز تدریس می‌کرده است.

انجمن اسلامی معلمان انجمنی صنفی، سیاسی و اصلاح‌طلب است و پورنصیر علاوه بر عضویت استانی این انجمن، به عنوان دبیر انجمن اسلامی معلمان شهرستان خرم‌آباد نیز فعالیت دارد که رئیس آن فریدون شهسواری است.

رئیس انجمن اسلامی معلمان استان لرستان نیز علی تیموری است.

سرپرست دانشگاه‌های فرهنگیان استان لرستان معلم اهل بروجرد دکتر حسین پیریایی است و رئیس دانشگاه علامه طباطبایی شهرستان خرم‌آباد دکتر علی آقایی‌جودکی است.

هومیان نیوز  انتصاب آقای پورنصیر را به وی شادباش می‌گوید و امیدوار است وی بتواند با برنامه‌ریزی دقیق در حوزه‌ی کاری خویش، راندمان و بهره‌وری کاری را بالا ببرد و «مجری مُدبر» برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید باشد.

دیدگاه ها

مسعودمیراسماعیلی در گفته :

تبریک به برادرعزیزودوست گرامی
جناب آقای پورنصیر

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :