کد خبر : 25979
تاریخ انتشار : 19 مارس 2016 - 11:39
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 593 بازدید

پیام نوروزی آیت‌اله میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان/ نوآوری و نوبودگی از درس‌های مهم آفرینش است

عید سعید نوروز و آغاز سال نو هجری شمسی را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به مردم ولایتمدار استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. فصل بهار آغاز رویش و جوشش طبیعت و شروع جلوه گری زیبای‌های عالم هستی است. این رویش و جوشش نشان حیات مجدد و آغاز یک حرکت دوباره و […]

میرعمادی

عید سعید نوروز و آغاز سال نو هجری شمسی را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به مردم ولایتمدار استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
فصل بهار آغاز رویش و جوشش طبیعت و شروع جلوه گری زیبای‌های عالم هستی است. این رویش و جوشش نشان حیات مجدد و آغاز یک حرکت دوباره و تحولی نو آمیخته با نشاط و طراوت و شکوفایی است.
بی‌تردید یکی از علل انتخاب اول بهار به عنوان عید ملی ایرانیان و فلسفه وجودی آئین نوروزی همین وجود گوهر رویش و جوشش در زندگی انسان است که هر سال با اراده جدید و انگیزه قوی تر به سمت رشد و تعالی و پیشرفت بیشتر، حرکت می کند، نوآوری و نو بودگی، عشق و همدلی، ایمان و امیدواری مهم ترین درس آفرینش و حقیقت هستی است که با الهام از آن می‌توان آینده بهتر و زندگی شیرین‌تر و زیبا تر برای خود خلق کرد.
انقلاب اسلامی ایران نیز رویش و جوشش ملت با بصیرتی بود که توانست تمامی تاریکی‌ها و ظلمت‌ها را به نور و روشنایی تبدیل نماید و آرزوی تمام انبیاء و اولیاء الهی را تحقق بخشد و منشاء بیداری اسلامی در جهان اسلام گردد.
اکنون ما در شرایطی قرار گرفتیم که فرهنگ و اقتصاد از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند، لذا با تبعیت از رهنمود های رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، باید با عزم راسخ در مسیر پیشرفت و عدالت، اقتدار و عزت گام های بلندی را برداریم.
برای رسیدن به این هدف والا نیازمند به استمرار همدلی و همزبانی، استفاده از تمام ظرفیت های داخلی و توانمندی های درونی با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و ادامه جهش های علمی، و مصونیت سازی فرهنگی است.، از این رو در سال جدید توجه به فرهنگ و معیشت دو عنصر تعیین کننده برای ملت ایران اسلامی است.
اینجانب ضمن تبریک به همه مردم عزیز بویژه به خانواده معظم شهداء و ایثارگران و آرزوی طول عمر پر برکت برای مقام معظم رهبری –مدظله‌العالی- ، از خداوند متعال سالی توأم با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همگان مسئلت دارم.

سیداحمد میرعمادی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد

بیان دیدگاه !

نام :