کد خبر : 31774
تاریخ انتشار : 15 می 2017 - 21:38
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 483 بازدید

من به روحانی رای می دهم زیرا… / نظرات در حال تکمیل شدن هستند

  برخی اهل قلم و هنرمندان لرستانی دلیل رای دادن به روحانی را چنین عنوان کردند: استاد علی اکبر شکارچی: همه ی جامعه شناسان بر این باورند که اقتصاد زیربنای یک جامعه را و فرهنگ و هنر و موسیقی روبنای آن را تشکیل می دهد. به نظر من دوره ی اول ریاست جمهوری جناب آقای […]

نتیجه تصویری برای من به روحانی رای می دهم

 

برخی اهل قلم و هنرمندان لرستانی دلیل رای دادن به روحانی را چنین عنوان کردند:

استاد علی اکبر شکارچی:

همه ی جامعه شناسان بر این باورند که اقتصاد زیربنای یک جامعه را و فرهنگ و هنر و موسیقی روبنای آن را تشکیل می دهد. به نظر من دوره ی اول ریاست جمهوری جناب آقای روحانی تاکید بر زیرساخت های اقتصادی بود؛ امیدوارم در دوره ی بعد، تاکید بیشتری بر فرهنگ و هنر و موسیقی باشد.من روحانی را که پرچم دار عدالت، امید و وفاق عمومی است را بهترین گزینه برای تکامل اجتماعی می دانم. امیدوارم کسانی که به این اندیشه اعتقاد دارند به این مرد بزرگ رای دهند.

با تجربه ای که از فعالیت ای اجتماعی دارم خود را موظف به شرکت در انتخابات و رای دادن به دکتر روحانی می دانم.

ای مردم جای تحلیل و قانع کردن یکدیگر نیست. به افراد با تجربه اعتماد کنیم. فرصتی نمانده نگذارید پیش چشمان مان زیرساخت هایی که با هزاران خون جگر به دست آمده بر باد دهند و ویران کنند.

 

استاد محمدحسین آزادبخت:

من به روحانی رای می دهم زیرا:

میدانم مجموعه ای که روحانی بعنوان مدیران اجرایی به کار می گمارد ستیزی با رشدفرهنگ و هنر نخواهند داشت.

 

امین آزادی فر:

به گذشته بر نمیگردم .  خطی سبز بر آن دوران  تلخ میکشم و باردیگر برای عزت ایرانم نام حسن روحانی را  بر روی برگ رای خواهم نوشت .به امید فردای بهتر.

کرم دوستی:

من به روحانی رای می دهم زیرا به عنوان طرفدار آزادی و دموکراسی اندکی و فقط اندکی در مرام آقای روحانی آزاد اندیشی سراغ دارم . اما در طرف مقابل روحانی نه تنها این نیت وجود ندارد ، بلکه تک صدایی و قلم شکستن باب است و بوی دیکتاتوری از عملکرد گذشته شان به مشام می رسد.

علی رستمی:

من به روحانی رای میدهم چون نمی خواهم  به عقب برگردیم به کسی رای میدهم که ناامیدی را به امید مبدل کند…به تفکر لوله ای رای نمیدهم…

اسداله آزادبخت:

من به روحانی رآی می دهم زیرا درمسیر تعقل ، اصلاحات و اعتدال گام برمیدارد.

مصطفی امرایی:

من به روحانی رأی میدهم چون آمد و آنچه که در توان داشت انجام داد، برجام را فراموش نمیکنم ،او میتواند ۱۴۰۰ ایران گذر کرده از سختی ها را تحویل دولت بعدی که امیدوارم آقای جهانگیری باشد بدهد، من به روحانی بیش از همه امیدوارم، به روحانی رأی میدهم چون بهتر از او سراغ ندارم، دلیلی ندارم غیر از روحانی را انتخاب کنم. بامید پیروزی، در ۲۹ اردیبهشت.

حشمت اله آزادبخت:

به روحانی رای می دهم زیرا وزیر امور خارجه اش یک رییس جمهور بود و در روابط امور بین الملل بسیار خوش درخشید. زیرا در این چهار سال با صعود قیمت ها روبه رو نشدم و هنر سرزمینم دهن باز کرد. به روحانی رای خواهم داد زیرا مشت حقوق های نجومی در دولت او برای همه باز شد. باید به وی فرصت داد تا طرح ها و برنامه هایش را تکمیل کند و به سرانجام مقصود برساند. به او رای می دهم زیرا خاور میانه در آتش جنگ و آشوب به سر می برد و من در هوای امنیت می خوابم.

 

مرتضا خدایگان:

به نام خداوند قلب و قلم

به خاطر احترام به انسان، عشق، آزادی و هنر…
به خاطر استمرار در برچیده شدن بساط کساد شده ی عوام فریبی و استمرار ارتباط موثر با دنیای بدون مرز…
به خاطر تکرار توافق های مثبت و موثر و تکرار تلاش های دیپلماتیک نجات بخش…
به خاطر آینده ی فرزندان این سرزمین و کودکان و نوجوانان عزیز وطنم به #دولت_موجود اعتماد می کنم و به #تدبیر_و_امید رای می دهم.

 

بهناز وفایی:

به نام خداوند قلب و قلم

من به دنبال تسلط همه جانبه ی فکر و اندیشه و آزادی بر سیستم اجرایی جامعه هستم. معتقدم حقوق زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه ی ایران در سایه ی تدبیر و امید بیشتر رعایت می شود. من به شادی و امید معتقدم و آن را برای ادامه ی حیات فرزندان سرزمینم ضروری می بینم. برای ادامه ی حیات فرهنگ و هنر و توسعه ی همه جانبه ی آن و ارتباط ما با کشورهای آزاد جهان به تدبیر و امید رای می دهم.

 

سجاد همتی:

چون نمی خواهم سیاستمدارانی بر قلمرو سرزمینم حکمرانی کنند که یادآورو تداعی کننده 8 سال عوام فریبی و نگاه پوپولیستی به جامعه ام باشد.

 

علی کولیوندزاده:

من به روحانی رای می دهم زیرا آرامش و امید  ارمغان دولت اوست. آرامش در اقتصاد و امید به آینده منشا تحولات مثبتی خواهد بود که باید ثمره اش را در دولت بعدی ایشان دید. با روحانی تا 1400

 

 

عابد میرزائیان چگنی:

چون عاشق اعتدال وپیشرفت وامنیت وسلامت ایران هستم.

 

علی جعفر غضنفری امرایی:

بلوغ فکری ۰ هنری۰فر هنگی واجتماعی هیچ ملتی بدون گذاراز دموکراسی وروشهای نوین آزادی قلم وبیان میسر نمی شود۰ما بهترین گزینه را برای رسیدن به جامعه ایی باز به دوراز کج فهمی با حضور تمامی نخبگان۰تحصیل کردگان وهنرمندان را دکتر حسن روحانی می دانیم.

 

مصطفی شکری:

من به روحانی رای می دهم. زیرا که دولت «تدبیر و امید» عقلانیت و تدبیر را به عرصه مدیریت کلان کشور باز گرداند و توهم و افراطی گری را کنار زد.  باید به هوش بود و با مشارکت فعال در انتخابات بار دیگر  دکتر حسن روحانی را انتخاب کنیم، چرا که در غیر این صورت «بی برنامه گی» و «ماجراجویی» و «روحیه ی جنگ طلبی» به مدیریت اجرایی کشور باز می گردد.

داریوش جعفری:

من به روحانی رآی می‌دهم چرا که دلم برای عزت نفس ایران تنگ شده، دلم برای شأن و شخصیت ایرانیان تنگ شده، دلم برای محبوبیت هنری که نزد ایرانیان است تنگ شده، چرا که می‌خوام دینم مایه‌ی ارتقاء جایگاه انسانیم باشد، چرا که می‌خواهم حرف بزنم و بدون هیچ تردیدی افکارم را به گوش مردمم و تمام دنیا برسانم.

علی محمد میرتیموری:

من به روحانی رای می دهم زیرا؛

ایران و هموطنانم را دوست دارم.

اصغر مهدی زاده:

من به روحانی رای میدهم . زیرا کسی از ایشان شایسته تر نمی بینم.

مصطفی جمشیدی:

با سلام و احترام

..خسته ام از دروغ و دورنگی و فریب

خسته ام  از فشار  و  زور و  صلیب

شاید بوزد نسیمی از نفس و امید

اسداله امیدی:

به روحانی رای میدهم چون قدم در راه مبارک عقلانیت گذاشته است و فضای احساسات زده ی سیاست در ایران را به سمت عقلانیت حرکت داده است. به روحانی رای خواهم داد چرا که او را عاقلی می دانم که آنچنان که مولانا می گفت: کش نتاند برد از ره ناقلی.

جواد آزادبخت:

به روحانی رای می دهم برای استمرار عقلانیت وحقوق شهروندی و تداوم گفتمان ،برای ایران،برای رهایی از تفکری که قطعنامه ها را کاغذ پاره می نامد.برای ایران و برای ایران.

پرویز گراوند:

من به روحاني راي مي دهم.
زيرا:
ـ نميخواهم باز به قبل از برجام برگرديم.
ـ روحاني در رفتار سياسي، مردم سالاري و حقوق شهروندي را پذيرفته است.
ـ او ادامه گفتمان اصلاحات است.
ـ ديپلمات و در تراز يك رييس جمهور است.
ـ دنياي جديد را به صورت تحليلي مي شناسد و باور دارد.
ـ توسعه گراست.
ـ در پي رفع اختلاف با كشورهاي بيگانه است، به همزيستي مسالمت آميز باور دارد و تفاوت ها را طبيعي ميداند. به تبعيت از هاشمي، براي زندگي مسالمت آميز خاورميانه اي ها در خاورميانه ايده كارآمد دارد.
ـ در سياست خارجي بسيار موفق در اقتصاد هم موفق بوده است.
ـ به تخصص و تكنوكراسي باور دارد . پوپوليست و عوام فريب نيست.
ـ در شرايط تاريخي ما، مناسب ترين انتخاب است.
ـ انتخابِ او ، انتخاب بين بد و بدتر نيست. انتخاب بين واقع گرايي و بنيادگرايي است.
ـ جامعه ديگر فرصتِ فرصت سوزي ندارد.

مهدی دوست محمدی:

چون روحانی نماد اعتدال، روشنگری و پویایی است. روحانی نماد نه به انحصارطلبی و اقتدارگرایی است. روحانی برای ایران و برای اسلام آمده است نه برای اشخاص و گروه ها و فرقه ها…

نادر علی نژادیان :

من به روحانی رای می دهم دنیا در مقابل روحانی و وزرایش سر تعظیم فرو امورد . حکومت جای سرهنگ و قاضی نیست . کسانی که دم از مبارزه بافقر وبیکاری می زنند تا الان کجا بودند ایا فرستادن ذره ای برگ سبز با تکه ای نبات و چند ده هزار پول برای افراد نیازمند مصداق گدا پروری نیست.

سمیرا زمانی:

.
به روحانی رأی می دهم زیرا
برای پیشرفت کشورم
در جهانی که رو به تغییر است
به ضرورت اندیشه ی اصلاح طلب ایمان دارم .

 

احد زالپور:
من به روحانی رای میدهم چون آرامش وطنم را دوست دارم .
رای من به روحانی نه گفتن به ترامپ های ایرانیست.

 

میرسلیم خدایگان:
اگرچه عملکرد این دولت مخصوصا در زمینه فرهنگ و هنر با شرایط مطلوب فاصله دارد اما دولت دکتر روحانی را بهتر از دیگر کاندیداهای این دوره می دانم.
همچنین با توجه به مدیریت عقلانی و خردمحور دولت روحانی و حضور مدیران قابل احترامی مثل آقایان جهانگیری، ظریف، زنگنه و دیگران، برای استمرار این دولت به روحانی رای میدهم.

 

شما هم دلیل رای دادن خود به روحانی را برای ما بفرستید تا در این مطلب درج شود.

دیدگاه ها

بصير كوشكي در گفته :

به روحاني راي مي دهم زيرا را زبان تعامل و ارتباط با دنيا را بلد است زيرا ما ميراث دار تمدن و فرهنگي زرين و مانا هستيم و بايد كسي نماد و نماينده ي ما باشد كه معرف و صداي اين تمدن و فرهنگ باشد . راي ما به روحاني گذر امروز ما به فردايي روشن و سرشار از اميد و نشاط و بالندگي است .

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :