کد خبر : 17556
تاریخ انتشار : 19 مارس 2015 - 22:51
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 947 بازدید

کتاب ” انقلاب محال “منتشرشد

کتاب انقلاب محال وارد بازار کتاب شد. انقلاب محال از سوی انتشارات  شاپرک تهران چاپ و منتشر شده است. تاریخ نشر اسفند: 93 طراح جلد:  محرم عبدولی انقلاب محال با موضوع سیاسی، دومین اثر حسن امرایی عبدولی است که به بررسی نبوغ سیاسی بنیان گذار انقلاب اسلامی در نظام سازی سیاسی پرداخته است .هدف کلی کتاب پاسخ به سوالاتی […]

1``
کتاب انقلاب محال وارد بازار کتاب شد.
انقلاب محال از سوی انتشارات  شاپرک تهران چاپ و منتشر شده است.
تاریخ نشر اسفند: 93
طراح جلد:  محرم عبدولی
انقلاب محال با موضوع سیاسی، دومین اثر حسن امرایی عبدولی است که به بررسی نبوغ سیاسی بنیان گذار انقلاب اسلامی در نظام سازی سیاسی پرداخته است .هدف کلی کتاب پاسخ به سوالاتی است که پیرامون انقلاب اسلامی 57 ایران و مسیر پیش روی آن مطرح است.
این کتاب سعی داشته به سوالاتی پاسخ دهد که همیشه پیرامون انقلاب چه از طرف اشخاص داخلی و چه  صاحب نظران خارجی مطرح بوده است.
نویسنده ی انقلاب محال به هومیان نیوز گفت: نگرش این کتاب بی طرفانه و به دور از حب و بغض بوده و فقط در پی پاسخ درست و مستدل به پرسش های مطرح شده است. از جمله این که آیا انقلاب دیگری در ایران رخ خواهد داد؟
حسن  امرایی عبدولی ادامه داد: این کتاب دومین کتاب سیاسی ایران از نظر استقلال از جریان ترجمه است که به سیاق دانش سیاست آکادمیک و بومی نگاشته شده است.

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

جناب آقاي آزادبخت
ضمن عرض سلام و تبريك سال نو و قدرداني از زحمات شما در سال سپري شده
به استحضار نويسنده محترم اين كتاب مي رسانم كه امام به دنبال تشكيل امپراتوري نبود و هيچ وقت هم امپراتوري تشكيل نداد كه متوقف شود يا نه. اميدوارم طوري حرف نزنيم كه منشاء سوء برداشت شود.
نوروز بر كوهدشتيان فرخنده باد

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه 21 مارس , 2015 12:58 ق.ظ:

آقاي آزادبخت
بازهم سلام
دوست دارم قانعم كنيد كه چرا كامنتم جرح و تعديل ( سانسور ) شد . حرف بدي زدم ؟

[پاسخ]

منم ناشناس در گفته :

جناب ناشناس اول کتاب را بخوان ببین منظور چی بود و جریان چیه بعد نظر بده

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه 21 مارس , 2015 8:00 ب.ظ:

تذكرتان وارد نيست.
براي تشخيص يك اشتباه سوءتفاهم برانگيز احتياجي به خواندن كتاب نيست . روي جلد هم بايد درست طراحي شود

[پاسخ]

منم ناشناس در گفته :

سلام خدمت همه عزیزان و مخاطبان سایت هومیان نیوز

خدمت این دوستان از جمله این آقا یا خانم ناشناس عرض کنم در مورد استاد حسن امرائی(عبدولی) با احتیاط صحبت بفرمایید و با علم بحث کنید اگر نمی دانید؛بدانید استاد امرائی عبدولی از برجستگان نظریه پردازی کشور و از چهره های ملی در این حوزه هستند بزرگان اندیشه در کشور هم با احتیاط زیاد مخاطب ایشان می شوند بجای اینکه قدر دان این سرمایه ها باشیم که افتخار استان هستند کودکانه نظر ندهیم اگر در سطح علمی بالایی هستید با اسم و نشان مشخص نظر دهید در غیر اینصورت رعایت ادب را بفرمایید.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه 22 مارس , 2015 12:07 ق.ظ:

آقا يا خانم ” منم ناشناس ”
بنده كودك و بي ادب و با سطح علمي پايين و … نيستم . با بسياري از بزرگان علوم سياسي و انديشه سياسي دانشگاه و حوزه هم چه حضوري چه غيرحضوري آشنايي دارم ولي تاكنون نام اين” استاد” را نشنيده ام . جستجوي مختصري هم در اينترنت كردم چيزي پيدا نكردم. البته تا دلتان بخواهد متن و تصوير درباره سعيد عبدولي كشتي گير در فضاي مجازي وجود دارد.
اگرچه احترام به يك همشهري صاحب تاليف و تفكر واجب است و مستلزم اشتهار نيست اما بنده واقعا نام ايشان را تا كنون نشنيده بودم. يك روز آمدم ببينم سايت هوميان چه خبر است كه ديدم معرفي مختصري از اين كتاب با طرح جلد آن درج شده . با شناختي كه از انديشه سياسي امام دارم احساس كردم بايد به صاحب اثر بابت سوتيتر هاي سوء تفاهم برانگيز روي جلد تذكر بدهم كه امام اصلاً و اساساً به دنبال تشكيل امپراتوري نبود و چنين هدفي نداشت كه حالا ايشان آمده و چنين سرفصلي براي كتابش تعريف مي كند . بايد در تيترزني دقت كنيم كه خداي نكرده افراد بي اطلاع دچار اشتباه هاي غيرقابل برگشت نشوند. حال شما به عنوان يك ” منم ” و يك دوست متعصب بفرماييد كجاي حرف من بي ادبي و بي احترامي و قدرنشناسي در قبال ” برجستگان نظريه پردازي ” بود؟ ايشان معصوم كه نيست . در سنتي ترين فضاهاي علمي حوزوي هم چنين تقدسي براي افراد قائل نيستند كه بگويند با ايشان ” با احتياط ” سخن كنيد. احتياط براي چه ؟! براي بحث هاي علمي؟ امروزه شاهديم سيد جواد طباطبايي و حاتم قادري و سيدهاشم آقاجري و صادق زيباكلام و عبدالكريم سروش و محمدرضا تاجيك و سعيد حجاريان در موارد عديده صراحتاً و بدون مجامله وارد نقد و حتي هتك يكديگر مي شوند كسي هم به احتياط دعوتشان نمي كند . اين ” استاد ” همشهري ما از اين غولها كه بزرگتر نيست. بزرگان علم سياست و جامعه شناسي را مي بينيم كه در سمينارها و كارگاه ها بي پرده با يكديگر گلاويز مي شوند كسي به خفقان دعوتشان نمي كند حالا شما دايه دلسوزتر از مادر مي شويد و فرمان سكوت مي دهيد؟

[پاسخ]

منم ناشناس در گفته :

از قضا من با ایشان ارتباط مستقیمی پیدا نمودم و این مورد را پرسیدم. متاسفانه نظر بنده اشتباه بود و ایشان دقیقا عکس نظر بنده را مد نظر داشتند و نوشته های روی جلد را کاملا درست دانستند و اتفاقا تاکید کردند که منظور امپراطوری حضرت امام بوده و کلا از تفکرات خود امام استفاده نموده اند.
حالا نه نظر بنده درست بود نه نظر شما
من بابت اشتباهم عذر خواهی نمودم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه 22 مارس , 2015 11:39 ب.ظ:

بنده بيشتر از ايشان امام را ميشناسم . امام مطلقاً چنين اهدافي نداشتند.

[پاسخ]

میثم آزادی مفرد در گفته :

تبریک می بسیار عالی همچنین به محرم عدولی برای طرح جلد

[پاسخ]

یوسف زاده عبدولی در گفته :

به استاد امرائی عبدولی نظریه پرداز شهیر و بزرگ کشور در حوزه علوم انسانی و اندیشه سیاسی تبریک می گویم و به طراح جلد جناب محرم عبدولی برای طرح جلد تبریک عرض می کنم

[پاسخ]

اسدیان در گفته :

درود بر استاد امرایی عبدولی
استاد تبریک میگم

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :