کد خبر : 15993
تاریخ انتشار : 13 ژانویه 2015 - 20:13
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,526 بازدید

کلنگ دو مدرسه استثنایی در کوهدشت و گراب به زمین زده شد

خیر کوهدشتی هزینه ساخت دومدرسه استثنایی در شهرهای کوهدشت و گراب را به عهده گرفت تا این بار کلنگ ساخت فضای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی به زمین بخورد. به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی دو مدرسه استثنایی در کوهدشت و گراب بعدازظهر با حضور معاون آموزش و پرورش استثنایی کشور، معاون وزارت توانبخشی […]

1-19

خیر کوهدشتی هزینه ساخت دومدرسه استثنایی در شهرهای کوهدشت و گراب را به عهده گرفت تا این بار کلنگ ساخت فضای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی به زمین بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی دو مدرسه استثنایی در کوهدشت و گراب بعدازظهر با حضور معاون آموزش و پرورش استثنایی کشور، معاون وزارت توانبخشی آموزش و پرورش کشور، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، امام جمعه، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش کوهدشت برگزار شد.

دراین مراسم کلنگ زنی، کلنگ دو مدرسه استثنایی در شهرستان کوهدشت و شهر گراب به زمین زده شد.

1-20

هزینه ساخت این دو مدرسه را اسماعیل دوستی نماینده اسبق کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و عضو فعلی شورای اسلامی شهر تهران تامین کرده است.

هزینه ساخت این دو مدرسه استثنایی پنج میلیارد تومان براورد شده است.

اسماعیل دوستی در این مراسم با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ملت ایران عزت و بزرگی داده است افزود: امروز شاهد ناامنی در کشورهای مختلف منطقه و دنیا هستیم به طوریکه کشوری چون فرانسه که روزی مرکز تمدن بود امروز درهم پیچیده است اما ایران اسلامی امروز از امنیت بالایی برخورداراست.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مدیون نظام و حکومت است افزود: در سایه این نظام مقدس می توان به آسانی به مردم خدمت کرد.

این خیر کوهدشتی ادامه داد: همه ماموریت ها و انجام کارهای خیر به لطف خداوند بوده و ما فقط اجراکننده و ابزار این ماموریت هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: انسان ها به این دلیل آفریده شده اند تا بتوانند به هم نوع خود کمک کرده و منشا خیر برای همدیگر باشند.

1-21

اسماعیل دوستی اظهار داشت: من به کوهدشت علاقه زیادی دارم و هیچگاه این دیار و مردمان بزرگش را فراموش نمی کنم چرا که مردان بزرگی از این دیار افتخار آفریدند و شهید شدند که امروز الگو و باعث افتخار هستند.

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت نیز در این مراسم با بیان اینکه انسان باید در جامعه مفید باشد و مفید بودن افراد در این است که نفعی به دیگران برسانند، گفت: در قرآن مجید نیز به این نکته اشاره شده است که تنها نمازخواندن نیکی نیست و نیکوکار کسی است که به خداوند ایمان داشته باشد و به دیگران هم خیری برساند.

وی ادامه داد: ما باید در هرجایی که هستیم مفید باشیم و به دیگران خدمت کنیم چرا که کسی که فقط به فکر خودش باشد مسلمان نیست.

امام جمعه کوهدشت اظهار داشت: کوهدشت در بخش زیرساخت های آموزشی هنوز نیازمند سرمایه گذاری است چرا که همچنان برخی از مدارس این شهرستان به صورت دونوبته دایر هستند.

حجت الاسلام طهماسبی یادآور شد: بالاترین خدمت در جامعه خدمت به نظام آموزشی است به طوریکه اگر آموزش و پرورش شکوفا شود کشور متحول می شود چرا که آینده سازان کشور دانش آموزانی هستند که امروز مشغول به تحصیل هستند.

دیدگاه ها

پیرزاده در گفته :

ضمن تبریک به کلیه همکاران عزیزم و با تشکر از همه ی عزیزانی که در تحقق این امرمهم سهیم بوده اند . از طرف همکارانم در مراکز استثنایی کوهدشت ،از نماینده اسبق شهرمان ،خیّر دلسوز جناب آقای دوستی و جناب آقای دکتر مجید قدمی ریاست محترم سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و معاونت وزیر آموزش و پرورش و جناب آقای محسن غفوریان معاونت توانبخشی سازمان استثنایی کشور وهمچنین ریاست محترم سازمان آموزش و پرورش استان ،جناب آقای دکتر گودرز کریمی فر و نیز از مدیریت محترم آموزش و پرورش استثنایی استان جناب آقای امیرحسین برجی ، همچنین از مدیریت محترم آموزش و پرورش کوهدشت جناب آقای حجت اله مومنی تقدیر و تشکر می نمایم . و اما تشکر ویژه از نماینده ولی فقیه و امام جمعه کوهدشت جناب آقای طهماسبی ، نماینده محترم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی جناب آقای ملکشاهی – فرماندار محترم کوهدشت جناب آقای محمدی و دیگر عزیزانی که برای آبادانی کوهدشت در تلاشند نهایت تقدیر و تشکر می شود .امید است که ما هم بتوانیم خدمتگزارانی باشیم که دلسوزانه برای آموزش و توانبخشی کودکان استثنایی تلاش کنیم .

[پاسخ]

دوست پاسخ در تاريخ چهارشنبه 14 ژانویه , 2015 9:49 ب.ظ:

از اينكه زياد تشكر وتمجيد كردي قطعا تو هم در اين ثواب بي نصيب نيستي

[پاسخ]

عبداله عبداله زاده در گفته :

الا عمال باالنیات. انشاءاله اگر اغراض سیاسیکاری و دنیوی دخیل نباشد خدای عز و جل موفقت کند وگر نه ……

[پاسخ]

عنایت صادقی الشتر پاسخ در تاريخ چهارشنبه 14 ژانویه , 2015 7:46 ق.ظ:

جناب آقای عبدالله زاده اولا به حکم من لم یشکرمخلوق لم یشکرخالق جا داشت که قدردان این نعمت ارزشمند

کوهدشتی جناب آقای دوستی باشید ای کاش دوستی در مناطقی دیگر بود تا قدردان فراوان او می شدند ایشان چهره ا

ی هستند ملی با رویکرد اعتدال و اصلاح طلبی یقینا به استناد به حب الوطن من لایمان ارادت خودشو به دیارش نشان

داده خیر و منفعت به مردم خیر و منفعت است لاغیر

[پاسخ]

عظیم آزادبخت پاسخ در تاريخ چهارشنبه 14 ژانویه , 2015 6:27 ب.ظ:

باید به عرض جناب عبدالله زاده برسانم که مهندس دوستی طبق اظهارات صریح خودش قصد کاندیداتوری در کوهدشت وحتی لرستان ندارد ایشان فقط یک خیر وطن دوست هستند که علاقه وافری به زادگاه خود دارند ولاغیر خداوند به ایشان عمر باعزت بدهد

[پاسخ]

شاهرخ پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 1:39 ب.ظ:

بله برای تهران کاندیدا هستند و میخواهند انجا شورای نگهبان را داشته باشند و مردم را در اینجا دو دستی تقدیم کنند

اصغرعلیزاده ناشنوا در گفته :

درود وسپاس فراوان بخاطراحداث این مدرسه استثنایی انشالله خداوندبه مهندس دوستی طول عمرباعزت وسربلندی عطاکند.دایی جان بهت افتخار میکنم

[پاسخ]

براعزیر در گفته :

حاج اسماعیل داره خدا بیشتر بش ده

[پاسخ]

همکار استثنایی در گفته :

درود بر شرف قدمی رییس سازمان استثنایی کشور وجناب غفوریان که از تهران به کوهدشت تشریف اوردن وهمکارای استثنایی خودشون رو ملاقات کردن کاش رییس استثنایی استان بجای سیلاسی کاری هم یکبار به مرکز باغچه بان مکیومدن وبه مشکلات معلمان گوش می

[پاسخ]

شهروند کوزشتی در گفته :

ای کاش من هم نماینده استاندار و… بودم وبا حقوق خودم می توانستم پنج میلیارد تومان کمک کنم راستی می شود با حقوق منصبهای دولتی تا پایان عمر به چنین مبالغی دست یافت خوش به حالت دوستی عزیز که این دنیا رو که داری و بهشت رو نیز قولنامه کردی خوش به حالت همشهری دارا

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه 14 ژانویه , 2015 3:09 ب.ظ:

آقاي محترم اين چه طرز حرف زدن است ؟
كوهدشت با همين حرف ها بدبخت شده ، هركس امد خدمتي بكند تهمت شنيد و دلسرد شد
نتيجه مي گيريم هركس ميخواهد تهمت و توهين نشنود سراغ كار خير در كوهدشت نيايد. برود و در دوبي يا شمال ايران يا جايي ديگر سرمايه گذاري كند بهتر است .
اگر آقاي دوستي اين روحيه خيرخواه و دوستدار زادگاهش را نداشت اينطوري از شما متلك نمي شنيد
همين شما ها هستيد كه پدر اين شهر را درأورديد

[پاسخ]

کوهدشت پاسخ در تاريخ چهارشنبه 21 ژانویه , 2015 2:28 ب.ظ:

این آقای خیر یک هتل پنج ستاره در دبی دارند مگه می خواهند چقدر در دبی سرمایه گذاری کنند.

[پاسخ]

بهلول پاسخ در تاريخ جمعه 16 ژانویه , 2015 3:20 ب.ظ:

دوست عزیز شما هنوز فکر می کنید که دو تا دوتا می شود چهار تا نه اینجوری نیست خیلی بیشر از چهار تا میشود اگر باد از هر طرفی امد (شن) کنید……….شن کردن خرمن یا ب هر نوایی برقصی یا……

[پاسخ]

بهلول تر از بهلول پاسخ در تاريخ جمعه 16 ژانویه , 2015 7:09 ب.ظ:

درسته بهلول جان از قدیم گفتن حرف حق را یا باید از دیوانه شنید یا از بچه این آقا با یکی از اعضا شورا تهران زدو بند کرده بود اگر قالیباف شهردارشد آن آقای اصولگرا هوای ایشان را داشته باشد واگر هاشمی شهردار شد ایشان هوای آن اصولگرا را داشته باشند .

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه 18 ژانویه , 2015 6:42 ب.ظ:

با سپاس و درود بر بهلول تر از بهلول .درود بر درایت و آگاهی شما و دوستانی که همانند شما با روشن بینی و درایت بیشتر به آخر موضوع و انتهای اصل مطلب پی برده اید.

درود بر اسماعیل دوستی و حاج آقا ملکشاهی…..از اطلاع رسانی ممنونیم

[پاسخ]

یک دوست در گفته :

جناب پیرزاده عزیز خوب فکر کن ببین اسم کسی از قلم ننداخته باشی که ازش تشکر نکرده باشی

[پاسخ]

پیرزاده پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 15 ژانویه , 2015 11:49 ب.ظ:

از شما دوست عزیزم که پیگیر اخبار مربوط به کودکان استثنایی هستید نیز تشکر ویژه می کنم . ممنون از لطفی که داشتید

[پاسخ]

ناصر جمشيدي در گفته :

از اين اقدام خداپسندانه جناب آقاي دوستي تشكر داريم اميد اينكه نهضت مدرسه سازي توسط ساير خيرين شهرستان ادامه يابد

[پاسخ]

همکار فرهنگی در گفته :

عزیزان مهم عملی است که انجام می شود قطعا کا ر کا ر خوبی است خداوند به بانیان آن خیر عطا کند خود آقای دوستی فرمودند من هم خیر دست خالی هستم و بزرگانی رامی شناسم می توانم از آنها کمک بگیرم

[پاسخ]

فرهنگی پاسخ در تاريخ جمعه 16 ژانویه , 2015 6:59 ب.ظ:

این خیرین همیشه در بحبوحه انتخابات کمک میکنند؟

[پاسخ]

رومشگانی در گفته :

اقای پیر زاده عزیز مدیر کانون نور اقای اسماعیل صادقیرا از قلم انداختید مجددا اصلا فرمایید

[پاسخ]

دوست پاسخ در تاريخ چهارشنبه 14 ژانویه , 2015 5:25 ب.ظ:

پس اقای محمد رضا گراوند شهردار درب گنبد چی که در ردیف اول حضور دارند

[پاسخ]

فرهنگ پاسخ در تاريخ چهارشنبه 14 ژانویه , 2015 9:53 ب.ظ:

يادش رفته ازش تشكر كنه ضمنا از آقاي رضايي مجري برنامه و…تشكر نكرده جاي گلگي داردآقاي پيرزاده اين يادت باشه

[پاسخ]

پیرزاده پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 15 ژانویه , 2015 11:46 ب.ظ:

همه عزیزانی که از قلم افتادند عذر بنده را بپذیرند . قطعا کسی که برای خدمت به کودکان استثنایی قدمی بردارد اجرش با خداست

[پاسخ]

درود برآقايان دوستي وملكشاهي

[پاسخ]

شاهرخ در گفته :

خوب دیگه داریم به انتخابات نزدیک میشیم چرا

[پاسخ]

سعیدگراوندکلسرخی در گفته :

با سلام به جناب آقای دوستی که در انتخابات شورا شهر تهران با تمام وجود براش تقلا کردیم و شکرگزاریم که مایه مباهات ما در پارلمان شهری تهران چهراه ای شاخص و محبوب است
ولی حیف که از آقای ملکشاهی حمایت کردو میکند چنین انتظاری از ایشان نداشتیم چون روحیه ملکشاهی اصلا با اصلاح طلبان همخوانی و سازگاری ندارد
به هر حال موفق وسربلند باشید

[پاسخ]

آروین پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 15 ژانویه , 2015 6:26 ب.ظ:

اتفاقا آقای ملکشاهی از نیروهایی اصلح طلب زیادی استفاده کرده مخصوصا درارادره آموزش وپرورش.قرار نیست همون هایی که در دوره اصلاحات پست داشتن دوباره پست بگیرن؟

[پاسخ]

سعیدگراوندکلسرخی پاسخ در تاريخ جمعه 16 ژانویه , 2015 7:22 ب.ظ:

آروین جان عزیز
هیچکدام از اینا اصلاح طلب نیستن
اون عده ای که حضرتعالی میگی نان به روز خور و متملق و چابلوسن که هم از توره میخورند هم از آخور.
اصلاح طلبان واقعی فعلا که پنج ساله لقب ” فتنه گر” گرفته اند واجازه ورودشان به هر پست ومقامی خلاف قانون اساسی وغیر شرعی میدانند.

[پاسخ]

دانشجوی دکتری پاسخ در تاريخ جمعه 16 ژانویه , 2015 11:34 ب.ظ:

برای کلمات دور از ادب و توهین و تهمت از کارکنان اداره مذکور و خوانندگان هومیان عزیز معذرت بخواه لطفا

رضا پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 12:18 ق.ظ:

با سلام جناب کلسرخی شمایی که در تهران به اون بزرگی با نفوذتان ایشان را شورا کردید لطفا بفرمایید چطور نتوانستید در کوهدشت خودمان یکی از اصلاح طلبان خودمان را نماینده یا شورا کنید بعد شما در جایگاهی نیستید که عیار اصلاح طلبی دیگران را تعیین کنید که چه کسی اصلاح طلب است یا نه هر چند خیلی زیاد می نویسید اما با ملاحظه تر ومنطقی تر بنویسید .. سطح آگاهی مردم تغییر کرده اون هم در یکی از سیاسی ترین شهرها .بعد دوستی پیر سیاست است از بنده وجنابعالی خیلی بهتر می داند چرا وچگونه از چه کسی حمایت کند نیازی به نقشه راه من وشما ندارد .ضمنا توهین به دیگران صفت پسندیده ای نیست وآقای ملکشاهی هم برای انتصاباتش از نیروهای اصلاح طلب هزینه زیادی داد وبا انتقادات شدیدی ازسوی اصولگرایان روبه رو شدحتی قبل از ریاست جمهوری هم بیشتر نیروهای ایشان از اصلاحات بود

[پاسخ]

آروین پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 3:33 ب.ظ:

آقا سعید با نظر آقا موافقم شما در جایکاهی نیستید که عیار اصلاح طلبی دیگران رو تعیین کنید. وهمیشه کسی که طاقت شنیدن حرف حق رو نداره شروع میکنه به تهمت زدن.اگر هم انتقادی داری سعی کن مودبانه مطرح کنی.جریان اطلاح طلبان حامی ملکشاهیی یه لیدر سیاست مدار به نام آقای دوستی داره.

[پاسخ]

سعیدگراوندکلسرخی پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 7:11 ب.ظ:

عزیزان همه آنانی که بنام اصلاح طلبی رای دادن به اصلاحات خیانت کرد
به گذشته برگردید
اصلاحات در انتخابات گذشته درکوهدشت واکثر شهرها کاندیدا نداشتن
از چی باید عذرخواهی کنم از این همه خیانت و حقکوشی وتظآهر وریا وعوامفریبی وظلم وستم که به خون مقدس شهیدانمان میشود
بنده خونم ازخون شهیدان مظلوم رنگین تر نیست وآماده ام که دراین را قربانی شوم نه با تملق وچابلوسی شاهد وابنهمه جنایت آشکار باشم
خداوند همگان راشفا دهد که چشم بر حقایق نبندند

[پاسخ]

س ط پاسخ در تاريخ یکشنبه 18 ژانویه , 2015 11:16 ب.ظ:

با سلام خداوند شما دوست عزیز را هم شفا دهد که همگان را متهم وظالم می دانید وخود را همه چیز دان ومظلوم وبری .به دور از سیاست وسایر مسائل دوست عزیز خوب می دانید تهمت به دیگران گناهی بزرگ ونا بخشودنی است .

فرشاد کوشکی در گفته :

باسلام ؛ دوستان عزیز کار اگر برای رضای خدا باشد نیاز به این همه تعریف وتمجید ندارد.اما باز خداوند به همه ی بانیان خیر اجر نیکو عنایت فرماید. از جناب آقای ملکشاهی به خاطر بیانات شیرنشان در مورد اعتدال ممنونم. حقا که او در عمل نیز ثابت کرده که اعتدال گراست.

[پاسخ]

محمد نجاتی در گفته :

باسلام افرین ودرود برمردانب که به فکر وطنشان هستند جناب اقای دوستی لطف بسیاری داشتند مردم کوهدشت باید قدر چنین کسانی رابدانند.وباتشکر از مدیر سایت.

[پاسخ]

زیرکوند در گفته :

رویهمرفته تشکر می کنیم . یعنی اینکه هزینه ها فکر نمی کنم شخصی باشد . احتمالا از محل اعتبار برخی نهادها باشد اشکالی هم ندارد ،ولی ذکر شود تا نیکو تر باشد و خداپسندانه تر

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

باسلام٬ازماست که برماست بنده خدا آقای دوستی توضیح دادن که من خودم سرمایه ای ندارم ولی به بعضی میگم آنها هم بزرگواری میکنندوازاینجورکارهای خیرحمایت می کنند بعد کاش مال خود شخص آقای دوستی باشد خداوند هم بیشتر بهش بده ما افرادکوهدشتی زیادی داریم که به مراتب ازدوستی بیشتردارند وحاضر نیستند حتی بگویند کوهدشتی هستم خا به حاج اسماعیل دوستی طول عمر وسلامتی عطا فرماید۰

[پاسخ]

کوهدشتی دیگر پاسخ در تاريخ جمعه 16 ژانویه , 2015 6:48 ب.ظ:

آقای دوستی شکسته نفسی می فرمایند اگر ۵٢درصد سهام بانک پاسارگاد را داشتن دارایی نیست پس دیگرهیچ.این فقط یک قلم از دارای این آقاست.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 1:32 ق.ظ:

دروغ گفتن كنتور نداره … به قول فارس ها حُنّاق هم نيست كه كسي را خفه كنه … پس تا ميتوني دروغ بگو .
اگه قرار بود مثل پينوكيو هر كسي كه دروغ ميگه دماغش دراز بشه الان مردم با دماغ چشم همديگر را در مي آوردند
به دوستي انتقاهاي سياسي وارده ولي خداوكيلي برچسب هاي اقتصادي به او نزنيد
دوستي ٥٢ درصد بانك پاسارگاد را دارد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر اينجور است آفرين به عرضه اش
و اگر اينجور نيست خدا شما را هدايت كند
اگر هم قابل هدايت نيستي خدا جور ديگري آبرو و حيثيت بندگانش را از شر امثال شما حفظ كنه
تقصير شما نيست فرهنگمان اينجور است . طرف آمده خدمت كند خودش هم مصاحبه كرده منابع اين كار را معرفي كرده ولي باز هم امثال شما براي آبروي او نقشه مي كشيد . خدا را به حق اين ماه ربيع قسم ميدم طوري شما را از اين دروغگويي پشيمان كنه كه بياي همين جا كامنت بنويسي و از دوستي حلاليت بخواي
خدا هدايتت كنه
ساير دارايي هاي دوستي را هم بگو تا ما بدانيم
آقاي حشمت آزادبخت شما هم هر تهمت و افترايي را تاييد كن . اينم از آزادي بيان است

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 2:20 ق.ظ:

تو را به قرآن قلم هاي ديگر را هم بگو همشهري غيور و دانا!
قسمت دادم قلم هاي ديگر را هم بگويي و گرنه مديون مني

[پاسخ]

امرایی (طولابی) در گفته :

با تشکر از دوست گرامی مهندس دوستی عزیز . هردم از این باغ بری میر سد …. آفرین درود برشما ای کاش همه ی کسانی که دستشان به دهنشان میرسد از این کارها انسانی انجام بدهند .البته با احترام به همه ی نظرات گله مندم از کسانی که با عینک بد بینی همه چیز را می بینند .اگر کسانی از این کار خوب بهره برداری کنند گناه آقای مهندس دوستی چیست ؟ چرا نمی خواهید بیبیند که حداقل دوتا مدرسه برای اسیب پذیر ترین قشر این شهر و خانواده های آتها ایجاد شود . خلاصه لطفآ قابل توجه همه ی طرفها آتش بس ………. آتش بس ………………..

[پاسخ]

يه مهندس در گفته :

راستي شكايت محمدرضا گراوند، شهردار كلان شهر درب گنبد از علي دايي به كجا رسيد؟ گفته بود از علي دايي بخاطر توهين به كارگران شهرداري به دادگاه كوهدشت شكايت مي كنم!!!

[پاسخ]

شهروند در گفته :

سلام دوستان اولا کار خیر باید در خفا انجام گیرد که خداپسندانه تره دوما سیاسی بازی است چون برای تبلیغ کردن وحمایت از ملکشاهی آمده بود سوما یک سؤال داشتم امامی که سه دوره نماینده بوده ویک سناتور است چرا هنوز مستأ جره و این آقای خیر میلیاردی می بخشه راستی حقوق یک کارمند در طول سی سال به انداره یک دهم این کمکها می شود.

[پاسخ]

دوست پاسخ در تاريخ جمعه 16 ژانویه , 2015 6:20 ب.ظ:

پشت پرده این کمک فقط ماندن معاونت مالی اداره انوزش و پرورشه کوهدشت که این اصلا با روح اصلاح طلبی دوستی همخوانی ندارد یادمان نرفته رای ایشان در حماسه ی دوم خرداد له ناطق نوری

[پاسخ]

شهرونددو در گفته :

باسلام حضور همه آنانی که دوراز کینه وجناح بازی های سیاسی قضاوت می کنند وشهروند محترم من نمی خواهم بگویم که درآمد آقای دوستی وآقای امامی حقوق کارمندی هست ویا نیست همه می دانند که آقای دوستی دارای شرکت پردرآمدی هستند وخود شما گفتید که سناتور امامی آیا این آقا که درحد مقام سناتورمی باشد به نظر شما حقوق کارمندی دارد آیا ایشان که بیش از ده پست دارد که برای هرپستی که فقط درهفته یک امضا ء می کند وچندین برابر حقوق شما درماه بابت آن امضاء ازهرپستی که دارد حقوق دریافت می کند این مخصوص جناب مهندس حاج دوستی ویا جناب حاج امامی نیست این برای تمام نمایتدگان مجلس ووزرای دولت ها واستان داران می باشد که تا زمانی که توان دارند چندین پست بالا دارندکه کمترین آنها مدیریت می باشد شما حالا بنشین خود همیشه غصه بخورکه حاج دوستی از کجا آورده که جناب آقای حاج دوستی دراین باره درزمان کلنگ زنی توضیح دادکه هزینه مالی این مدارس ازکجا پرداخت شده است وما ازشما تقاضامی کنیم از سناتورامامی بخواهید که اوهم چنین عمل نیکی انجام دهند وهر طور دوست دارند برای خود ویا برای جناب حاج آقا قبادی تبلیغ کنند وهرکس را دوست دارد حمایت کند

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 12:51 ق.ظ:

دوست عزيز
لطف كن بگو آقاي دوستي داراي كدام شركت پردرآمد هستند؟!
لطفاً با سند و مدرك و ذكر آدرس بگو تا ما هم بدانيم
و گرنه بنده به تقواي شما شك مي كنم
البته خواندن كامنت هاي بالا نشان مي دهد ما در كوهدشت با بحران تقوا طرفيم

[پاسخ]

شهرونددو پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 5:30 ب.ظ:

دوست محترم ناشناس من مثل شما نیت بدی نداشته که گفتم شرکت پردرامدی دارد ازگفتن این اسم شرکت هیچ گونه نیت سویی نداشته مانند شما که زیر زبان دیگران را می کشید که بنام قرآن وخدا وپیر قسم می دهید بگوکه دوستی چه دارد وچه ندارد این پرسش ها نیت بد می باشد نه من ارروی سادگی حرفی زده شما آن را علم کرده ودادمی زنی بگو کدام شرکت شماکه می دانید شرکتی درکارنیست دیگر دنبال گرفتن نمی خواهدبلی جناب آقای دوستی درچندجاعنوانهای داردکه البته ازآنها هم سودی می برد ازجمله مشاور مدیر عامل بانک پارسارگاد وعضو هیات مدیره شرکت ساختمانی پارسیان هستند اگر می خواهی بیشتر بدانی که ایشان چه کار ه بود وچه دارد از خودش پرسش کنید و رندانه با این وآن بازی نکنید

[پاسخ]

شاهرخ در گفته :

واقعا باید دلت برای این مردم بدبخت سوخت چطور آراء این مردم معامله میشود در اینجا حمایت کذایی جناب …در کوهدشت و عوض آن در استفاده از شورای نگهبان برای کاندیدا توری خیر فوق الذکر

[پاسخ]

شاهرخ در گفته :

کاندیداتوری خیر مهربان در تهران

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 4:42 ب.ظ:

آقاي شاهرخ نام!!!
متاسفانه اطلاعاتتان خيلي خيلي پايينه . اعضاي شوراي شهر يك شهرستان در همانجا نمي توانند كانديداي مجلس بشوند

[پاسخ]

فامیل دور پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 20 ژانویه , 2015 2:30 ب.ظ:

چطوری حاج حسن آقا !!!! (شاهرخ)

[پاسخ]

س.ف در گفته :

سلام .مردم کوهدشت چقدربیکارهستید یک بارنشد یک نظر درست وحسابی بدهید سردعوا دارید خسته نشدید اینقدبیراهه میرید بنده خدا بد کاری کرده بانی کارخیرشده البته باپیگیرهای دکتر کریمی فر این کارصورت گرفته است. سپاس از زحمات دکترکریمی واقای دوستی.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه 18 ژانویه , 2015 6:46 ب.ظ:

دوست عزیز : س.ف با سلام امیدواریم که همین طور باشه ولی در بین سخنان آقای دوستی که بیشتر بوی انتخابات می داد تا یک کار خیر.بیشتر برای آقای ملکشاهی تبلیغات به راه انداخته بود .

[پاسخ]

س.ف پاسخ در تاريخ دوشنبه 19 ژانویه , 2015 12:23 ب.ظ:

سلام دوست عزیز ناشناس حالا تبلیغ که هست ولی بازم سپاسگزار این کار خیر هستیم آموزش و پرورش لرستان به این خیرین نیاز دارد

[پاسخ]

اصولگرای کوهدشتی در گفته :

در ابتدا از زحمات کلیه اصحاب رسانه بویژه پایگاه تحلیلی خبری هومیان نیوز کمال تشکر و امتنان را دارم و تنها خواهشی که از ایشان دارم اینست که یا بصورت کامنت در معرض دید عموم قرار دهند یا اینکه مطلب را بعنوان دردل یک شهروند در معرض دید کلیه همشهریان عزیز قرار دهند.با تشکر.
جنگ روانی …….جنگ روانی ………….
باید واقعیتها را به معنای واقعی کلمه دید، نه آنچه که به عنوان واقعیت القاء میشود. شما جوانها خیلی خوب میدانید؛ در جنگهای روانی که امروز در دنیا معمول است، یکی از کارها القای واقعیتهای غیر واقعی است؛ چیزهائی را به عنوان واقعیت القاء میکنند که واقعیت ندارد؛ شایعه درست میکنند، حرف میزنند، که واقعیت نیست؛ اگر چنانچه کسی چشم باز و بینا نداشته باشد، دچار اشتباه میشود. اینکه ما میگوئیم بصیرت، به خاطر این است. یکی از کارکردهای بصیرت همین است که انسان واقعیتها را آنچنان که هست، ببیند. در تبلیغات گاهی یک واقعیتی را از آنچه که هست، چندین برابر بزرگتر نشان میدهند؛ در حالی که بعضی از واقعیتهای دیگر را اصلاً نشان نمیدهند.
یکی از کارهای مهم نخبگان و خواص، تبیین است؛ حقائق را بدون تعصب روشن کنند؛ بدون حاکمیت تعلقات جناحی و گروهی و بر دل آن گوینده. اینها مضر است. جناح و اینها را باید کنار گذاشت، باید حقیقت را فهمید.تخریب ذهن هم آسانتر از تعمیر ذهن است. وقتی به شما چیزی بگویند، سوءظنی یک جا پیدا کنید، وارد شدن سوء ظن به ذهن آسان است، پاک کردنش از ذهن سخت است. لذا آنها شبهه‌افکنی میکردند، سوء ظن را وارد میکردند؛ کار آسانی بود.انسان باید بصیرت پیدا کند. این بصیرت به چه معناست؟ یعنی چه بصیرت پیدا کند؟ چه جوری میشود این بصیرت را پیدا کرد؟ این بصیرتی که در حوادث لازم است و در روایات و در کلمات امیرالمؤمنین هم روی آن تکیه و تأکید شده، به معنای این است که انسان در حوادثی که پیرامون او میگذرد و در حوادثی که پیش روی اوست و به او ارتباط پیدا میکند، تدبر کند؛ سعی کند از حوادث به شکل عامیانه و سطحی عبور نکند؛ به تعبیر امیرالمؤمنین، اعتبار کند: «رحم اللَّه امرء تفکّر فاعتبر»؛ فکر کند و بر اساس این فکر، اعتبار کند. یعنی با تدبر مسائل را بسنجد – «و اعتبر فأبصر» – با این سنجش، بصیرت پیدا کند. حوادث را درست نگاه کردن، درست سنجیدن، در آنها تدبر کردن، در انسان بصیرت ایجاد میکند؛ یعنی بینائی ایجاد میکند و انسان چشمش به حقیقت باز میشود.امیرالمؤمنین علیه الصّلاة و السّلام در جای دیگر میفرماید: «فانّما البصیر من سمع فتفکّر و نظر فأبصر»؛بصیر آن کسی است که بشنود، گوش خود را بر صداها نبندد؛ وقتی شنید، بیندیشد. هر شنیده‌ای را نمیشود به صرف شنیدن رد کرد یا قبول کرد؛ باید اندیشید. «البصیر من سمع فتفکّر و نظر فأبصر». نَظَرَ یعنی نگاه کند، چشم خود را نبندد. ایراد کار بسیاری از کسانی که در لغزشگاه‌های بی‌بصیرتی لغزیدند و سرنگون شدند، این است که نگاه نکردند و چشم خودشان را بر یک حقایق واضح بستند. انسان باید نگاه کند؛ وقتی که نگاه کرد، آنگاه خواهد دید.بعضی‌ها هستند که انگیزه دارند و با عناد وارد میشوند؛ خوب، دشمن است دیگر؛ بحث بر سر او نیست؛ بحث بر سر من و شماست که توی عرصه هستیم. ما اگر بخواهیم بصیرت پیدا کنیم، باید چشم را باز کنیم؛ باید ببینیم. یک چیزهائی هست که قابل دیدن است. اگر ما از آنها سطحی عبور کنیم، آنها را نبینیم، طبعاً اشتباه میکنیم.
من یک مثال از تاریخ بزنم. در جنگ صفین لشکر معاویه نزدیک به شکست خوردن شد؛ چیزی نمانده بود که بکلی منهدم و منهزم شود. حیله‌ای که برای نجات خودشان اندیشیدند، این بود که قرآنها را بر روی نیزه‌ها کنند و بیاورند وسط میدان. ورقه‌های قرآن را سر نیزه کردند، آوردند وسط میدان، با این معنا که قرآن بین ما و شما حکم باشد. گفتند بیائید هرچه قرآن میگوید، بر طبق آن عمل کنیم. خوب، کار عوام‌پسند قشنگی بود. یک عده‌ای که بعدها خوارج شدند و روی امیرالمؤمنین شمشیر کشیدند، از میان لشکر امیرالمؤمنین نگاه کردند، گفتند این که حرف خوبی است؛ اینها که حرف بدی نمیزنند؛ میگویند بیائیم قرآن را حکم کنیم. ببینید، اینجا فریب خوردن است؛ اینجا لغزیدن به خاطر این است که انسان زیر پایش را نگاه نمیکند. هیچ کس انسان را نمیبخشد اگر بلغزد، به خاطر اینکه زیر پایش را نگاه نکرده، پوست خربزه را زیر پای خودش ندیده. آنها نگاه نکردند.
بنابراین، بصیرت مهم است. نقش نخبگان و خواص هم این است که این بصیرت را نه فقط در خودشان، در دیگران به وجود بیاورند. آدم گاهی می‌بیند که متأسفانه بعضی از نخبگان خودشان هم دچار بی‌بصیرتی‌اند؛ نمیفهمند؛ اصلاً ملتفت نیستند. یک حرفی یک هو به نفع دشمن میپرانند؛ به نفع جبهه‌ای که همتش نابودی بنای جمهوری اسلامی است به نحوی. نخبه هم هستند، خواص هم هستند، آدمهای بدی هم نیستند، نیت بدی هم ندارند؛ اما این است دیگر. بی‌بصیرتی است دیگر.

با عرض پوزش از به درازا کشیدن مطلب فوق ولی بر خود لازم دانستم که در بهبوهه ی انتخابات آینده و چند وقت اخیر که بحث انتخابات مطرح شده و چند مورد از قبیل : رد صلاحیت کاندیدای اصلاح طلب، از آب گل آلود ماهی گرفتن طرفداران نماینده فعلی در خصوص مطرح نمودن بعضی موارد بدور از اخلاق،موانع و یا رد صلاحیت یکی از کاندیدا ی نمایندگی این شهرستان، گفتگوی ویژه نماینده سابق حاج آقا قبادی با خبرنگاران رسانه ای در خصوص اتحاد و وحدت نمایندگان اصولگرا،بیانیه جمعی از طرفداران نماینده 3 دوره مجلس و مخصوصاً اظهارات نماینده سابق جناب آقای امامی راد، عملکرد نمایندگان جناح چپ و یا اصلاح طلبان شهرستان وغیره…………. به این فکر افتادم که اول موضوع را با یک مقدمه در خصوص بصیرت و آگاهی مردم بیان کنم و بعد از آن به چند بند اشاره تا مردم بدور از هر گونه توهین و تهمت و یا با بغض و کینه به یکسری مسائل در این خصوص ابراز نمایند.
1- دوستان و همشهریان عزیز اصولگرا و اصلاح طلب در وهله اول در خصوص انتخاب با بصیرت کامل بدون هر گونه تعصب وارد صحنه رقابت سیاسی شوید.
2- سوابق و کارهای عمرانی جهت شهرستان را مد نظر بگیرید ،البته با مستندات و آگاهی بدور از تبلیغات نمایندگان چون مدارک و شروع هر کاری در بین مردم مشخص و واضح است که متعلق به کدام نماینده بوده است .مثل واگذاری پتروشیمی لرستان به اراک: که در زمان دوره سوم مجلس متاسفانه با اختلافات بین آقایان اسفندیاری و حاج آقا قبادی این شهرستان فاقد نماینده و تنها ظلمی به حقوق این شهرستان گردید، سد معشوره، جاده ی کوهدشت و خرم آباد و چند طرح دیگر…. که در دوره اول ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد بوده ولی سایر نمایندگان آن را به خود منتسب می کنند.که در اینجا بگویم هر چند بیشتر از اینها حق مردم می باشد.
3- جایگاه هر کدام از کاندیدا های اصولگرا و یا حتی اصلاح طلب که در بین مردم دارند و هیچ وقت مردم را تنها نگذاشته و حامی مردم و در واقع بگویم مردم دار بوده است.
4- به وضعیت مالی و شغلی نمایندگان سابق بپردازیم که واقعاً غیر از مردم برای خود چه کارهایی کرده و چه اموالی و یا حتی بعضی دارای کارخانه برای خود ،جزء سهامداران بانکها و شرکتها و حتی دارای برج های ساختمانی آن چنانی هستند که متاسفانه فقط بفکر خود بوده و در این شهرستان مردم را بجان هم می اندازند.
5-جایگاه خود ، فرزندان،اقوام و نزدیکان خود که به قول معروف چه مال و منالی جمع کرده اند.کسی و یا کسانی که اینقدر سینه سپر میکنند که فلانی صادق است ،فلانی سالم و دارای صداقت است آیا از آنها می پرسید که هر از گاهی یعنی 4 سال یکبار در بین مردم ظاهر می شوید و آن هم بخاطر منافع خود ؟.آیا پرسیده اید که با چه خودرو آنچنانی سوار می شوند و هیچ وقت در بین مردم نبوده اند که چه ظلمی بحق این مردم می شود.؟ هر چند در دوره قبل زمان تبلیغات منزل یکی از کانیدا را دزد زده بود که فقط 200 قطعه سکه بهار آزادی و مبلغ هنگفتی پول از وی برده ولی با ورود به مراجع قضایی اموال مسروقه برگردانده شد.
6-اگر یکی از نمایندگان سابق که به فکر مردم هست و یا بوده و از طریق یک ارگان انقلابی به مردم محروم این شهرستان کمک مالی و غذایی کرده از یکطرف می گویند فلانی گداپروری می کند و از سوی دیگر می گویند فلانی برای جمع آوری رای این کارها را می کند ، ای کاش سایر نمایندگان همچون وی برای رای آوری خود یکبار هم دست به چنین اقدامی می زد و به این بهانه کمکی به مردم محروم شهرستان می شد.
7-به راستی چرا تخریب ؟ چرا باید برای حذف رقیبان خود دست به هر کاری اعم از توهین،تهمت،و افتراء حیله و مکر و رد صلاحیت دیگر کاندیدا بزنیم، مگر این همه از قرآن و احادیث و روایت از معصومین نقل نمیشه که با آبروی هر انسان مسلمان بازی نکنید ، البته هر چند این موضوع را در طی 2 دوره قبل فقط دیده ایم که بجای رقابت سالم دست به هر حیله ای می زنند مثل: مثالی که در مقدمه فوق که فقط مشرکین در جنگ صفین دست به آن زدن به آن اشاره شد، که حتی برای هر کاری از قبیل حذف رقیب خود با پناه بردن به قرآن آن هم به دروغ و سخنان کذب اقدام می نمایند.
8-دوستان عزیز خدا وکیلی بیائید وضعیت کلیه نمایندگان سابق و فعلی چه از لحاظ کاری از قبیل عمران و آبادانی شهرستان، اشتغال،کمک به محرومان، مردم داری، وضعیت مالی خود و بستگان،و تفکرات آنها بسنجیم آن وقت در مورد آنها قضاوت کنیم که آیا کدامیک از آنها اقتدار داشته و کدامیک در ادوار گذشته با رای مردم و انتخاباتی سالم راهی مجلس شده اند و محبوبیت کدام یک در بین مردم بیشتر است

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ دوشنبه 19 ژانویه , 2015 8:55 ب.ظ:

با سلام خدمت شما دوست عزیز فرمایشات شما متین اما بنده چند انتقاد دارم ودر مطالب شما تضاد کاملا مشهود اولا جان کلام شما شایسته سالاری است آیا اگر شما فردشایسته ای که اصولگرا نباشد واز طیف های سیاسی دیگر کاندید شود خدا وکیل به او رای میدهید
وحاضرید از یک اصولگرای ضعیف دست بر دارید وبه نماینده قوی طیف دیگر رای دهید به نظر بنده بعید است چرا که شما پیامتان رابا کلمه اصولکرا آغاز نموده اید و دوما در مطالب شما تهمت وافترا وتوهین مذموم وعمل نا پسندی به چشم می آید ولی در سطر بعد به بعضی نمایندگان حمله کرده واکثر آنها رااز نظر سیاسی وکاری ضعیف وپول داروسکه دار معرفی کرده وحتی تعداد سکه های انها را هم میدانید ولی نماینده اصولگرای مورد نظر خود را بری از هر ضعف میدانید بنده هم مثل حضرتعالی یک اصولگرا هستم اما دوست عزیز برای رسیدن به آ ن ارمان شهر ومدینه فاضله فاصله بسیار است وسیاست بازی بی رحمی است

[پاسخ]

فامیل پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 20 ژانویه , 2015 2:44 ب.ظ:

اصلاًمعلوم نیست که طرفدار آقای امامی هستید.

[پاسخ]

ناسناس از تهران در گفته :

کل ابادی اقای دوستی اول انقلاب دو میلیون بول نداشتن الان چطور شده این اقا میلیارد شده

[پاسخ]

س ط پاسخ در تاريخ یکشنبه 18 ژانویه , 2015 11:25 ب.ظ:

آقای تهرانی از شما بعیده این گونه تفکر مگه همه اونایی که پولدارند مادر زاد پولدار بودند برادر انسان قابل پیشرفت است ضمنا باور کنید کاسب میشناسم بدون سواد وتحصیلات از زیر صفر شروع کردند زیر پنج سال میلیاردر شده آقای دوستی که سال ها وکیل ونماینده بوده با سواد وسیاستمدار چه اشکال دارد میلیاردر باشد تا چنین روزی به مردم کمک کنند بعد امروزه دیگه میلیارد پولی نیست ایشان سال ها براملت وحکومت زحمت کشیدند مگر از یک فوتبالیست که یک روزه ماشین میلیاردی می خرد چی کم دارد

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه 19 ژانویه , 2015 1:13 ق.ظ:

خدا خيرت بدهد
دمت گرم

[پاسخ]

شهرونددو در گفته :

باسلام حضور اصولگرای کوهدشتی من کامنت بلندشما را خواندم اگر بگویم چیز درستی آزان دست گیرم نشد شاید شک کنید ویا بگویند مقصر خودتی که سواد این چنانی نداری برای اینکه خودم متوجه شوم ازاین مطلب چه فهمیدم از شخص شما می پرسم خدا وکیل باشد بین سرکار ومردمی که شما آنهارا طرف گفتگوی خود قراردادی خودت ازاین نوشته چیزی دستگیرت شده 2 باز خدا وکیل ما وجنابعالی باشد در این نوشته شما بیطرف هستید ودراین مطلب کسی موردتوهین خودقرار ندادی واما اگر موضوع بیاحترامی به دیگر ان را رد کنید درکامنت بعدی بندبند آنها را می شمارم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه 19 ژانویه , 2015 1:14 ق.ظ:

اين آقاي اصولگراي كوهدشتي خودش هم نفهميد چي گفت شما سخت نگير!!!

[پاسخ]

اصولگرای کوهدشتی پاسخ در تاريخ دوشنبه 19 ژانویه , 2015 11:39 ب.ظ:

ابتداء خدمت دوست عزیز شهروند دو و ناشناس -@ که در کامنت های خود از خواندن مطلب کامنت اصولگرای کوهدشتی مبنی بر موضوع جنگ روانی ………جنگ روانی………خیلی نگران وخود را به متوجه نشدن اصل موضوع یا اینکه خود نگارنده خودش نفهمیده که چه چیزی نوشته است و یا بر نفهمیدن و متوجه نشدن نگارنده یعنی اصولگرای کوهدشتی انتقادی داشته اید. بنده خدمت شما عرض می کنم که آن کسانی که باید بفهمند و منظور بنده را درک کنند فهمیده و نیازی به اینکه شما سواد داشته باشید یا نه مهم اینست که شما از گفتن چند بند و آن هم حقیقت که خیلی تلخ است عصبانی نموده است کافیست . بنده در قسمتی از اینکه مطلب به درازا کشیده شد طلب پوزش نموده ولی قبل از پرداختن به اصل موضوع می بایستی به ذکر نقل قول از امام معصوم حضرت علی (ع) و بخصوص بحث اصلی بصیرت و آگاهی اشاره بنمایم وازاینکه دوستان عزیز فکر می کنند که به کسی بی احترامی خاصی شده است نه مطمئن باشید که اشتباه محض است ،چون که هر کسی به هر شخصیتی توهین کند و یا تهمت و افتراء نثار کسی کند در وهله ی اول بخود ش نموده است و از بزرگان آموخته ایم که انتقاد سازنده باشد هیچ ایرادی ندارد . در واقع این یک درد دل همه ی مردم این منطقه می باشد و در عین حال واقعیتی است که در شهرمان کوهدشت رخ داده است و به بیان آن پرداخته ام شاید به مزاج برخی خوش نیاید ولی باور کنیم یا نه ، همه ی این عرایض در این شهرستان رخ داده و در 9 دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از انقلاب 8 دوره ی از انتخابات را به همین منوال گذرانده ایم چه با تعصب یا بدون تعصب از نماینده مد نظر خود، شاهد تخریب،تهمت،افترا، ردصلاحیت،عدم رقابت سالم، حذف رقیب خود بهر نحوه ای از صحنه رقابت ، خیانت به صداقت مردم ،مخدوش کردن آرای مردم،ابطال آراء و صندوقهای رای ،توزیع تعرفه خام در بین مردم در طی 2 دوره انتخابات گذشته،دستگیری و بازداشت نمایند ی کاندیدا در حوزه های انتخاباتی،چند بار رای دادن توسط مردم از یک گروه یا یک قبیله ای خاص و…..شاید فقط به شمه ای از آن اشاره کردم و جهت تنویر اذهان عمومی خالی از لطف نباشد هر چند همه ی مردم بر این امور در انتخابات گذشته واقف هستند. و شاید اعتراض برخی دوستان از طریق کامنت های خود از درد دل یک همشهری که ابراز داشته ، مرا مجبور بر ذکر چند مورد فوق الذکر نموده و با ذکر آن 8 بند که در مطلب بالا یعنی در واقع درد دل یک کوهدشتی یا مطلب اصولگرای کوهدشتی بیان کرده ام، از قبیل مواردی است که در طول 9 دوره انتخابات گذشته شاهد رفتن به مجلس و فراموش کردن مردم که به بند 5و7 آن اکتفا می نمایم .و اگر هر کسی از مسئولین شهرستان، سیاسیون و بویژه نمایندگان ادوار گذشته این موارد را قبول ندارند، اینجاست که به قول شما خداوند عزوجل را مابین خود و مردم قراردهند و بیایند فقط با صداقت نه بصورت بیانیه و گفتگوی رسانه ای بلکه در یک مناظره در حضور مردم به تک تک سئوالات مطرح شده و شاید ده ها و یا هزاران سئوال از آنهاپرسیده شود و پاسخگو باشند. ولی ای کاش همه ی مردم این مطلب را با درایت و آگاهی مطلوب خوانده البته نه تند خوانی همانند دوست عزیزمان شهروند دو و با گذاشتن کامنت های خود نظرات و حتی اگر انتقادی برکامنت اصولگرای کوهدشتی بعنوان چنگ روانی……..چنگ روانی …………….هست ابراز نمایند .البته نه مانند دوست گرامی که خیلی زود و عجولانه عصبی شده و بر این حقیر خرده گرفته و یا اینکه احتمالاً برای ایشان بیان حقیقت ناگوار باشد. که شاید نگارنده با یک مطلب ضمن بیان حقیقت و از تصمیمات کورکورانه ی گذشته درس عبرتی برای مردم و نسل جوان تا با آگاهی کامل و دیدی روشن ترو حتی شناختی نسبت به گذشته داشته باشند.که این حق مسلم هر فردی می باشد. چرا باید همانند همان کبک سرمان را زیر برف کرده و از گذشته و دور و بر خود خبری نداشته باشیم ؟ به راستی باید دست روی دست گذاشت و حتی نتوانیم از آرای خود دفاع کنیم و بهر ترفندی که شده رقیب را از صحنه رقابتی سالم بیرون کرده و با یک رفتار و عملی نا حق و غیر اخلاقی دست به تخریب و ضمن اینکه حقوق مردم را نادیده بگیرند خود را بر مردم تحمیل و بدون در نظر گرفتن حق هر فرد ،تفکرات مردم را به اغماء برده و با مخدوش کردن دموکراسی که شاید در هیچ جایی از کشور عزیزمان اینجوری نباشد. بطور خلاصه به چند بند اشاراتی می نمایم که هم جهت روشن شدن مطالب و هم جوابی بر دوست عزیز و گرامی .
1- در ابتداء خدمت شهروند دو و ناشناس عزیز . چونکه فکر کنم مطلب را بطور تند خوانی خوانده و به متن مطالب مداقعه نداشته و در کلیه بندهایی در درد دل اصولگرای کوهدشتی خود به کلیه ادوار گذشته اشاراتی داشته و فقط به یک شخص خاصی انتقاد و یا حمایتی نکرده است ،اگر ایشان مطالب نگارنده را انکار می نمایند می توانند از نمایندگان ادوار گذشته در خصوص چند بند فوق الذکر سئوالاتی بکنند تا بیشتر برایشان روشن و از متهم کردن اصولگرای کوهدشتی و یا به کسی سوءظن نداشته باشند. بنده فقط به موضوع جنگ روانی …….و موضوع بصیرت و آگاهی مردم به گذاشتن کامنت خود اقدام نموده ام..
2-دوست عزیز اگر یک شهروند بخواهد از حقایق گذشته خود ، مردم و شهرش را بازگو کند و رسانه هم با ایشان احساس همدردی نمایند کاری خلاف شرع و قانون بوده است. ضمن اینکه دوست شهروند دو بیان داشته که بی طرفی خود را ثابت نمایم در واقع من نیز یک شهروند هستم و طرفدار یکی از این نمایندگان ادوار گذشته بوده پس نمی توانم از واقعیت فرارکنم.اما باور کنید که مطالب بنده بدور از غرض ورزی و کینه توزی بوده و همانطور که در بالا ذکر کردم در این شهرستان سیاسیون و نمایندگان ادوار گذشته بیایند خودشان وخدای تبارک و تعالی مابین خود و مردم قرار دهند و به سئوالات پاسخگو باشند.
3-اگر درست و با دقت مطلب را بخوانید ولی با در نظر گرفتن حق و حقیقت نگارنده مطلب هیچ وقت خارج از بصیرت و آگاهی چیزی دیگر را بیان نداشته است. و منظور در کل نسبت به کلیه ادوار گذشته و کلیه نمایندگان سالهای قبل بوده ولی اگر به 2 دوره قبل اشاره نموده است و شما خداوکیلی غیر از این مطالب یعنی حذف رقیب خود و ، تخریب کاندیدای دیگر که توسط همین دو نماینده ی 2 دوره ی قبل حالا چه از کاندیدای جناح اصولگرا و یا جناح اصلاح طلب خلاف واقع بوده و هست خود نمایندگان بیایند در حضور مردم و طبق کلام خداوند سوگند یاد نمایند که به حق و بدون هر گونه خدشه و با رای مستقیم مردم راهی مجلس شده اند.
4- از اینکه که به وضعیت مالی نمایندگان ، بستگان و اقوام و آشنایان خود در ادوار گذشته اشاراتی درست و واقعی مطرح نموده .باز اگر شما این را انکار می کنید اینجاست که آگاهی و بصیرت مردم و نسل جوان به جنب و جوش در آید و به کمک افراد مغرض و کینه توز و متعصب جاهل بیایند ،و ای کاش تاریخ هر چه زودتر در خصوص همین افراد زود قضاوت کند تا بنده و شما دوست عزیز و همه ی مردم به حقیقت گذشته پی ببریم.
5- بنده نیز با خواندن مطلب بخصوص بند های 5 و 7 مطلب فوق خیلی تفکر کردم و دیدم جز حقیقت چیزی دیگر نبود .اگر بجای تخریب ،تهمت،توهین و حذف رقیبان خود آن هم با ناجوانمردانه متعجب شدم که هنوز کسی نیست جواب بدهد که چرا در طی 2 دوره قبل شخصی را با همان شگرد قرآن بر سر نیزه قرار دادن مشرکان که خود را حقیقت می دانستند شخصی را با سوگند از صحنه رقابت حذف کردند و اینک دم از وحدت و یکپارچگی می دهند و می گویند که ما هیچ مشکلی نداریم پس چرا در آن دوره وی را از یک رقابت سالم و میدان سیاسی خارج گردید. چه بسا در زمان همین نماینده فعلی نیز مر تکب چنین کاری شدند ولی مجدداً به تاییدی آن شخص یا اشخاصی اقدام نمودند .و در طی این چند سال جای این سئوال خالی …….است که هنوز 2 نماینده قبلی در این خصوص جوابی نداده اند.
6- بنده خدا یک شهروند از بین این جمعیت 300 هزارنفری بلند شده و درد دل خود را که هر چند بیشتر آن واقعیت داره ابراز نموده و بدنبال مقدمه مطلب خود مبنی بر موضوع جنگ روانی و بویژه بحث بصیرت و آگاهی جهت تنویر افکار عمومی بیان داشته حالا یک نفر تعصبی دو اتیشه اومده هم از سواد و یا نفهمیدن اصل موضوع و یا متوجه نشدن نویسنده قلمداد می کنند این بماند و مردم و عزیزانی که متوجه تمام گفته های این حقیر می شوند…………….
7- دوست عزیز شهرونددو،سیاسیون گرامی،جوانان عزیز و پاک و با صداقت و همه ی مردم شهرستان کوهدشت و رومشگان باور کنید اولاً از کار خداپسندانه هر خیری که در راستای سازندگی و عمران و رفع فقرو مشکلات اقتصادی و بیکاری این مردم با وفا کاری بکند خداوند پاداش خیر نیز به به وی عطاء می نمایند ،نیازی به تشکر ما از وی نیست اما به شرطی که در کار وی در راه و رضای پروردگار باشد. در بین مطلب بنده موردی نسبت به هواداری یا یکجانبه داری از کسی نبوده منظور این حقیر اینست که کسی که در بین مردم محبوبیت دارد و به قول و شرف خود ایمان دارد و در واقع وفادار به این مرز و بوم هست و بدون هیچ گونه مشکلی با رای مردم راهی مجلس گردیده و به حقوق مردم و آرای مردم احترام قائل شده حمایت و پشتیبانی نماییم.

[پاسخ]

سعیدگراوندکلسرخی پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 20 ژانویه , 2015 3:42 ق.ظ:

یکی بایدر که در چادر بخوابد
یکی باید که از کاخش بنالد
یکی اینجا فقط با غم عجین است
یکی سهمش تمتم این زمین است
یکی از مال دنیا بی نصیب است
یکی در مال دنیا بی رقیب است
یکی سیلی شده سرخی رویش
یکی سیلی شده فقط حرف زورش
یکی در روز فقط یک لقمه دارد
یکی هر روز فراوان وعده دارد
یکی سقف نیازش یک لباس است
یکی فکرش لباس با کلاس است
یکی راضی به به این چادر نشینی است
یکی شاکی از این ویلا نشینی ست
یکی مادر شده شیری ندارد
یکی سیر است ولی سیری ندارد
یکی در اوج فقرش بی صدا ماند
یکی در اوج پولش بی صدا ماند
یکی با درد خود منجی طلب است
یکی با پول خود ماشین عوض کرد
یکی چشمش به ظرف بی غذا ماند
یکی مشروب خود را با صفا خورد

[پاسخ]

سعیدگراوندکلسرخی پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 20 ژانویه , 2015 3:44 ق.ظ:

* * یکی سهمش تمام این زمین است

آدینه وند در گفته :

باسلام خدمت تک تک دوستان و مدیر سایت هومیان نیوز و بانیان این امر خیر
بخل و حسادت و مکمل آن جناحی عمل نمودن ما مردم کوهدشت بجز وقت تلف کردن و عقب افتادگی چیز مهمی در بر نداشته . بگذارید چهار نفر آدم توانمد و سرمایه دار هم داشته باشیم تا گدا نمانیم . چه ربطی داره فلان آقا ثروتش را از کجا آورده .هر کس تفکر اقتصادی خوبی داشته باشد چه در بدنه دولت باشد چه نباشد قطعآ پیشرفت میکند . ترا خدا نگذارید اینها هم مثل بقیه فرار کنند و از لرستان بروند و پشت سر خودشان رو هم نگاه نکنند .ای وای از این همه تفکرات فقیر و کهنه و عقب افتاده . برو آمار زندانیان و اعدامین کوهدشت و بگیر .اگه آمار بالایی بود خداوکیلی راجع به دیگران اظهار نظر جناحی نکن.بگذارید برای یک دهه ما هم مثل مردم اصفهان وطن دوست و با برنامه باشیم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه 19 ژانویه , 2015 6:28 ب.ظ:

دمت گرم وجداناً

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 20 ژانویه , 2015 8:59 ق.ظ:

منظورت دمت گرم از کیست؟

[پاسخ]

شهرونددو در گفته :

پاسخ به اصولگرای کوهدشتی باسلام به همه
شما گفتید که ما از بابت اینکه چیزی نفهمیده وکسانی دیگر که باید بفهمند ومنظور بنده را درک کند فهمیده ونیاز به اینکه شهر وند دو ونا آشنا سوادداشته باشید مهم اینست که شما از گفتن چند بند آن هم حقیقت که خیلی تلخ است عصبانی نموده کافیست
حال دوستان من درکامنت قبلی گفتم که چیزی از این مطلب دست گیرم نشد وعلت را هم گفتم و یادآورشدم که شاید خود نویسنده محترم هم چیزی ازآن همه نوشته دستگیرش نشده باشد ولی ایشان با رد نظریه ما گفته همین کافیست که مارا عصبانی کرده و توجه شما عزیزان را به تصویر نوشته بعدی ایشان را دارم وبامشاهدآن نوشته متوجه می شویم که خود نویسنده از مطلب قبلی نا راضی است وبطوری که ایشان دوباره ازقلم یاری گرفته وهمان نوشته را با مطلب بیشتری باز نویسی کرده و به نظر خوانندگان رسانده است این خود نشان دهنده است که از نوشته اولی چیزی دست گیر ش نشد وگرنه نیازی به تکرار آن نبوده
اومی گوید که ما عصبانی شدیم وعلت ش را هم گفته که با بیان حقیقت تلخی که اودر مطلبش گفته است ودوستان حقیقت تلخ ایشان کدام است اودرباره انتخابات گذشته کوهدشت ایراداتی دارد که بردوقسمت است که یکی زاده ذهن اوست که میگوید انتخابات کوهدشت در8 دوره ناسالم بوده وتعدادی ایرادات عمل کردوزارت کشور با ایرادات مردمی را بیان داشته که مربوط به گذشته است ودرتمام انتخابات دنیا این ایرادات برانتخابات وجود دارد فقط مربوط به مانیست درصدی از ایرادها درهمه جا وجود دارد وبعضی ها بندرت پیش می آید مانندابطال آراءو ورد صلاحیت وبقیه گفتار ایشان مانند تهمت وافترا خیانت به صداقت مردم وتوزیع تعرفه دربین مردم این ها باز از برداشت فکری اشخاص است که برای ناسالم جلودادن انتخابات از جانب رقیب شکست خورده ابراز می گردد وگرنه کی ثابت شد که این عمل ها صورت گرفته است وفقط می گویند دیگری دیده من خود ندیدم وشایه است و آن قسمتی که به حکومت مربوط است جای ایراد من شما را ندارد این به عهده دولت مردان است که هرجاکه دیدن که صلاح ملک مردم براین است که باید چنین باشد باید قبول کرد که آن درست است چون دولت مسئول سلامت ملت است هرجا لازم باشد می بندد وهرچه لازم شود باز می گزارد پس ما دولت وملت هستیم باهم می باشیم صلاح خوب وبدما با ولی امر مااست وآنان که ازجانب ولی امر ملت در سلامت کشور مسئول هستند باید نظر بدهند کجا درست انجام گرفته وکجا مشکل دارد که باید رفع شود نه هرکسی بیاید بر قانون ایراد بگیرد منظورم ردصلاحیت افراد است ویا ابطال چند برگه رای که در صندوقی است این جای ایراد من تونیست این روند کار انتخابات است که مسئولین در هرجا که سلامت آنجارادیدن تائید وهرجاکه اشکلات داشته باشد با ید ابطال شود من بیش از این مزاحم وقت شریف شما نمی شوم با تقاضای بخشش در مورداسم اینجانب به عنوان شهروند دو منظورم درجه دواست چون شهروندبودن بار حقوقی دارد اگر کسی توان داشته باشد که در حد یک شهر وند درجه دو باشد بسیار عالی است من با داشتن بیش از هفتاد سال سن خدارا شکر گذارم که هنوز درسلامت کامل به سر می برم واز دهه ی چهل خورشیدی تاحال درحد توان کار خبر نگاریم را ادامه می دهم واین گفتم که همکاران عزیزبدانند که من کی هستم با تشکر

[پاسخ]

گراوند در گفته :

با سپاس فراوان از اقای حاج اسماعیل دوستی که اسمش برای ایرانیان به خصوص کوهدشت افتخار است

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :